Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
581/586 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa on ohjelma Det okända , uin valitettavasti juuri nyt että se on opetettu. . Osaatteko Ruotsia voisitte pyytää erään suomalaisen meedion /varmaan osaa ainakin auttavasti suomea ottamaan pois ne .Anukohan hänen nimi on. 

Carolina Giertz on ohjelman suunnittelija. Varmana auttaa. 

PS Minun lapsuudenkodissa Rovaneimellä kummitteli ja kunnolla. En vaan ymmärtänyt mikö siellä lumessa kierteli meidän taloa ympäri. Kamalaa. 

Poro, pervo, jänis, no näilläkin pääsee alkuun kai. T: Rovaniemeläinen

Vierailija
582/586 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:30"]Ap käy nyt viimeistä kirjoitusta alapeukuttamassa ihan tappiin asti, kun ei muuta enää voi.

[/quote] En peukuttele yhteenkään tekstiin. En välitä moisista peukutuksista. Miks täytyy ajatella minusta että olen jotenkin pahansuopa tai ylipäänsä muuta typerää, ette tunne minua kuitenkaan. Ei kuitenkaan yksityiselämäni kuulu tähän niin suuresti, tässä oli tarkoitus pohdiskella selittämättömiä asioita. Ja nyt ihmetelläänkin miksi en muka käy ulkona, notkun täällä koko ajan jne muuta ihan tyhmää. Ap

Olen vasta perehtynyt aiheeseen ja huomannut, että tästä aihepiiristä ei sallita keskustelua. Se on tullut selväksi muillakin foorumeilla. Älä välitä. Mitä sitten jos hulluksi haukutaan. Ihan sama. Nuo kummittelut on ikäviä, ja trollaus, mutta trollaajille voi nauraa ja näyttää keskaria. Kummajaisiin tehoaa Jeesuksen nimissä pois ajaminen. Trollaajat ovat itse riivattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/586 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä ennen kuullut että kummitukset voi muuttaa asunnosta toiseen asukkaiden perässä. Tosi outoa :O

Poltergeist (saks. polter 'melu' + geist 'henki', suomeksi myös räyhähenki tai meluhenki, vanhoissa kirjatuissa tapauksissa myös piru[ on paranormaalina pidetty ilmiö, jolle on tunnusomaista esineiden liikkuminen ja erilaiset ääni-ilmiöt, jotka tapahtuvat ilman havaittavaa tai pääteltävissä olevaa aiheuttajaa. Ääniä on kuvattu tapauksissa erilaisiksi, kuten sahaaviksi, raapiviksi tai koputuksiksi. Esineet voivat liikkua hyvin nopeasti mutta äänettömästi, elleivät törmää tai putoa.

Ilmiölle voidaan usein löytää niin sanottu keskushenkilö, jonka läsnäollessa ilmiöitä tapahtuu. Hänen ei tarvitse olla ilmiön välittömässä tapahtumapaikassa, vaan hän voi olla esimerkiksi huoneiston muussa huoneessa. Paranormaalin selityksen mukaan hän on tällöin ilmiön aiheuttava energianlähde tai kokoaja, mutta ei tee tätä tietoisesti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Poltergeist

Vierailija
584/586 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 14:55"]

Niin, tällä hetkellähän me olemme tieteen huipulla ja kaikki mitä voidaan todistaa on todistettu. Tästä ei voida enää tieteellisesti kehittyä eteenpäin. Niinhän se menee. 

Oho. No sitten fyysikoille pitää antaa kenkää kun kaikki on jo selvitetty. Ja opetus lakkauttaa, koska ei ole tutkittavaa ja kaikki tärkeä löytyy Wikipediasta. Et taida tietää tieteenteosta yhtään mitään? Muuta kuin Neon2:n biisin Kemiaa.

Vierailija
585/586 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus muutaman kuukauden 60-luvulla rakennetussa talossa, missä oli kolme kerrosta. Kellarin rappusissa huomasin useamman kerran, että joku kulkee mun perässä, vaikka ketään ei näy. Kaverin koira ei suostunut menemään sinne kellariin ollenkaan.

Vierailija
586/586 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummituksia ei ole olemassa. on vain herkkäuskoisia jotka säpsähtävät pienistä tai sitten ovat hieman päästään vialla.

Onhan ihmisten tunto herkkyydessä, kuulossa, hajuaistissa ja näössä huomattavia eroja, samoin ihmisten älyssä, joten miksei näin voisi olla myös ihmisten psyykkisen herkkyyden osalta?