Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
Joo ei muakaan kiinnostais ap:na täällä enää notkua kun on saanut haukut päälleen. Pöntöt! Ja onhan ap jotain tekemässä asiassa, miksi jankkaatte?
"Meikäläisen pitäisi ilmeisesti olla jollain asteella riivattu, onhan mulla sentaan Ganeshan, Parvatin ja Sarasvatin kuvat ihossani. =D"
Viestin 39 kirjoittaja vastaa: Vastasin aikaisemmin toiselle kysyjälle:
Kysymys: "Meinaatko, että kaikilla buddhalaisilla ja hinduilla kummittelee kotona?"
Vastaukseni: "Tarkoitan, että kodissasi on niitä henkivaltoja, joita sinne kutsut. Epäjumalan palvojille epäjumalat ovat ok, mutta eivät kristityille. Kehotan varovaisuuteen. Joogasaleillakin näkyy ties mitä örkkiä "koristeena", mutta viatonta sisustusta epäjumalien kuvat ja patsaat eivät ole. Te tiedätte sen itsekin, vaikkette myönnä."
Sinulle, jolla on epäjumalia tatuoituna ihoosi, sanon, että se ei ole naurun asia. Jos olet uskossa Jeesukseen Kristukseen, olet turvassa, muuten et.
Muille asiasta kiinnostuneille: Älkää ottako kotiinne buddhia tms. epäjumalia koristeiksi, pelleilkö vainajahenkien kanssa, antako ennustaa itsellenne (sis. horoskoopit), pelatko spiritismiä, olko yhteydessä meedioihin ja noitiin, vaan elämän ahdingoissa rukoilkaa kristittyjen Jumalaa.
Joku muslimi täällä väitti, että hänellä ja kristityillä on sama jumala. EI ole. Älkää soitelko manausmusiikkia tai mitään puheitakaan, joiden sisältöä ette tunne/tiedä/ymmärrä.
Room.10:13. Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:28"]
Joo ei muakaan kiinnostais ap:na täällä enää notkua kun on saanut haukut päälleen. Pöntöt! Ja onhan ap jotain tekemässä asiassa, miksi jankkaatte?
[/quote]
mitä ap on tekemässä asiassa? Minulta taisi mennä ohi.
Ei ole manaus, koska manauksessa se otetaan henkilöstä pois. Tuo turvaa teidän kodin. Ja se on resitoimista ei laulamista x) voit olla paikalla tai et YHTÄÄN MITÄÄN EI RUPEE RYTISEMÄÄN. Se karkottaa ne pois takuu varmasti jo ekasta päivästä lähtien. Kerroppas sit kummitteleeko tänä yönä. Mutta muista pitää se alusta loppuun ja sanoin ettei sillä ole minkäänlaista negatiivista vaikutetta. Jos haluat päästä ongelmasta eroon tee niinkun sanoin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:03"]
Kiintymys on aika surkea ilmaus. Miten joku kiintyisi johonkin mahdollisesti pahaan? Enkä ole mielenterveyspotilaiden kanssa ollut telemisissä joten huono niihin kysymyksiin on vastata. Ihan normaali minä päästäni lähipiirin mielestä olen. Ja elellään ihan normaalia arkea. En jaksa kommentoida enää.. Lueskelen muiden kokemuksia mielelläni. Ap
[/quote]
Niin nimenomaan luet kummitusjuttuja mielelläsi. Syvempi keskustelu aiheesta ei tunnu kiinnostavan, vaikka luulisi tuossa tilanteessa olevan jo aika paljon motivaatiota.
[/quote]SYVEMPI keskustelu? Keskustelua mielenterveydestäni? Älkää naurattako. Ap
[/quote]
Ei naurateta, ei ! Kunhan nyt muistat ottaa iltalääkkeenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:03"]
Kiintymys on aika surkea ilmaus. Miten joku kiintyisi johonkin mahdollisesti pahaan? Enkä ole mielenterveyspotilaiden kanssa ollut telemisissä joten huono niihin kysymyksiin on vastata. Ihan normaali minä päästäni lähipiirin mielestä olen. Ja elellään ihan normaalia arkea. En jaksa kommentoida enää.. Lueskelen muiden kokemuksia mielelläni. Ap
[/quote]
Niin nimenomaan luet kummitusjuttuja mielelläsi. Syvempi keskustelu aiheesta ei tunnu kiinnostavan, vaikka luulisi tuossa tilanteessa olevan jo aika paljon motivaatiota.
[/quote]SYVEMPI keskustelu? Keskustelua mielenterveydestäni? Älkää naurattako. Ap
[/quote]
No en mä kyllä noita typeriä mielenvikaiseksi haukkumisia tarkoittanut vaan ihan tuota aihetta koskevia viestejä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 15:54"]No se kestää 45-1,5 tuntia ja täältä on muut lähössä just pulkkamäkeen. mä en halua et kun oon yksin täällä että täällä alkaa mitään rytisemään. siinä vaan joku muslimi mie laulaa jotain? onks se joku manaus? ei ap
[/quote]
Se on Koraanin tekstiä, Jumalan sanaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:28"]
[/quote]
[/quote]Asentaa niitä kameroita? Sitä en tiedä koska....
