Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tulossa hulluiksi?
Noin viisi vuotta on kummitellut, asuin sitten missä vain. Tapasin nykyisen mieheni hieman jälkeen ensimmäisten juttujen ja hän kokee asiat myös. Osan. 3 vuotta sitten tyttäreni koki näitä. Miten tällaisesta pääsee eroon? Tää on tosi. Veljeni ei uskalla enää yökylään koska kertoi äidilleen meillä kummittelevan. En voisi kuvitellakaan jääväni kokonaan yksin mihinkään!
Kommentit (586)
Miks tää meni nyt ihan mun mollaamiseks? Anteeksi vain etten ole sellainen kuin toivoisitte. Ap
Kai se on sitten paljastettava.. MENITTE LANKAAN!!! En olisi uskonut että ketjusta tulee näin pitkä. Tämä aihe kirvoittaa aina paljon kommentteja. Toivottavasti teillä oli kuitenkin jännittäviä hetkiä trollini parissa. Itseänikin kylmäsi omat juttuni :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:59"]
MENITTE LANKAAN!!!
Ap
[/quote]
Really? Kaikkien skeptisten kommenttien jälkeen näet asian noin?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:59"]
Kai se on sitten paljastettava.. MENITTE LANKAAN!!! En olisi uskonut että ketjusta tulee näin pitkä. Tämä aihe kirvoittaa aina paljon kommentteja. Toivottavasti teillä oli kuitenkin jännittäviä hetkiä trollini parissa. Itseänikin kylmäsi omat juttuni :D
Ap
[/quote]
Et ole oikea ap. Oikea ap kirjoittaa ap heti viestin peraan. Ei iiiiison valin jalkeen alle.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:22"]
Voi herttileidi! Laitetaan poikki tää ketju, nyt uskotaan että oon ihan sekopää, ei perhettä jne? Tää sekopää lähtee jonain päivänä synnyttämään että täytyy keskittyä nyt muihinkin asioihin. Ap
[/quote]
Juuri tällainen vastaustyyli on niin rasittavaa. Takerrutaan ainoastaan epäolennaisuuksiin. Kierrellään ja kaarrellaan, eikä vasta siihen mitä on kysytty. Sanotaan, ettei ole aikaa vastailla (koska lähipäivinä synnyttää) näihin asiallisiin kysymyksiin, mutta silti on aikaa vastata epäasiallisuuksiin sekä puolustella ja kauhistellä esitettyjä epäilyksiä. Haloo. Epäilyksiä syntyy juurikin siitä syystä, ettei tiettyihin kysymyksiin vastata, vaan ne sivuutetaan kierrellen.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:16"]
Voi herttileidi! Laitetaan poikki tää ketju, nyt uskotaan että oon ihan sekopää, ei perhettä jne? Tää sekopää lähtee jonain päivänä synnyttämään että täytyy keskittyä nyt muihinkin asioihin. Ap
[/quote]
Juuri tällainen vastaustyyli on niin rasittavaa. Takerrutaan ainoastaan epäolennaisuuksiin. Kierrellään ja kaarrellaan, eikä vastata siihen mitä on kysytty. Sanotaan, ettei ole aikaa vastailla (koska lähipäivinä synnyttää) näihin asiallisiin kysymyksiin, mutta silti on aikaa vastata epäasiallisuuksiin sekä puolustella ja kauhistellä esitettyjä epäilyksiä. Haloo. Epäilyksiä syntyy juurikin siitä syystä, ettei tiettyihin kysymyksiin vastata, vaan ne sivuutetaan kierrellen.
[/quote]
Korjasin kirjoitusvirheeni. T. 324
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:22"]
[/quote]
Minäkin synnytän "jonain" päivänä ;) toivottavasti?
[/quote]Olisiko paremmin kirjoitettu "lähipäivinä"? :) Ap
[/quote]
sinähän parin kuukauden päästä sanoit synnyttäväsi, minusta se ei ole lähipäivinä, ja mitä vain voi sattua vielä
Juu en ollut tuo ap joksi itseään väitti. Kameraan ja papin siunaukseen aion turvautua ensitöikseni, arjen keskelle en halua ulkopuolisia, PAITSI jos kameraan saadaan jotain ällistyttävää, nii mihin sitä näyttää?? Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:47"]
Vuosia sitten mulla oli yksi naapuri, joka näytti aina ottamiaan valokuvia. Niissä näkyi hänen mukaansa jotain ihme valohenkiä. En kyllä nähnyt, ehkä jossain aurinko heijasti, mutta mitään kummaa niissä ei ollut. Sitten sitä tyyppiä ei näkynyt pitkään aikaan. Toinen naapuri tiesi kertoa, että se oli ollut sairaalassa, ambulanssi ja poliisi oli kuulemma ollut hakemassa...
