Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
Täällä kolmas, joka kehoittaa soittamaan KOKO surah baqarah JOKA päivä. Olit muslimi tai et, uskoit Allahiin tai et, fakta on se, että ne ovat jinnejä. Jumala loi ihmiset ja jinnit. Jinnit elävät meidän keskellä, emme näe heitä mutta he näkevät meidät. Heitä on pahoja, hyviä,kristittyjä,muslimeja,hinduja jne, aivan kuten ihmisiäkin. Heillä on kyky "ottaa meihin yhteys", vaikka se on heille haram, kiellettyä. He voivat rakastua meihin tms ja täten alkaa häiriköimään. Ei ole olemassa mtn kummituksia tms, ihmiset ja jinnit maan päällä. KORAANI on vastaus . Soita se surah Baqarah,se on ainut joka sinua voi auttaa. Ja ala tutkia Islamia.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:21"]
Tuskin koko perhe on psykoosissa. Hei haloo. Jotkut ei vaan pysty tajuamaan että tässä maan ja taivaan välillä on paljon enemmän kun me pystytään näkemään...
[/quote]
Onkos koko perhe täällä ollut hillumassa kirjoituksineen?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:21"]
Tuskin koko perhe on psykoosissa. Hei haloo. Jotkut ei vaan pysty tajuamaan että tässä maan ja taivaan välillä on paljon enemmän kun me pystytään näkemään...
[/quote]
Onkos koko perhe täällä ollut hillumassa kirjoituksineen?
[/quote]
Näinkin. Mistä me tiedetään oikeasti onko ap:lla ollenkaan perhettä????
Tiedän eräänkin tapauksen, jossa henkilö kuvitteli hänellä juuri olevan lapsia ja mies. Eipä ollut ei. Mutta jos ei olisi tiennyt henkilön olevan sairas, täydestä olisi mennyt ;)
AP, suosittelen ottamaan yhteyttä Katrina Bergiin. Voit lukea hänestä osoitteesta http://www.katrinaberg.net/. Siellä on myös hänen puhelinnumeronsa. Et ainakaan menetä mitään, jos soitat. Suosittelen lämpimästi.
Olen itse ollut tekemisissä vastaavien asioiden kanssa jonkin aikaa, saanut apua ja sitä kautta oppinut myös auttamaan muita. Luultavasti rikon keskustelusääntöjä, kun jaan tietoja, mutta silti: jos haluat keskustella, lähetä vaikka anonyymisti sähköpostia osoitteeseen tiivita1@gmail.com, niin voin kertoa enemmän. Autan mielelläni, minkä voin, koska tiedän, että näiden asioiden kanssa voi olla todella yksin.
Koska ketjun aloittaja ei halua apua, kertoo se ihan siitä että ei ole mitään hänen kertomansa kaltaisia asioita.
Minä olen valmis maksamaan 5000 € jos pääsen todentamaan edes joitain näistä hulluista asioista ap:lle ja jokaiselle muullekin tällaisia humpuukijuttuja kokevalle!
Joku kysyi ap:ltä missä päin Suomea hän asuu (kunta/maakunta). Siihen ap vastasi, ettei ala täällä yksityiskohtaista osoitettaan antamaan. Ei kukaan osoitetta pyytänytkään, ap. Lapsiluvunkaan antaminen ei paljasta mitään, joten miksei sitä voi kertoa. Jos kameroista on keskustelta ja jo vuosia on kummitellut, niin ei siinä keskustelut auta. Toimintaa! Itseäni ainakin kiinnostaisi nähdä mitä videolle tallentuu. Kuka niitä palloja vierittää, vai vieriikö ne itsestään. Vain tuleeko se ääni jostain muualta. Kaikelle voisi löytyä luonnollinen selitys ja saada mielenrauhan. Miksi elää pelossa ja epätiedossa vuosia, kun asialle oikeasti voisi tehdä jotain?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:53"]
Koska ketjun aloittaja ei halua apua, kertoo se ihan siitä että ei ole mitään hänen kertomansa kaltaisia asioita.
Minä olen valmis maksamaan 5000 € jos pääsen todentamaan edes joitain näistä hulluista asioista ap:lle ja jokaiselle muullekin tällaisia humpuukijuttuja kokevalle!
[/quote]
Ei se ap rahaa ole vailla, huomiota vain! Sitähän se tässä pari päivää on saanutkin kiitettävästi jo.
Tälläisille vapaille keskustelupalstoille liimautuu myös ihmisiä joiden tavoitteena on saada mahdollisimman pitkä viestiketju aikaiseksi. Aihe on mahdollisimman mehukas. Tätä tämä internet teettää, ihmiset keskustelevat kasvotusten yhä harvemmin.
En minäkään uskoisi yliluonnolliseen, ellen olisi nähnyt esineen liukuvan itsestään pöytää pitkin. Siinä talossa, silloin kun olin yksin, tuli usein sellainen olo etten ole yksin, vaan huoneessa on jokin lisäkseni. Kun yövyin jossain muualla, vastaavaa tunnetta ei ollenkaan syntynyt, vaan olo oli paljon rennompi kun kävin nukkumaan.
Toisaalta voi olla, että esineen itsestään liikkuminen aikaansai olon, että talossa on jotakin. Muutettuani pois talosta olo oli vapautunut, sillä nyt kun olen yksin, minusta ei koskaan tunnu siltä että jokin olisi kanssani.
