Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?
Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!
Kommentit (218)
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä ennakkoluulojen tai miehen stondiksen kanssa, että sulla on Helsingin Messuhallin kokoinen toosa.
Suosittu vertaus messuhalli ja patonki.
Vaan miettikäähän nyt oikeasti, MITEN MIKROSKOOPPINEN HITUNEN MIEHELLÄ ON, jos hänen elimensä vertautuu noin naisen eli miestä yleensä pienemmän ihmisen jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä ennakkoluulojen tai miehen stondiksen kanssa, että sulla on Helsingin Messuhallin kokoinen toosa.
Suosittu vertaus messuhalli ja patonki.
Vaan miettikäähän nyt oikeasti, MITEN MIKROSKOOPPINEN HITUNEN MIEHELLÄ ON, jos hänen elimensä vertautuu noin naisen eli miestä yleensä pienemmän ihmisen jalkoväliin.
Ainahan voi käyttää lämpimässä vedessä haudutettua nyrkkiä...
Sulla on ihan omat jutut, kun perhe on lomalla. Melko surkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun miehellä ala seisomaan pelkästään suuteloinnilla, kyllä sitä tarvitaan muuta toimintaa myös. Että ei ole mikään ihme ettei ala heti seistä kun vähän pusuttelee, rohkeasti vaan kattelemaan millainen penis tällä deitilläsi läytyy. Ja huomioikaa myös se, ettei jännittyneenä se penis ”kasva” oikeaan kokoonsa asti seisokissa, vaatii sen pari seksikertaa että mies rentoutuu kunnolla. Sitten sitä vasta tietää aidosti minkä kokoinen se penis oikein on.
Mun miehellä nousee jo yhdestä ajatuksesta siihen suuntaan...
Se nyt on täysin tilannekysymys, joskus on seisokki jo valmiina odottelemassa, jos tiedetään jo valmiiksi että seksiä tullaan harrastamaan. Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että jos tarkoitus on vain pussailla ja tiedetään ettei tilanne johda ”minnekkään”, ei silloin seisokkia ole... Mutta tämän taidon nyt kaikki miehet taitaa, ihme jos se tulee jollekkin vielä yllätyksenä. Itsekuri.
Ei onnistu haluttavan naisen kanssa seisokista päättäminen. Ehei, kaikkea muuta :D
Miten pitkä mies on. Se yleensä kertoo elimen koosta. Jos 160-175cm niin vastassa voi olla mitä vaan. Mutta jos 180 tai enemmän niin kyllä yleensä ihan normaalin kokoinen penis niillä ollut.
Jos mies on paketoinut sen hyvin ettei vaikuta liian innokkaalta..?
Jospa miehellä oli semmoinen peenis niinku nelijalkasilla?
Ajattele jos pojastasi puhuttaisiin näin?
Kyllä mä sinkkuna pussaillessa ensin aina työnsin reiden muehen haaroväliä huomatakseni tuntuuko mitään. Jos tuntui, tilanteen tullen kokeilin vaivihkaa käsivarrella ja lopulta kädellä.onhan kovin pieni pettymys. Aviomiehellä oli jo puolijäykkänä niin paksu että mietin oliko se kaksinkerroin. Kun lpulta näin sen niin lähinnä pelästyin kokoa. Minusta +30v miehillä joko on puolijäykkä tai seisoo pussaillessakin.
Itselläni on keskikokoinen, mutta jotenkin anterioorisesti sijoittunut. On siis eteenpäin pullollaan. Näyttää että minulla olisi kauheat munat. Ei siis ole jos ei pienetkään. Joillakin roikkuu alempana jalkojen välissä ja kohoumaa ei samalla tavalla ole.
On pitkä mies, reilusti yli 180 senttinen. Tiukat farkut oli jalassa ja molemmat kyllä tiedettiin, että se tilanne ei millään voinut johtaa seksiin siinä hetkessä, olosuhteista johtuen.
Tuo on kyllä ihan huttua sanoa, etteikö eka tapaamisen jälkeen voisi jo mennä toisen haaroihin. Sehän juuri kertoo siitä että toinen haluttaa ja himottaa. Miksi pitäisi kainostella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ollut mies...
Niin, jos se oli t-"mies"?
