Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
81/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sukuasi, menneisyyttä.

Vierailija
82/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:57"]

En haluaisi, mutta nukumme viereisessä huoneessa ja ovet on auki, näen sängystäni suoraan heen ovelle ja huoneen perälle. Katsoessamme televisiota on kuulunut sitä meteliä ja isäntä juossut sinne, ovet avattu kun perheen pienin on unilla jotta kuulemme kaiken. Jos näkisitte tän asunnon ni ymmärtäisitte tilanteen selvemmin. Ap

[/quote]

ja äsken ne lapset nukkui alakerrassa ja te yläkerrassa? Mies kun pääsi portaiden puoliväliin niin meteli loppui, mitäköhän uskoisi tästä tarinasta, en mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:03"]

Ap, olen Skepsiksen jäsen. Olemme erittäin kiinnostuneita näkemään nuo ilmiöt. Luvassa on myös iso palkkio, kuten sivuillamme luvataan. Järjestämme koetilanteen kotonanne. Voin laittaa mailiosoitteeni. Oletko kiinnostunut?

[/quote]

ei se varmaan ole kun koko juttu skeidaa. Taisi jo hävitä täältä ;)

Vierailija
84/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:57"]

En haluaisi, mutta nukumme viereisessä huoneessa ja ovet on auki, näen sängystäni suoraan heen ovelle ja huoneen perälle. Katsoessamme televisiota on kuulunut sitä meteliä ja isäntä juossut sinne, ovet avattu kun perheen pienin on unilla jotta kuulemme kaiken. Jos näkisitte tän asunnon ni ymmärtäisitte tilanteen selvemmin. Ap

[/quote]

Minä käsitin, että nukkuvat samassa kerroksessa, mutta esim. olohuone on eri kerroksessa kuin makkarit.

ja äsken ne lapset nukkui alakerrassa ja te yläkerrassa? Mies kun pääsi portaiden puoliväliin niin meteli loppui, mitäköhän uskoisi tästä tarinasta, en mitään

[/quote]

Vierailija
85/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:50"]

Pappi voisi pitää meitä hulluina..? Isäni on uskossa. Kertoi rukoilevansa puolestamme mikä huvitti siinä kohtaa,itse kun en usko. Vaatehuoneen ovikin on pidettävä kiinni nukkuessamme, en tiedä mikä vaisto se mulla on, pakko vaan. Ettei sieltä tule mitään.. Pahinta on kun itkuhälytin oli jäänyt päälle (on huoneessamme koska alakerrasta emme kuule poikaa muuten) ja se reagoi iltapäivisin, herkkä kun on. Mitään ei kuulu, suhinaa ja sen semmoista. Itse en uskalla lähtee siinä kohtaa edes sammuttamaan sitä! Ap

[/quote,

tässä se ap:n aikaisempi viesti nukkumisjärjestelyistä, eli eri kerroksessa nukkuvat lapset ja kummitukset pyörii siellä ;)

Vierailija
86/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota jos lapsi nukkuu päiväunia yläkerrassa voihan sitä olla alakerrassa esim. keittiössä tekemässä jotain. Mun käsityksen mukaan lasten ja aikuisten makuuhuoneet on yläkerrassa

Vierailija
87/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea on uskoa että tuollaisia ilmiöitä voi olla, ellei itse ole kokenut. Ymmärrän niitä jotka tässä ketjussa sanovat ap:n olevan pöpi.

Itse olen kerran nähnyt itsestään liikkuvan esineen, jonka jälkeen pöytä, jonka päällä esine oli, vielä tärähti. Samassa talossa ystäväni näki esineen lentävän isossa kaaressa hyllyn päältä.

Kuulostaa ehkä hieman erikoiselta ja jopa naurettavalta, mutta ennen tapauksia olin hankkinut 1800-luvulta peräisin olevan Raamatun. Raamatun ollessa läsnä samassa huoneessa koin sellaista oloa etten ole yksin. No, nyt se sama Raamattu on kerrostalon häkkikellarissa eikä ilmeisesti aiheuta mitään. Asuntooni en sitä uskalla ottaa.

