Kilpailu: Karmein "yksin kotona" -look?
Mulla on tällä hetkellä jalassa harmaat löpöhousut joiden perspuoli lököttää, reiälliset villasukat, äärimmäisen kauhtunut ja nyppyinen kakanruskea villatakki, ja kampauksena on sukkahousut kietaistuna pään ympärille pitämässä hiuksia aloillaan (en löytänyt muuta...).
Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi?
Kommentit (74)
Aika varteenotettavia kilpailijoita alkaa pikkuhiljaa tippumaan... Olkaimeton jumpsuit on ihan omaa luokkaansa ja ansaitsee ainakin erikoispalkinnon luovuudesta ja innovatiivisuudesta. ap
Äitini 70-luvun kankea nyloninen ruusukuvioinen aamutakki, jossa röyhelöitä hihansuissa ja helmassa, villasukat ja miehen vanhat reikäiset pitkät kalsarit ja aluspaita.
No liian pienet kalsarit ja likainen paita, tukka paskaisena väärinpäin päässä, ja jos palstalla toimisi haju niin olisitte jo kaikki häipyneet ja jäisin yksin voittajana tänne.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:01"]
No liian pienet kalsarit ja likainen paita, tukka paskaisena väärinpäin päässä, ja jos palstalla toimisi haju niin olisitte jo kaikki häipyneet ja jäisin yksin voittajana tänne.
[/quote]
:D
Mun vaatteissa ei vikaa, mutta ilman meikkiä..aivan kamalan näköinen.
EEERittäin rasvainen hiuksisto, en edes viitsi huivilla tai sukkahousuilla peittää. Naamassa superkosteuttavan kosteusvoiteen ja HeVin runsaasta käytöstä huollimatta: punaisia näppyjä.
Asuna H&M:n nyppyinen mammamekko, siis oikeasti sellainen "raskauskiloille leikattu", tarviiko kertoakaan että ei oo lapsia.
Pakkasella kynnet kuivuu ja halkeilee, onhan noita molemmissa kätösissä. Avojaloin paarustan, täytyis vissiin raspata kantapäät. Yöh.
Tuo jumpsuit on ihana, haluaisin kyllä nähdä kuvan. Mulla ei oo ihan hirveitä kotilookkeja, koska oon niin paljon kotona, että jos pukeutuisin aivan tosi karmeisiin, anteeksi luoviin, yhdistelmiin, mulla olis muussa elämässä hyvin vähän vastapainoa niille. Joten ihan oman mielenterveyteni takia pukeudun suht siisteihin kotivaatteisiin. Aluksi, kun muutin tänne, pidin kyllä pyjamanhousuja ym., mutta sitten tajusin, että en voi elää elämääni pelkissä pyjamanhousuissa.
Ei mulla siis mitään supertyylikästä ole, mutta siistit kotihousut (yl. jotkut jumppahousut), trikoopaita ja villatakki asustettuna villasukilla on sellainen tavallinen talvikotilook.
Yläosana kulahtanut valkoinen trikoopaita joka siis nykyään väriltään harmaa. Vatsan kohdalla tahroja. Tässä siivotessa olen pyyhkinyt kädet paitaan. Rintsikoita ei ole joten nännit näkyy läpi. Jalassa miehen pyjaman housut jotka löysin yöllä sängyn jalkopäästä ja vedin jalkaan kun palelin. Nolottaa sanoa mutta yön aikana näihin housuihin tuli veriläikkä pyllyyn kun menkat alkoi. Vaihdoin vain puhtaat pikkarit mutta vedin tyytyväisenä verihousut jalkaan. Heitän nämä pyykkiin vasta kun on kirjavien vuoro. Minulla on päässä sellainen 70-luvun hikipanta. Löysin sen lapsen lelulaatikosta. Lapsi on saanut pannan anopilta. Pitää kivasti hiukset pois silmiltä. Kuukautisten kunniaksi meikittömässä naamassa on pieniä punaisia näppylöitä. Onneksi olen yksin kotona. Täytyykin pikaisesti pukeutua ja tehdä jotain tälle olemukselle. :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:28"]
Mulla on tällä hetkellä jalassa harmaat löpöhousut joiden perspuoli lököttää, reiälliset villasukat, äärimmäisen kauhtunut ja nyppyinen kakanruskea villatakki, ja kampauksena on sukkahousut kietaistuna pään ympärille pitämässä hiuksia aloillaan (en löytänyt muuta...).
Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi?
[/quote]
No en ehkä paremmaksi mutta aika karmea on omakin lookkin:jalassa on,puhki hiutuneet,saumoista lähes kokonaan ratkenneet legginsit(odotan jännityksellä kauanko pysyvät vielä kasassa),liian piukka trikoopaita(käytän kotipaitana,ihmisten ilmoilla rinnat olisivat liikaa tyrkyllä),pörrösukat joitten valkoinen väri on muuttunut harmaaksi ja kaiken kruunaa kulahtanut aamutakki.Hiukset pesemättöminä saparoilla.
Pitsilegginsit, joista vyötärökuminauha kulahtanut. Laitoin niihin henkselit kun eivät muuten pysy ylhäällä. Valkoiset tennissukat, joissa punainen ja musta raita. Rikkinäinen laamapaita, reikiä lähinnä kainaloissa, reijistä tursuaa kainalokarvat. Haisen sianpaskalle, koska olin aamun ja päivän töissä sikalassa, enkä ole vielä jaksanut mennä pesulle.
Hitsi! Mähän olen sitten tosi fiinisti pukeutunut, vaikka luulin olevani karmeassa kotilookissa :D
Eli mulla on ikivanhat, leveälahkeiset caprit, pörrösukat ja yläosana samoin ikivanhat NoaNoan t-paita & pitkä puuvillainen neuletakki.
Keltaraidallinen ikivanha Nanson pinkki paituli. *herättää paitulipahennusta*
Jalassa oranssinpunaiset nukkaiset villasukat.
Kello on puoli kolme. En ole vielä käynyt aamusuihkussa.
No entäs tämä: päällä toissajouluna tädiltä saatu itse tehty, ratkeileva yökaapu, mallia muodoton ja erittäin kirjava. Sen päällä auki repsottava vaaleanpunainen aamutakki teddykangasta ja eripariset lököttävät villasukat. Vakiokotivaatteeni. Jos ovikello soi en avaa ovea :)
Karmein kotilook oli joskus lukiolaisena yksin kotona pitkänä viikonloppuna, en ollut käynyt suihkussa tai pessyt hiuksia varmaan kolmeen päivään. Ne olivat aivan rasvasta kiiltävät ja menivät päätä myöten. Löhösin sohvalla kotivaatteissa ja oikein leikin likaisilla hiuksilla, haroin sormien läpi.
Sitten kaverit soittivat, että lähtisinkö kävelylle. En kehdannut lähteä edes pipo päässä ulos, koska jos olisin joutunut ottamaan pipon päästä....... Jouduin kohteliaasti kieltäytymään seurasta. :D
Mähän taidan olla toiseksi parhaiten pukeutunut nro 18 jälkeen! Hiukset on puhtaat, mutta törröttää pystyssä (lyhyt tukka, märillä hiuksilla eilen nukkumaan ja tänään ulkoilu pipo päässä), jalassa mustat pitkät kalsari + ruskeat puoleen pohkeeseen ylettyvät villasukat. Yläosassa viikon päällä olleet rintsikat, musta tiukka pitkähihainen trikoopaita ja sen päälle vetäisin äsken valkoisen 3/4-hihaisen trikoopaidan, jossa on likaa mahan kohdalla, kun tuli kylmä.
... ja koko porukka sinkkuja? Tai sokean miehen omaishoitajia?
t.mies
Hauskin ketju aikoihin xD joidenkin asut sai vallan puistatuksia aikaan. Kalsarihaalari kuulostaa hienolta, laitan itsekin testiin!
Ap, nauroin aivan vedet silmissä sun lookille :D Voin vaan kuvitella, miltä näytät. Kiitos hyvistä nauruista, pelastit mun tylsän sunnuntaipäivän :)
Lauantai-illan ylellinen look eiliseltä: ädiltä joululahjaksi saatu beige pitkä yöpaita, design suomalaista mummomallia. Miehen reinot nappasin sohvan vierestä jalkoja lämmittämään. Kampaus syntyi niin, että ensin kävin saunassa, sitten laitoin pipon päähäni, kun lähdin viemään muuta perhettä anopille.