Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?

Vierailija
18.10.2020 |

Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!

Kommentit (218)

Vierailija
61/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelemasi ja kopeloimasi mies ei ole homoseksuaali. Sen takia sillä ei alkanut seistä.

Vierailija
62/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui omassa etumuksessasi? kirjoitti:

Suutelemasi ja kopeloimasi mies ei ole homoseksuaali. Sen takia sillä ei alkanut seistä.

Tiedämmekö ap:n olevan mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin vaikuttaa, jos juuri tapasitte ja mies tarvitsee lisää tutustumista kiihoittuakseen? Tai jos hänellä on huonoja naiskokemuksia taustalla? Eihän mieskään ole mikään kone, jonka kalu on automaattisesti heti pystyssä, kun suutelee naista vaikka haluaisikin tätä.

Vierailija
64/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siinä kiimassa todellakin alkaa kesken kaiken pyytää lupaa, että saako toista koskea? Mä ainakin haluan, että mies koskee ja näyttää, että haluaa. Sehän on ihanaa!!

Vierailija
65/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista saada miehiltä kommentteja tänne 👍👍👍👍

Vierailija
66/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 100varma mies vaikka tekeytyy naiseksi.

Vierailija
67/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö siinä kiimassa todellakin alkaa kesken kaiken pyytää lupaa, että saako toista koskea? Mä ainakin haluan, että mies koskee ja näyttää, että haluaa. Sehän on ihanaa!!

Pitää kysyä lupa. Muuten se on rikos. Näin meille miehille on opetettu.

Vierailija
68/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 100varma mies vaikka tekeytyy naiseksi.

No silloinhan ap:n mies ei olisi homo, jos kuitenkin pitää ap:ta naisena.

Vierailija
69/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans"mies"?

Vierailija
70/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehetkin tunkea sormensa naisen tussuun kysymättä? 

Vierailija
71/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on trans?

Vierailija
72/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trans"mies"?

Pre-op-kundi lähtee treffeille tiukoissa farkuissa ilman päkkeriä? Ja okei, onhan pitkiä transkundeja olemassa, mutta silti melko epätodennäköistä, että olisi reilusti yli 180 cm, kuten ap:n mies.

Vierailija
73/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on trans?

Niin ne transmiehet käy kuumilla treffeillä ilman packeria tai leikkausta... Juu,ei.

Vierailija
74/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on trans?

Ap tunsi kuitenkin "jotain". Testot kasvattaa klitorista melko paljon, muttei nyt sentään niin paljoa, että se tuntuisi noin.

Vierailija
75/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan normaali heteromies, syntyjäänkin. Minä ihan normaali heteronainen. Ei tehdä tästä nyt liian vaikeaa.

Vierailija
76/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jännitti niin paljon, että ei seissyt? Yksi miespuolinen kaveri joskus avautui, että ensimmäisen kerran nykyisen vaimonsa kanssa peuhatessa vehje oli aivan kuollut lörppä, koska hän oli LIIAN kiihottunut ja jännittynyt.

Vierailija
77/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan normaali heteromies, syntyjäänkin. Minä ihan normaali heteronainen. Ei tehdä tästä nyt liian vaikeaa.

Eli myönnät kirjoittavasi fiktiota? Et ole nähnyt toista alasti, mutta tiedät varmuudella, että tämä on "normaali hetero" - mitään fetissejä hänellä ei voi olla, ei voi olla edes bi, ja vaikka osasta transmiehiä ei tausta näy mitenkään päälle, senkin sinä tietäisit, vaikkei peniksen kokokaan ole selvillä.

Vierailija
78/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa teille vanhan tarinan.

Olin tapaillut kivaa tyyppiä muutaman kerran ja päädyimme autossa kiihkeään pussailuun ja käteni liukui ohimennen kundin haaroihin.

Hän lopetti pussailun ja sanoi, ei mulla kuitenkaan seiso!

Se kai siitä sitten. Pyysin viemään minut kotiin ja muutama päivä meni, niin hän soitti ja päätettiin tavata.

Siitä alkoi meidän yli 50 v kestänyt hyvä suhde.

Ei ole seisokissa ollut koko aikana vikaa.

En vain ole pystynyt koskaan kysymään, mikä se kommentti oikein oli.

Vieläkin vaivaa😅

Hyväksytkö sinä sen, että miehet käyvät naisten tussuihin kysymättä kiinni? 

50 v sitten ei0 ollut tätä loukkaantumiskulttuuria. En hyväksy, jos yhdenillan tuttavuus tekee niin, mutta kun on jo tapailtu jonkin aikaa, niin 60-luvulla ei oltu niin tiukkapipoisia.

Pipot oli löysiä, itse kudottuja ja puulelujakin oli paljon🙄

Vierailija
79/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mun miehellä ala seisomaan pelkästään suuteloinnilla, kyllä sitä tarvitaan muuta toimintaa myös. Että ei ole mikään ihme ettei ala heti seistä kun vähän pusuttelee, rohkeasti vaan kattelemaan millainen penis tällä deitilläsi läytyy. Ja huomioikaa myös se, ettei jännittyneenä se penis ”kasva” oikeaan kokoonsa asti seisokissa, vaatii sen pari seksikertaa että mies rentoutuu kunnolla. Sitten sitä vasta tietää aidosti minkä kokoinen se penis oikein on.

Mun miehellä nousee jo yhdestä ajatuksesta siihen  suuntaan...

Se nyt on täysin tilannekysymys, joskus on seisokki jo valmiina odottelemassa, jos tiedetään jo valmiiksi että seksiä tullaan harrastamaan. Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että jos tarkoitus on vain pussailla ja tiedetään ettei tilanne johda ”minnekkään”, ei silloin seisokkia ole... Mutta tämän taidon nyt kaikki miehet taitaa, ihme jos se tulee jollekkin vielä yllätyksenä. Itsekuri.

Ei onnistu haluttavan naisen kanssa seisokista päättäminen. Ehei, kaikkea muuta :D

Juurikin näin. Itselleni kävi aikanaan työpaikan pikkujouluissa niin, että naiskollega haki tanssimaan ja yllättäen painautui aivan kiinni minuun. Ulkonäöltään viehättävä ja isorintainen ja siinä olin sitten aika tiukassa ”otteessa”. Samalla tunsin, että nyt heräsi myös alapäässä ja siinä sitten yritin semikovassa tilassa ottaa vähän etäisyyttä lantionseudulta. Saatiin kappale tanssittua loppuun kunnialla ja menin ottamaan lisää kuppia. Sama nainen tuli vielä myöhemmin hymyillen hakemaan uudestaan tanssimaan, mutta onneksi pieni ”puudutus” oli tehnyt tehtävänsä ja alapääkin malttoi tällä kertaa keskittyä tanssiin.

Vierailija
80/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet ensitapaamisen päätteeksi päälle käyvästä naisesta heti kiihotu.

Minullakin on lepotilassa melkoinen nysä, mutta erektiossa n. 19cm ja vessapaperihyldyn paksuinen, jota voi pitää ihan kohtuukookkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi