Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?

Vierailija
18.01.2014 |

Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!

Kommentit (586)

Vierailija
61/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta ap, mun täytyy myös kehottaa sinua ottamaan yhteyttä pappiin. Ja jos ei olekaan kirjoitan tämän siksi, että jollain muulla voi vastaava olla totta, olen itsekin nähnyt monenlaista.

Yhtä lailla totta on se, että maailmassa on hyvää ja pahaa ja enemmän kuin ihmisaivoilla ymmärtää. Uskon, että tarvitsette sen hyvyyden apua nyt elämäänne. Lue vaikka raamattua tai kokeile rukoilla, kun pelottaa. Ehkä saat apua pelkoosi. 

Minua vaivasi joskus kammottavien kuvien näkyminen silmissä aina nukkumaanmennessä. Pelkäsin todella paljon pimeää ja kaikkea yliluonnollista ja olin hirveän ahdistunut. Sitten löysin uudelleen uskonasiat ja pelot ja kuvat loppuivat kuin seinään.

Vierailija
62/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo ja ollaan iso perhe. Ei ole mahdollista muut järjestelyt. Huoneen ovet avataan (on pakko) lasten nukahdettua nykyään. Ja mielummin heti. Ei tää elämä nyt niin helppoa ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahaakin on. Näen joskus "pahan".

Vierailija
64/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:34"]

Ja joku äiti antaisi lasten vielä nukkua keskenään jossakin toisessa huoneessa. Heheh, mikä provo!

[/quote]

Juurikin näin ja vielä eri kerroksessa, huhhuh mitä skeidaa...

Vierailija
65/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sattumoisin olis eräs "naapuri"?

Vierailija
66/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Randi maksaa miljoonan, jos todistat!

Vierailija
67/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani on kummitellut, äidilleni. Muutettuani se alkoi muutaman vuoden kuluttua itselläni. Eka kerta oli kun tosiaan olin puukkohippasilla. Iltamyöhään menin nukkumaan ja jonkin ajan päästä kuului kolahdus (kuin ovi tai ikkuna) ja havahduin pystyyn, ajattelin että silloinen miesystäväni tuli kotiin. Kuului kolahduksia lisää ja päätin nousta ylös katsomaan kun ei se valojakaan laittanut päälle. Tajusin että joku on asunnossa eikä se ollut mieheni ja hiivin keittiöön ja olin varma toisesta ihmisestä, nappasin puukon ja sitä mukaa räpsin tuhannen paniikissa valoja päälle ja tajusin nopeasti ettei siellä ollut ketään. Kylppäriin en saunaan uskaltanu kurkata ja tunsin oloni todella typeräksi. Mut siitä se alkoi.. Tuolloin joku/jokin tuli kotiimme, sitten tuijotteli mua huoneen oven suusta jne. Eikä ota loppuakseen. Välillä oon tottunut , toisinaan taas pelottaa. Jos tapahtuu liikaa "uusia" asioita. Ap

Vierailija
68/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:21"]

Bullshittia alusta loppuun koko ketju.

[/quote]

En usko että on bullshittia. Kyllä henkimaailma on olemassa ja demonit, Jumala yms. Kyllä ymmärrän että vannoutunutta ateistia varmasti pelottaa ja haluaa kieltää kaiken, mutta henkimaailma ei lakkaa olemasta sillä ettei siihen usko

-46

Vierailija
69/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovinkaan erikoista, jos pyydät papin siunaamaan kotinne. Ei tarvitse papille edes kertoa oudoista asioista. Ei se mitään ainakaan haittaa. 

Vierailija
70/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun tapahtuu niin sano rohkeasti vaan että:"Olet jo kuollut, mitä asiaa? Mene valoon, siellä on hyvä olla." Se voi olla joku henki joka ei tajua olevansa jo kuollut ja sinä/teidän perhe aistii herkästi, joten hän pyytelee apua ongelmaansa teiltä. Ei se pahaa halua.

Kehotan myös ottamaan yhteyttä meedioon tai pappiin.

Vierailija
71/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ottaa apua vastaan? Pappi tai muu.

Vierailija
72/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan purettua ja kerrottua! Joka päiväistä ja ihan joka iltaista tämä ei ole, mutta silloin tällöinkin on liikaa. Sisaruksistani yks on myös kuullut sen hullunmyllyn lastenhuoneesta jolloin on tietty rynnitty katsomaan. Kiitos lukijoille, tiedänpä ettei nyt olla ihan yksin. Ap

Vierailija
73/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 20:21"]

Bullshittia alusta loppuun koko ketju.

[/quote]

En usko että on bullshittia. Kyllä henkimaailma on olemassa ja demonit, Jumala yms. Kyllä ymmärrän että vannoutunutta ateistia varmasti pelottaa ja haluaa kieltää kaiken, mutta henkimaailma ei lakkaa olemasta sillä ettei siihen usko

-46

[/quote

en ole ateisti, mutta en myöskään usko koko asiaan, ihan oikeasti!

Vierailija
74/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän senkin ettei kaikki usko. Lähipiiristä löytyy näitäkin. Selityksiä eivät keksi kun kysytään mutta eivät vaan usko. Se on kaikilla omat mielipiteet jne. Tiedän sen kyllä. Enkä uskoisi mihinkään itsekään jossei tämä jokin/jotkin kiusaisi just mua! Ap

Vierailija
75/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässä on tullut jo ilmi, "tavalliset" henget eivät tee tuollaista (ja ala esim. riehua asunnossa jossa olet vieraillut). Tuo kuulostaa demonilta. Ole varovainen. Bullshittiä on se, etteikö voisi tehdä myös fyysisesti jotain, demonit varsinkin voivat. Demonit voivat myös possessoitua!!

Ole yhteydessä meedioon, ehkä myös pappiin ja kannattaa googlata esim. "how to get rid of demons in house".

Tsemppiä ap!!

Vierailija
76/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitten uskallat antaa lasten nukkua siellä keskenään? :O

Vierailija
77/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist. AP on se energianlähde, jonka poltergeist tarvitsee. Tuohon viittaa se, että "kummittelu" ikään kuin "seuraa" asunnosta toiseen.

Ei mitenkään harvinaista.

Se, mitä/mikä poltergeist sitten on, on ihan toinen juttu.

Vierailija
78/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, mutta nukumme viereisessä huoneessa ja ovet on auki, näen sängystäni suoraan heen ovelle ja huoneen perälle. Katsoessamme televisiota on kuulunut sitä meteliä ja isäntä juossut sinne, ovet avattu kun perheen pienin on unilla jotta kuulemme kaiken. Jos näkisitte tän asunnon ni ymmärtäisitte tilanteen selvemmin. Ap

Vierailija
79/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi Skepsishaastehan tarkoittaa että kummituksen pitäisi lähteä sinne testattavaksi....?

Vierailija
80/586 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen Skepsiksen jäsen. Olemme erittäin kiinnostuneita näkemään nuo ilmiöt. Luvassa on myös iso palkkio, kuten sivuillamme luvataan. Järjestämme koetilanteen kotonanne. Voin laittaa mailiosoitteeni. Oletko kiinnostunut?