Kilpailu: Karmein "yksin kotona" -look?
Mulla on tällä hetkellä jalassa harmaat löpöhousut joiden perspuoli lököttää, reiälliset villasukat, äärimmäisen kauhtunut ja nyppyinen kakanruskea villatakki, ja kampauksena on sukkahousut kietaistuna pään ympärille pitämässä hiuksia aloillaan (en löytänyt muuta...).
Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi?
Kommentit (74)
Mä hillun jatkuvasti himassa miehen pitkissä kalsareissa. Ja mies vielä keksi, että mun pullu näyttää niissä seksikkäältä. Voi tsiisus.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:30"]
Ihan turhaan alapeukutatte meitä, ketkä ei lökäreihin pukeudu eivätkä vielä tälläydy muita kuin itseään varten. Uskokaa tai älkää, niin meitäkin on. Ehkä olemme vähemmistö, mutta silti.
[/quote]
Siksi, kun tulevat väärään ketjuun. Lukekaa otsikko ja myös asiaa ihmettelevät miehet pois (vaikka ovatkin oikeasti aaveemammoja). Ketju saa pysyä hauskana ilman rönsyilevää puolustusta miksi ja miksi ja itsensä ylentämistä, että minulla on aina siistit vaatteet ja blaa blaa. Perustakaa oma ketju.
Ja oma viritys. Esikoipojalta jäi hyviä boxereita. Eli jalassa oli pojan vähän liian isot boxerit ja mummilta saamani jättipaituili. Tuo sukkahousuvinkki on oikeasti hyvä, sillä en löytänyt hiusrinksua ja leikkasin sukkahousuista sääriosan irti ja panin sen päähäni ja keräsin pitkän tukan sinne roikkumaan sukkaosaan, ettei leipoessa mene hiuksia taikinaan.
Ei ehkä voitaja-ainesta, mutta mukava leipomisasu kuitenkin :)
Hämmentävää. Eikö niitä lempparivaatteita voi korjata, jos niihin tulee reikiä? Mun lökövaatteet on aika siistit, harmaat kollarit ja lököttävät villasukat, siisti neule. Mutta yöpaita on muumipaituli, johon on tullut reikiä eteen taakse ja toinen hiha on melkein irti. Se on tämän viikon ollut päällä ja joka ilta revin sitä lisää. Kohta lentää roskiin.
Mulla oli eilen 6 päivää pesemättömänä ollut tukka, joka sojotti suoraan kohti kattoa otsalta. Lempineuleesta on kaulusosa irronnut monesta kohtaa ja olen ommellut sitä joskus takaisin, mutta nyt en enää viitsi, kohta irtoo kokonaan.
Tänään on eri look. Hiukset on pesty ja niissä on uusi väri, kynnet lakattu jne. Kaksi eri naista :)
Yöpaitani ansaitsee erikoismaininnan koska se on niin hapertunut, että joku yö se haihtuu tähtipölynä ilmaan. Uudet on kamalia, kovia ja tönkköjä.
Jokaisella on muuten niin erilaiset puhtauskäsitykset. Tukka voi olla mulla pesemättä viikonkin, mutta en ikinä elämässäni ole laittanut käytettyjä pikkareita jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:29"]
Tuo sukkahousuvinkki on oikeasti hyvä, sillä en löytänyt hiusrinksua ja leikkasin sukkahousuista sääriosan irti ja panin sen päähäni ja keräsin pitkän tukan sinne roikkumaan sukkaosaan, ettei leipoessa mene hiuksia taikinaan.
[/quote]
Pitäis lähettää niksipirkkaan, vanhojen sukkahousujen kierrätysvinkki :)
Sairaalasta pöllitty pyjama, ai että on pehmoinen ja mukava, kiva logokin.
En ole koskaan mikään tyylikäs pukeutuja, mutta tätä ketjua lukiessa mieleen nousee vain yksi kysymys: miksi? Miksi haluatte käyttää rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita? Ymmärrän mukavuudenhalun, mutta en tarkoituksellista rumuutta. En halua arvostella, jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla. Ihmettelenpä vaan.
Kalsarihaalari aiheutti flashbackin! Mä olen joskus käyttänyt exän äidiltään saamia velour-housuja noin!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:53"]
En ole koskaan mikään tyylikäs pukeutuja, mutta tätä ketjua lukiessa mieleen nousee vain yksi kysymys: miksi? Miksi haluatte käyttää rikkinäisiä tai tahraisia vaatteita? Ymmärrän mukavuudenhalun, mutta en tarkoituksellista rumuutta. En halua arvostella, jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla. Ihmettelenpä vaan.
[/quote]
-mukavuus
-helppous
-laiskuus
-mielihyvä joka syntyy siitä kun joskus voi vapaasti rötväillä ja elää kuin sika pellossa, sen normaalin ja huolitellumman arkiminän sijaan
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:50"]
Sairaalasta pöllitty pyjama, ai että on pehmoinen ja mukava, kiva logokin.
