Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 19:39"]
"Jokin henki on kiinnittyny johonkin esineeseen,kun asunnon vaihto ei asiaan tuo muutosta. Oletko ostanut jonkin vanhan esineen esim kirpparilta tai muistako että olitko juuri hankkinut jotain enne kuin tapahtumat alkoivat."
Minullekin tuli mieleen kaikki nuo sisustustavaroina myytävät epäjumalankuvat, kuten buddhat, shivat patsaina tai tauluina jne. Onko teillä jotakin ei-kristillistä uskonnollista kirjallisuutta hyllyssä? Mormonin kirja, itämaisia opuksia tms? Itse en uskaltaisi pitää niitä kotonani. Tykkäisin egyptiläisestä kissaveistoksesta, mutta se on kissajumala, joten en voi ikinä ostaa sitä.
[/quote]
Kunnon foliohattusettiä.
Pappi voisi pitää meitä hulluina..? Isäni on uskossa. Kertoi rukoilevansa puolestamme mikä huvitti siinä kohtaa,itse kun en usko. Vaatehuoneen ovikin on pidettävä kiinni nukkuessamme, en tiedä mikä vaisto se mulla on, pakko vaan. Ettei sieltä tule mitään.. Pahinta on kun itkuhälytin oli jäänyt päälle (on huoneessamme koska alakerrasta emme kuule poikaa muuten) ja se reagoi iltapäivisin, herkkä kun on. Mitään ei kuulu, suhinaa ja sen semmoista. Itse en uskalla lähtee siinä kohtaa edes sammuttamaan sitä! Ap
Yhessä rivarissa meil meni takapihalla tie, aidan läpi näki tielle ja ihmisten jalkojen alla narskui askeleet pakkasen puremassa lumessa. Kyls tiette. No siinä ulkona seistiin tupakkipaheella ja alkoi kuulua tulevat askeleet. Ne voimistui hurjaa vauhtia että nyt tulee joku ISO ja kohta tulee esiin, molemmat oikeen kytättiin kun haluttiin nähä millainen JÄTTI sieltä tulee. No kun se tuli kohdalle, emme nähneetkään mitään ja astuttiin jopa eteenpäin et mitä ihmettä ja hölmistyneinä katteltiin toisiamme. Se näkymätön jätti jatkoi matkaansa ja äänet hiipui pikkuhiljaa kun loittoni. Miten tämä tuli aidallemme, pysähtyi siihen emmekä nähneet sitä?! Vaikea selittää! Yks uskossa oleva tuttuni totesi tähän: Enkeli tai demoni, valitse siittä. Ap
Kuulostaapa kyllä siltä tuon kuusisormisen käden yms. perusteella että teillä ei kummittele kukaan kuollut ihminen vaan juurikin joku demoni tai vastaava. Ehkä olette jotnekin riivattuja tai jotain.
Paranormal aktivityt (vai miten se nyt kirjoitetaan) oli pelottavaa katseltavaa ja mietin niin meitä :( Ap
Suosittelen kääntymään sen papin puoleen, mä en keksis tuossa tilanteessa ainakaan muuta. Paitsi polttaisin varmaan kaikki hämärät esineet myös (tai en tiedä miten niistä pitää päästä oikeaoppisesti eroon, ehkä joku muu tietää)
-46
Joo no en ryyppää, olen raskaana. Eikä kyllä ryypiskele kukaan muukaan tässä huushollissa. Kukapa nyt haluaisi istahtaa viikoksi mein sohvalle...tulis muuten mielenkiintoinen viikko. Saa nähdä mitä seuraavaksi. Ap
Ota yhteyttä meedioon. www.henkinenkehitys.fi ja sieltä lähinnä teidän paikkakuntaa oleva yhdistys.
Päivystävään pappiin kannattaa ottaa myös yhteyttä.
Pelko pois! Mitään fyysistä pahaa nämä ilmiöt eivät voi saada aikaan mutta ärsyttävää tollanen on. Tiedän omasta kokemuksesta.
Jos totta, voi olla demoni.
Tv::ssä pyöri yksi sarja, oli kauheita juttuja.
Ne oli tosia.
Kutsu pappi. Tai meedio.
Kääntyisin koko perheen voimin psykiatrin puoleen, muutamat istunnot ja lääkitys kohdalleen, niin jo alkaa helpottamaan.
Tyttäreni joskus otti itse puheeksi sen hahmon, emme ikinä todellakaan puhele tällaisia asioita lasten kuullen. Hän oli silloin 4-5 vuotias. Ap
Ja joku äiti antaisi lasten vielä nukkua keskenään jossakin toisessa huoneessa. Heheh, mikä provo!
Pyydäkää pappia siunamaan asunto. Meillä oli asunnossa vähän samanlaista-sellaista erikoista -äänet ja tuntemukset,ei niin rajua kun teillä mutta pelottava oli olla asunnossa ,en osaa selittä. Me myös ostettiin ikonit luostarista ja rukoiltiin pyydettiin poistumaan eteenpäin,sinne missä heitä odottavat-enkelten luokse. Rukoillaan muuten enemmään nyt se autta ja muuten on parempi olo ja mieli :).