Ap, mieti tarkkaan oletko hankkinut jotain vanhoja, epämääräisiä esineitä tai pelannut spiritistisiä pelejä tai muuten ollut kosketuksissa henkimaailmaan. Ota yhteyttä pappiin ja tarvittaessa meedioon. Voimia.

Vierailija
88/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nyt mäkin huomasin et että aikuisten makkari alakerrassa sory

Vierailija
89/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nyt mäkin huomasin et että aikuisten makkari alakerrassa sory

Vierailija
90/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä lapset nukkuvat ylhäällä, kuten mekin, mutta olemme itse alhaalla kun yläkerrassa alkaa tapahtua! Mulla nyt kestää tää, kävimme saunassa. Yritän ehtiä kirjoittelemaan. Itkuhälytin on siis huoneessamme ja pienin nukkuu kanssamme. Menikö tää nyt ihan sekaisin muka? Ap

Vierailija
91/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet ottanut mukaasi lapsuudenkodistasi?

Vierailija
92/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap nyt jouda vastailemaan kun on puukkohippasilla niiden kummitusten kanssa:) täällähän tarjottiin jo että tulevat kotiin tekemään testejä ym. ja maksavatkin siitä kivasti. Mutta ap ei ole ottanut mitään kantaa siihen kun ei ole mitään mitä testata;D

Vierailija
93/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:21"]

Siis meillä lapset nukkuvat ylhäällä, kuten mekin, mutta olemme itse alhaalla kun yläkerrassa alkaa tapahtua! Mulla nyt kestää tää, kävimme saunassa. Yritän ehtiä kirjoittelemaan. Itkuhälytin on siis huoneessamme ja pienin nukkuu kanssamme. Menikö tää nyt ihan sekaisin muka? Ap

[/quote] ". Pahinta on kun itkuhälytin oli jäänyt päälle (on huoneessamme koska alakerrasta emme kuule poikaa muuten)"

Vierailija
94/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:19"]

Tota jos lapsi nukkuu päiväunia yläkerrassa voihan sitä olla alakerrassa esim. keittiössä tekemässä jotain. Mun käsityksen mukaan lasten ja aikuisten makuuhuoneet on yläkerrassa

[/quote]

mistä sinä tuon käsityksen sait? Ylempänä ap:n itsensä laittamat viestit nukkumispaikoista

Vierailija
95/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset vastaa tuohon Skepsiksen tarjoukseen? Etkö tosiaan haluaisi rikastua kymppitonnilla?

Vierailija
96/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä kummitus! Tuu vastaamaan.

Vierailija
97/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko Jumalaan, ja selitänkin itselleni, että jos on pahaa, on myös Jumala. Aina kun pelottaa, alan manailemaan Jeesuksen nimeen henkiä ja epäolentoja, ja pyydän niitä poistumaan. Yleensä aamenen jälkeen helpottaa.. Helkatin pelottavaa varmasti, ja ymmärrän kyllä jos epäilyttää kutsua ulkopuolisia, kun varmaan itsekin osittain ajattelee luulevansa omiaan ja kaikki pitää pöpinä jne.. Tsemppiä!

Vierailija
98/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 21:03"]

Ap, olen Skepsiksen jäsen. Olemme erittäin kiinnostuneita näkemään nuo ilmiöt. Luvassa on myös iso palkkio, kuten sivuillamme luvataan. Järjestämme koetilanteen kotonanne. Voin laittaa mailiosoitteeni. Oletko kiinnostunut?

[/quote]

tässä ap apua sinulle ja palkkiokin luvassa.

Vierailija
99/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kaikki eivät usko tällaisiin, mutta jos vähääkään juttelee ihmisten kanssa, voi todeta että yllättävän monella on kokemuksia kaikenlaisista selittämättömistä asioista. 

Kokeile rukoilla seuraavan kerran kun pelottaa. Usko vain, joku kuulee rukouksen.

Vierailija
100/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi selittänee tilanteen. Näette ja kuulette tupakkahenkiä.

Miksi minä luen tällaista tekstiä? :))