[/quote]
Näinhän se juuri menee. Ikävää että ap ei ota apua vastaan :(
[/quote]Heh, noin nyt ei sentään käy meille :) Sääli kuitenkin että hän sairasti. :( Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:16"]
[/quote]
Juuri tällainen vastaustyyli on niin rasittavaa. Takerrutaan ainoastaan epäolennaisuuksiin. Kierrellään ja kaarrellaan, eikä vasta siihen mitä on kysytty. Sanotaan, ettei ole aikaa vastailla (koska lähipäivinä synnyttää) näihin asiallisiin kysymyksiin, mutta silti on aikaa vastata epäasiallisuuksiin sekä puolustella ja kauhistellä esitettyjä epäilyksiä. Haloo. Epäilyksiä syntyy juurikin siitä syystä, ettei tiettyihin kysymyksiin vastata, vaan ne sivuutetaan kierrellen.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 07:47"]
Meillä esimerkiksi ilmestyy keittiön pöydälle käytettyjä astioita ja jääkaappiruokia siirtyy keittiön tasolle venymään, eikä kukaan perheenjäsenistä ei ole jättänänyt niitä siihen. Todella pelottavaa....
Te yliluonnollisiin asioihn uskovat olette TYHMIÄ.
[/quote]
Tämähän se suututtaa minuakin, tiskaisi edes ne astiat syötyään. Ja tuo hahmo on usein juuri olohuoneen sohvalla, hänellä on suora yhteys televisioon. Vaatteita tiputtelee minne sattuu. Yöllä herään usein epämääräiseen ääneen, kuin kuorsaukseen. Saa todellakin ihokarvani pystyyn ja minun unet on tipotiessään. Viikonloppuisin (kuten toisessakin ketjussa puhuttiin) usein on ilmestynyt saunaan oluttölkkejä, tyhjiä tietenkin. Tupakkaakin tuo hahmo on takapihalla käynyt polttamassa. Kun olen töissä tuo hahmo jotenkin ryhdistäytyy välillä, on siivonnut ja ruoka on valmiina kun tulen. En tajua yhtään mistä tässä on kysymys. Todella pelottavaa!!!
[/quote]
Mitä jos käskisit sen häipyä Jeesuksen Kristuksen nimeen? Vai alkaisiko riehua? Kaukosäädin alkaisi ehkä lentää.
Lapsuuden kodissani (asuimme kirkon ja hautausmaan lähellä) minä ja äitini kohtasimme useasti hengen / henkiä. Olin tuolloin 3-9 vuotias. 3vuotiaana heräsin keskellä yötä siihen, että joku veti täysillä mun jaloista. Nän äitini ja isäpuoleni nukkumassa ja yritin kuiskaten herättää heidät kun en uskaltanut huutaa, enkä katsoa taakseni. Olin niin pieni ja muistan tilanteen edelleen. Äitini kertoi jlkpäin nähneensä mustan hahmon makuuhuoneen ovella. Vuosia myöhemmin kerroin äidilleni nähneeni rajuja painajaisia äitini kaksoisolennosta. Äitini kauhistui ja kertoi nähneensä saman. Kerran siellä asuessamme lähdimme yöksi muualle kun tuntemattomasta syystä äitini lensi monta metriä , siis kompastui ja tunsi käden selässään. Emme kuulu lahkoon, emmekä ole hulluja. Näen edelleen siitä asunnosta unia.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:36"]Lapsuuden kodissani (asuimme kirkon ja hautausmaan lähellä) minä ja äitini kohtasimme useasti hengen / henkiä. Olin tuolloin 3-9 vuotias. 3vuotiaana heräsin keskellä yötä siihen, että joku veti täysillä mun jaloista. Nän äitini ja isäpuoleni nukkumassa ja yritin kuiskaten herättää heidät kun en uskaltanut huutaa, enkä katsoa taakseni. Olin niin pieni ja muistan tilanteen edelleen. Äitini kertoi jlkpäin nähneensä mustan hahmon makuuhuoneen ovella. Vuosia myöhemmin kerroin äidilleni nähneeni rajuja painajaisia äitini kaksoisolennosta. Äitini kauhistui ja kertoi nähneensä saman. Kerran siellä asuessamme lähdimme yöksi muualle kun tuntemattomasta syystä äitini lensi monta metriä , siis kompastui ja tunsi käden selässään. Emme kuulu lahkoon, emmekä ole hulluja. Näen edelleen siitä asunnosta unia.
[/quote]Kauheaa! :( Ap
Rukoile jeesusta että ajaa pois pahat henkivallat jotka selkesäti häiritsevät teitä. Hengellistä musiikkia kun laittaa niin kaikkoavat myös.
Koraani on kyllä yksi saatanan vale!
Koraani on kyllä yksi saatanan vale!
Ääniä jos kuulee niin aika psykiatrille.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:22"]
[/quote]
Minäkin synnytän "jonain" päivänä ;) toivottavasti?
[/quote]Olisiko paremmin kirjoitettu "lähipäivinä"? :) Ap