Oikeasti, hankala tilanne, ja yksi asia, missä en todellakaan kadehdi miehiä.
T-miehellä olisi ollut packeri, joka olisi koskettaessa tuntunut kohtalaisen isolta, levossa olevalta penikseltä, jolloin ap ei olisi kysellyt täällä. (Tai olisi käynyt alapään leikkauksessa, jolloin se olisi myös ollut iso.) Tällaista ongelmaa ei heidän kanssaan synny, koska strap-on on aina iso ja kova.
Kerronpa teille vanhan tarinan.
Olin tapaillut kivaa tyyppiä muutaman kerran ja päädyimme autossa kiihkeään pussailuun ja käteni liukui ohimennen kundin haaroihin.
Hän lopetti pussailun ja sanoi, ei mulla kuitenkaan seiso!
Se kai siitä sitten. Pyysin viemään minut kotiin ja muutama päivä meni, niin hän soitti ja päätettiin tavata.
Siitä alkoi meidän yli 50 v kestänyt hyvä suhde.
Ei ole seisokissa ollut koko aikana vikaa.
En vain ole pystynyt koskaan kysymään, mikä se kommentti oikein oli.
Vieläkin vaivaa😅
Oliko aloittajalla miehen SUOSTUMUS käydä kiinni genitaaleihin?
Itsehän olisin jo tekemässä tuona miehenä rikosilmoitusta.
AP kirjoitti että käsi vaivihkaa "hakeutui" sinne.
Ei pidä olla noin kaino. Itse kun olen ensitreffeillä niin melko alkuvaiheessa esim ensihalauksen yhteydessä tarraan lujan määrätietoisesti sieltä kiinni.
Harjaantunut käteni huomaa jo muutamassa sekunnissa että kannattaako treffejä jatkaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä mies on. Se yleensä kertoo elimen koosta. Jos 160-175cm niin vastassa voi olla mitä vaan. Mutta jos 180 tai enemmän niin kyllä yleensä ihan normaalin kokoinen penis niillä ollut.
Jos mies on paketoinut sen hyvin ettei vaikuta liian innokkaalta..?
Luuletko, että jos peniksen koon voisi päätellä pituudesta kukaan enää kyselisi mistä sen voi tietää etukäteen? Ei, ei liity miehen pituuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aloittajalla miehen SUOSTUMUS käydä kiinni genitaaleihin?
Itsehän olisin jo tekemässä tuona miehenä rikosilmoitusta.
Kyseessä oli kuitenkin heteromies, jotka pääsääntöisesti on ihan miehiä, joten tuskin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti että käsi vaivihkaa "hakeutui" sinne.
Ei pidä olla noin kaino. Itse kun olen ensitreffeillä niin melko alkuvaiheessa esim ensihalauksen yhteydessä tarraan lujan määrätietoisesti sieltä kiinni.
Harjaantunut käteni huomaa jo muutamassa sekunnissa että kannattaako treffejä jatkaa vai ei.
Ei taida nykypäivänä kannattaa, se sattuu nimittäin olemaan rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa teille vanhan tarinan.
Olin tapaillut kivaa tyyppiä muutaman kerran ja päädyimme autossa kiihkeään pussailuun ja käteni liukui ohimennen kundin haaroihin.
Hän lopetti pussailun ja sanoi, ei mulla kuitenkaan seiso!
Se kai siitä sitten. Pyysin viemään minut kotiin ja muutama päivä meni, niin hän soitti ja päätettiin tavata.
Siitä alkoi meidän yli 50 v kestänyt hyvä suhde.
Ei ole seisokissa ollut koko aikana vikaa.
En vain ole pystynyt koskaan kysymään, mikä se kommentti oikein oli.
Vieläkin vaivaa😅
Hyväksytkö sinä sen, että miehet käyvät naisten tussuihin kysymättä kiinni?
Ööö...
Näin naisena kun mietin että jos mies työntäis kätensä housuihini tavaran testatakseen heti kättelyssä kun suudellaan niin tuskimpa kostuisin tuosta. Saattais tulla avarilla poskelle ja loppuisi siihen.
Ehkä se mies ei vaan tykännyt kopeloinnistasi.
Törkeää.
Oikeestiko naiset toimii näin? Onko tuo nyt ihan oikein?