Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailu: Karmein "yksin kotona" -look?

Vierailija
19.01.2014 |

Mulla on tällä hetkellä jalassa harmaat löpöhousut joiden perspuoli lököttää, reiälliset villasukat, äärimmäisen kauhtunut ja nyppyinen kakanruskea villatakki, ja kampauksena on sukkahousut kietaistuna pään ympärille pitämässä hiuksia aloillaan (en löytänyt muuta...).

Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:43"]

... ja koko porukka sinkkuja? Tai sokean miehen omaishoitajia?

t.mies

[/quote]

Ei, vaan syystä tai toisesta yksin kotona, kuten jo topicin otsakekin asiaan viittaa!

T: se sianpaskalta haiseva

Vierailija
62/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytän yleensä kotonakin tavalliselta, kun ei koko äitiyslomaa oo viittiny kalsareissa viettää. :D

Nyt päällä mustat sukkahousut ja trikoo mekko. Hiukset auki ja kevyt arkimeikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin lahjoittamat ikivanhat kastanjanruskeat välihousut, jossa on valtava reikä haaroissa ja useita polvien kohdalla saumoissa, lisäksi mahtavat polvi- ja pehvapussit. Nousevat rintojen yli kevyesti ja ovat lahkeistaan niin pitkät, että olen kätevästi solminut ne päistä ja tämän vuoksi en tarvitse sukkia. Pökät ovat olleet maalaushommissa mukana joten löytyy valkoista ja punaista läiskää. Näiden lisäksi possunpunainen ylisuuri t-paita mallia teltta, jonka töhrin aamulla leipoessani. Kaiken kruunaa upea hiuslook: kunnon liimaletti viiden sentin tyvikasvulla. Vetäisty pois tieltä leveän pannan ja hauenleuan avulla. Tämä korostaa mukavasti hohtavaa kukkakaalinaamaani. Toivottavasti kukaan ei tule käymään.

Vierailija
64/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan 130 kg ja minulla ei ole mitään päällä

Vierailija
65/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nyt kumoa sen väittämän, että nainen kaunistautuu itseään varten eikä suinkaan miestä.

t.mies

Vierailija
66/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lököverkkarini ovat yllättävän siistit, ei reikiä eikä kulumaa, vain polvessa pieni tahra. Eivät olekaan lempparit. Trikoopaita, ei rintsikoita alla ja jalassa villasukat. Päällimmäisenä sarjakuvakuvioinen fleece-aamutakki, melkoisen tahrainen.

Nukahdin eilen sohvalle pitkät hiukset märkänä ja nyt on koko pää yhtä takkupalloa. En luonnollisesti ole edes kammannut niitä sitten perjantain.

Elopainoa on rapiat 100 kiloa ja nenässä iso kuukautisfinni, jonka päällä on kökkö hammastahnaa jotta kuivuisi pian.

Vierailija
67/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee =D Mä en ikinä kulje verkkareissa, vaan pukeudun jopa kotonakin siististi, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
68/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:53"]Eikö tämä nyt kumoa sen väittämän, että nainen kaunistautuu itseään varten eikä suinkaan miestä.

t.mies

[/quote]

Koska en pynttäydy joka päivä ja nukukin tukka laitettuna?

Vierailija
69/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:29"]

Pitsilegginsit, joista vyötärökuminauha kulahtanut. Laitoin niihin henkselit kun eivät muuten pysy ylhäällä. Valkoiset tennissukat, joissa punainen ja musta raita. Rikkinäinen laamapaita, reikiä lähinnä kainaloissa, reijistä tursuaa kainalokarvat. Haisen sianpaskalle, koska olin aamun ja päivän töissä sikalassa, enkä ole vielä jaksanut mennä pesulle.

[/quote]

Tää on ehkä voittaja! :D

Vierailija
70/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecehousut, pojan vanha 160 cm fleecepaita jostain 10 v takaa, halpaliikkeestä ostetut 3 euron croccsjäljitelmät. Villasukat on päälläni paras vaate, pari vuotta sitten neulomani ja ehjät. Meikkiä ei ole ja tukka hapsottaa mihin sattuu. Yksin kotona minäkin. Likaiset parin euron lukulasit tässä kirjoittaessa. 

Vierailija
71/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:53"]

Eikö tämä nyt kumoa sen väittämän, että nainen kaunistautuu itseään varten eikä suinkaan miestä.

t.mies

[/quote]

Poikkeus vahvistaa sitten säännön, koska mä kuljen aina siisteissä ja tyylikkäissä vaatteissa, oli mulla miestä tai ei.

Vierailija
72/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

Minä olen näissä vaatteissa kaksinkin kotona, mutta nyt satun olemaan yksin. Nainen ei kaunistaudu itseään eikä miehiä varten, vaan muita naisia varten. 

Vierailija
73/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.mies

[/quote]

Itseään varten voi laittautua silloin kun pitää lähteä muiden ihmisten ilmoille, niin ettei tarvitse häpeillä. Joskus voi kyllä miestäkin varten kaunistautua.

Vierailija
74/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 15 lohduttaa järkyttyneitä miehiä. Olen nyt pukenut päälleni puhtaat mieheni ostamat alusvaatteet, siistit farkut ja silitetyn vartaloa myötäilevän neuleen jossa ei ole reikiä. Jalassa on pyykkinarulta otetut mustat samaa paria olevat sukat. Hiukset on kammattu ja kiharrettu sekä kasvot meikattu. Näppylät on visusti piilossa. Luulen olevani valmis päivälliselle perheeni kanssa.

Mielestäni laittaudun lähinnä itseäni varten. Julkisella paikalla riittää käsittääkseni puhtaat vaatteet jotka sopivat tilanteeseen, puhtaat hiukset ja hampaat sekä hajuton olemus. Meikki, korut, harkitut asukokonaisuudet, korkokengät, laitetut hiukset, tuoksut ja muu lienee sitten lähinnä itseään varten. Minusta on kiva näyttää hyvältä vaikkapa mieheni silmissä. :)