Ei Ei niitä v[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
No en mä kyllä noita typeriä mielenvikaiseksi haukkumisia tarkoittanut vaan ihan tuota aihetta koskevia viestejä.
[/quote]Eihän niitä asiallisia aihetta koskevia viestejä meinaa enää löytääkään täältä. Ap
Ja siitä surat al Baqarasta löytyy suomenkielinen käännös.
Ja siitä surat al Baqarasta löytyy suomenkielinen käännös.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:28"]
[/quote]
[/quote
ahaa, 5 vuotta jatkunut tämä,toisenkin vastaavan ketjun rustaillut tässä joku vuosi sitte. ihan samanlainen kirjoitustyyli. eli mitään kameroita ei ole hankkimassa. uskokaa jo!
Minä voin samaistua håneen joka sanoi että Koraani auttaa tuohon pulmaan 100% ja nuo kristitty hihhulien pyhävesi leikit ja ihme Jeesuksen nimeen loitsut saa loppua koskaan ole toimineet IKINÄ. Eli nuo henget jotka teillä ovat eivät ole välttämättä pahoja mutta sitkeitä joten ratkaisu löytyy. Kysymys on haluatko tosissaan ratkaisua vai istutko miettimässä mikä sinun mielestäsi oli järkevä. Tuohon ainoastaan yksi ratkaisu vain.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote
ahaa, 5 vuotta jatkunut tämä,toisenkin vastaavan ketjun rustaillut tässä joku vuosi sitte. ihan samanlainen kirjoitustyyli. eli mitään kameroita ei ole hankkimassa. uskokaa jo!
[/quote]Kyllä siitä ketjusta jonka kurkkasin, puuttui ap:lta pilkkuja, pisteitä jne. Jos kuvittelet mun kirjoittaneen sen, miksi palloilet täällä? En ollut tietoinen että täällä joskus aiheesta ollut juttua. Itseasiassa aloin käymään tällä palstalla vasta n.kuukausi sitten lukemassa juttuja. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote
[/quote]
Mitä ketjua tarkoitat? Ei ainakaan tässä ole samanlainen kirjoitustyyli http://www.vauva.fi/keskustelu/1134920/ketju/kummitteleeko_meilla
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote
[/quote]Kyllä siitä ketjusta jonka kurkkasin, puuttui ap:lta pilkkuja, pisteitä jne. Jos kuvittelet mun kirjoittaneen sen, miksi palloilet täällä? En ollut tietoinen että täällä joskus aiheesta ollut juttua. Itseasiassa aloin käymään tällä palstalla vasta n.kuukausi sitten lukemassa juttuja. Ap
[/quote]
Sinultako täällä lupa pitää pyytää saako palloilla täällä vai ei?
Hah! Muista nyt se iltalääke
Tämä ketju on selvästi samalta tyypiltä kuin se aikaisempi. Sama jankkaaminen vaan jatkuu, kysymyksiin ei vastaa, mikään apu ei kelpaa, ei vaikka kuinka ihmiset yrittävät kaikkensa auttaakseen. Tässä ketjussa on todella moni aidosti huolissaan ja kiinnostunut asiasta, mutta ap:lle se ei riitä näköjään. Pitää saada jatkuvasti lisää huomiota. Ap, olet säälittävä ihminen, aikaansaamaton ja laiska koko asian hoitamisen suhteen. En usko pätkääkään, että haluat päästä näistä ilmiöistä oikeasti eroon, et vaikka pelkäät ja lapsesi pelkää. LOPETA JO, KETÄÄN EI KIINNOSTA ENÄÄ.
Se juuri paha psykoosissa ja skitsoilussa, että heillä ei ole sairauden tunnetta. Kaikki on heille normaalia ja muut on jotenkin outoja. Vastauksia ei saa, jankkaavat samaa kuvittelemaansa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]
Tämä ketju on selvästi samalta tyypiltä kuin se aikaisempi. Sama jankkaaminen vaan jatkuu, kysymyksiin ei vastaa, mikään apu ei kelpaa, ei vaikka kuinka ihmiset yrittävät kaikkensa auttaakseen. Tässä ketjussa on todella moni aidosti huolissaan ja kiinnostunut asiasta, mutta ap:lle se ei riitä näköjään. Pitää saada jatkuvasti lisää huomiota. Ap, olet säälittävä ihminen, aikaansaamaton ja laiska koko asian hoitamisen suhteen. En usko pätkääkään, että haluat päästä näistä ilmiöistä oikeasti eroon, et vaikka pelkäät ja lapsesi pelkää. LOPETA JO, KETÄÄN EI KIINNOSTA ENÄÄ.
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä. Mutta juuri eri psyykkisissa sairauksissa tuo on tunnistettava piirre. Ei he itse tajua sitä! Eivät kuuntele, elävät vain siinä omassa harhassaan.
[/quote]