[/quote]
Minulla oli myös nuorena kotiasuna erään työpaikkani yöpusero, missä oli isolla leima, mistä sairaalasta se oli. Eli olin harkkarina mielisairaalassa ja pöllin ihanan ja pehmoisen yöpuseron sieltä.
Tätä ketjua lukiessa tuli mieleen eräs krapula-aamuni tässä taannoin. Heräsin ovikelloon enkä viitsinyt mennä avaamaan, koska en odottanut ketään ja tiesin näyttäväni karmivalta. Ovikello soi ties miten monta kertaa ja sitten joku avasi oven avaimella ja eteisestä kuului "huoltoyhtiöstä huomenta". Sit muistin et olin tehnyt vikailmoituksen makuuhuoneen patterista, joten pakko oli nousta.
Mulla oli edellisen illan meikit (luomivärit pitkin poikin ja ripsarit kivasti varisseet ja rajaukset miten sattuu) ja peikkokampaus jossa toinen puoli oli lytyssä ja toinen yllättävänkin kuohkea. Sitten aivan maailmanlopun yöpaita. Sellainen puoleen pohkeeseen ulottuva punavalkokukikas hupullinen fleeceunelma (pitkähihainen vieläpä), josta kaksi ylintä nappia oli irronnut. Ja jalassa punaiset pilkulliset villatossut, joiden kärjissä samantyylinen pallo kuin Aino-tohveleissa. Siis vanhalta viinalta lemuava kaksikymppinen mummon yövetimissä. Kyllä hävetti.
Ja mä ku luulin olevani kaameasti pukeutunut. :D Päällä kylpytakki, alla ei rintsikoita, joten tissit roikkuu varmaan navassa asti, jaloissa ikean valkoiset töppöset, pikkuhousut löytyy, mutta nekin eiliseltä, en jaksanu käydä tänään asuihkussa. Tukka vapaana, ainoastaan etutukka laitettu pinnillä ylös, pois naaman edestä. Houksia tosin sojottaa vähän siellä sun täällä, kun märällä tukalla eilen mennyt nukkumaan, en oo tänään tainnu edes harjata hiuksia kertaakaan. Että kyllä te muut veditte kevyesti pidemmän korren!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:53"]
[/quote]
-mukavuus
-helppous
-laiskuus
-mielihyvä joka syntyy siitä kun joskus voi vapaasti rötväillä ja elää kuin sika pellossa, sen normaalin ja huolitellumman arkiminän sijaan
[/quote]
Komppi tälle.Ja joku mies(trolli?)kun ihmetteli eivätkö naiset laittaudu itseään varten,en tunne ketään joka olisi viimeisen päälle laitettuna viettäessään aikaa yksin kotona.Ihmisten ilmoille sitten laittaudutaan ihmisen näköiseksi.
Kotivaatteeni ovat tahraisia koska a)pesen pyykkiä pesutuvalla vain pari kertaa viikossa b)kotona voi kulkea rauhassa tahraisissa vaatteissa. Reikäiset vaatteet taas ovat niitä mukavaksi kulutettuja lempparivaatteita,joissa on paikkaa paikan päällä,silti tulee uusia reikiä,mutta ei raaski heittää poiskaan.
Tosiaan yksin kotona rötväillessä mukavuus menee tyylin edelle :)
Mulla ei ole mitään niin hurjaa, että tämän kisan voittaisin, mutta useinkin on kotona päällä vaatteet, joissa jokaisessa saattaa olla reikä tai apri. Surettaa niin, että joudun varmaan kohta heittämään pois yhdet ihanat pyjamanhousut, joissa on jalan mentävä reikä polvessa.
Mulla on joskus miehen kulahtaneet pitkät kalsarit jalassa niin, että niiden vyötärönauha on vedetty rintojen päälle. Kätevä ja muodikas olkaimeton jumpsuit!
Huh, teitä en kyllä pysty peittoamaan vaikka itsekin karmealta näytän :D perus kotiasuni on kulahtaneet ja nyppyiset "rantahousut", löllöpaita ja villasukat.
Mun peruskotilook koostuu yleensä siitä mitä käteen ekana osuu. Tänään miehen pitkät kalsarit (roskiskamaa alkavat jo olla, aika vetoisat) ja odotusaikana viimeisilläni käyttämä karseaan kuntoon lörpähtänyt trikoopaita, kangas vatsasta seitin ohut (oli nostettu kaapista lipaston päälle poistoon, joten siitä aamulla sen tietty ikävä kyllä taas helposti bongasin ja kiskaisin päälleni). Jalassa feikkicrocsit kun lattia on niin pirun kylmä näillä pakkasilla ja villasukkia en jaksanut raahautua myöskään hakemaan. Kavahdin jo itsekin kuvaani kun katsoin peilistä. Ovikello on tänään soinut, en kehdannut mennä avaamaan. kukaan ei soitellut perään, joten elätän toivoa että oli vain joku uskonlahkoinen. Niin, mies ei ole kotona koko päivänä. Silloin en käytä hänen kalsareitaan, en kehtaa.