Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?
Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!
Kommentit (218)
Ap:n kannattaa kokeilla pimpparemppaa
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä olisi tämänkin asia selvinnyt.
Kysymällä? Kysyykö joku oikeasti toiselta, että minkä kokoinen elin sinulla on?
Miksi ketju jossa puhutaan kyrpien koosta ollut täällä aihe vapaalla näin kauan? Miksi ketju ei poistu jo?!
Tää on kyllä ihan parasta viihdettä jos ja kun nää ketjujen ammattilaissensuroijat eivät saa tätä poistettua :DDDDDD
Lisää pituutta heti
Muuten ei aukene naisen peti
Lisää pituutta heti
Tai ainakin isommat tuopit
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muuten jokaisella äijällä ala heti seisomaan täysillä, kun ne suutelee? Nyt en puhu parikymppisistä kundeista vaan aikuisista miehistä.
Ei rupea varsinkaan tilanteessa, missä tavallaan tietää ettei se johda seksiin. Tietty uusi kumppani on varmaan vähän eri juttu, deittaillessa olin tosin n. 30v ja miehet myös eli suht nuoria vielä. Jos nyt miettii omaa aviomiestä joka on yli 50v (olen itse vähän nuorempi) niin jos häntä suutelen niin pelkästä suutelemisesta ei välttämättä kyllä ala seisoa mutta jos hän odottaa että nyt alkaa tapahtua niin ei tarvitse kuin avata housut niin hän on valmiina.
winner kirjoitti:
Tää on kyllä ihan parasta viihdettä jos ja kun nää ketjujen ammattilaissensuroijat eivät saa tätä poistettua :DDDDDD
Lisää pituutta heti
Muuten ei aukene naisen peti
Lisää pituutta heti
Tai ainakin isommat tuopit
Hah hah!
Tein aloituksen, jossa kyselin, miksei naisen housuissa tunnu mitään ja se kyllä POISTETTIIN alle 5 minuutissa ;DDDDD
Only in Vauva ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketju jossa puhutaan kyrpien koosta ollut täällä aihe vapaalla näin kauan? Miksi ketju ei poistu jo?!
Ei täälä kyrvistä keskustella. Ne on nimittäin isoja ja hieman jopa brutaaleita, sekä tuntuvat myös lepotilassa housun päältä kourastessa.
Pippelit on pieniä,
Ilmeisesti sinun toosa on löysä ja pelkäät että et löydä sopivaa. Miten se ylipäänsä olisi mahdollista.
Kamalaa että kouritte haarojen välistä eka treffeilä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinun toosa on löysä ja pelkäät että et löydä sopivaa. Miten se ylipäänsä olisi mahdollista.
Voi kai sitä vähän vahingossa hipaista oikeasta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai sitä vähän vahingossa hipaista oikeasta paikasta.
Kummasta lahkeesta?
Kuule. Seksi kuuluu avioliittoon tai vakituiseen suhteeseen .Irtonumerot on epämiellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä selviäisi tämäkin ongelma.
Kysymällä vastaus on isompi kuin totuus
Jos ei pienimunainen kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta, ei ketään voi pakottaa seksuaalisesti kiihottumaan pienestä munasta. Sama kuin useimpien miesten on mahdoton kiinnostua läskeistä tai pienirintaisista naisista.
Mikähän kehitysvamma sinullakin on?
Mitä siellä pitäisi olla? Lepotilassa 5cm penis on kovana yli 15cm
Mun säätö suuttui mulle kun sanoin sille sängyssä ennen yhdyntää,että kaipaan sitten maskuliinista miestä.
Kyllä se pennis vielä isoksi kasvaa ja kovettuu. Oletko varma ettei se ollut kylmässä suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän kehitysvamma sinullakin on?
Mie en saa haukkua kehitysvammasii, mie en saa haukkua löysäpimpsasii, mie en saa haukkua pieni kullisii, mie en saa haukkua läskei, sit mie en saa haukkua lautoi, mie en saa haukkua lyhyitä, mie en saa haukkua pitkiä...
Suurennuslasi ja pinsetit. Jos niitä tarvitaan, ei jatkoon.