Jos joku teistä skeptisesti kommentoivista näkisi itsestään liikkuvan esineen, ajattelisitteko, että nyt on vaan hallusinaatio kyseessä, ei hätää? Omalta osaltani voin sanoa, että itsestään liikkuvan esineen näkeminen on elämäni suurin järkytys, ja tapahtuman jälkeen näin painajaisia, mitä harvoin tapahtuu minulle.
Voihan toisaalta olla, että tapahtumalle on luonnollinen selitys, joka on liian monimutkainen ymmärrettäväksi, esimerkiski yhtäkkiä muodostunut voimakas magneettikenttä.
Muiden kokemuksista voisin vielä sanoa että romanilastenkodissa työskennellyt ohjaaja oli nähnyt romanivaatteisiin pukeutuneen laskeutuvan alas portaita ja sitten katoavan. Tämä henkilö epäili että kyseessä oli hallusinaatio, ja voihan se olla mahdollistakin. Omakin kokemukseni voi olla hallusinaatio. Sen vain haluan sanoa, että kyllä skeptikon tyyni viileys lentää nopeasti romukoppaan nähtäessä yliluonnollinen tapahtuma, tai ainakin tapahtuma jolle on hyvin vaikea keksiä selitys, vaikka sitten kyseessä olisikin hallusinaatio.
Tässä ketjussa joku puhui demonin possessoitumisesta. Kuulostaa todella pelottavalta. Tästä olisi kiinnostavaa kuulla tarkempi selostus vielä joltakulta.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:06"]
Miksi elää pelossa ja epätiedossa vuosia, kun asialle oikeasti voisi tehdä jotain?
[/quote]
Tämä saa mutkin kallistumaan provon kannalle.
Pirustahan käytetään nimityksiä paholainen, demoni. Luin juuri että voi tulla mistä tahansa (?) ihmisen taloo?? Demoni esiintyy tummapukuisena hahmona!! Ei kai ap:n lapsi ole nähnyt juuri demonia? Piru voi tappaa, jos sen suututtaa. Ap kertoi ettei se jokin tai ne ole tehneet pahaa fyysisesti. Siellä ei välttämättä ole "henkiä" vaan demoni. Ellei demoni ole jäänyt vanhaan asuntoon ja nyt on tilalla muuta?
Demoneista ja jumalasta, enkeleistä on kirjoitettu niin kauan että niissä on oltava jotain perää. Haluttiin me niihin uskoa tai emme! Jos joku kertoo näkevänsä asioita ja hänet oltaisiin passittamassa heti suljetulle, kyllä sinne kuuluu Jumalaan uskovatkin. Eikö sekin oo naurettavaa miten ryhmissä tuolla kokoontuvat hokemaan ääneen jumalaa?! Mielisairaaloita sais olla pikkuse enempi.....
Voi herttileidi! Laitetaan poikki tää ketju, nyt uskotaan että oon ihan sekopää, ei perhettä jne? Tää sekopää lähtee jonain päivänä synnyttämään että täytyy keskittyä nyt muihinkin asioihin. Ap
En tiedä, oletteko tilossa hulluiksi, kuten itse kyselet. Mutta sen sijaan haluan sanoa, että ns. kummittelu voi olla "henkimaailman" asioita eli hengellisen, fyysiselle silmälle näkymättömän todellisuuden asia. Siksi lämpimästi suosittelen, että kokeile rohkeasti rukousta :) ja jos et itse osaa, niin on olemassa monia luottamuksellisia ja asiallisia puhelinauttajia (normaali paikallispuheluhinta), joissa ihminen voi rukoilla sinun ja perheesi puolesta - sinun itsesi ei tarvitse silloin rukoilla vaan voit vain ottaa vastaan tuen ja avun: RadioDei:n keskustelu- ja rukouspuhelin, joka päivä klo 19-23: 040 172 7000
-Palveleva Puhelin 01019-0071 suomenkielisille ja 01019-0072 ruotsinkielisille. Päivystysajat ovat koko Suomessa su–to klo 18–01, pe ja la 18–03.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:22"]
Voi herttileidi! Laitetaan poikki tää ketju, nyt uskotaan että oon ihan sekopää, ei perhettä jne? Tää sekopää lähtee jonain päivänä synnyttämään että täytyy keskittyä nyt muihinkin asioihin. Ap
[/quote]
Tuleva synnyttäjä, olet seuraavan perusteella noin 50-kymppinen, ? http://www.vauva.fi/keskustelu/1493820/ketju/sisaret_oletteko_kokeneet_jotakin_eroottista_kimpp
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:22"]
[/quote]
Minäkin synnytän "jonain" päivänä ;) toivottavasti?
Vuosia sitten mulla oli yksi naapuri, joka näytti aina ottamiaan valokuvia. Niissä näkyi hänen mukaansa jotain ihme valohenkiä. En kyllä nähnyt, ehkä jossain aurinko heijasti, mutta mitään kummaa niissä ei ollut. Sitten sitä tyyppiä ei näkynyt pitkään aikaan. Toinen naapuri tiesi kertoa, että se oli ollut sairaalassa, ambulanssi ja poliisi oli kuulemma ollut hakemassa...
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:47"]
Vuosia sitten mulla oli yksi naapuri, joka näytti aina ottamiaan valokuvia. Niissä näkyi hänen mukaansa jotain ihme valohenkiä. En kyllä nähnyt, ehkä jossain aurinko heijasti, mutta mitään kummaa niissä ei ollut. Sitten sitä tyyppiä ei näkynyt pitkään aikaan. Toinen naapuri tiesi kertoa, että se oli ollut sairaalassa, ambulanssi ja poliisi oli kuulemma ollut hakemassa...
[/quote]
Näinhän se juuri menee. Ikävää että ap ei ota apua vastaan :(