Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syödäänköhän me jotenkin tosi vähän, kun ruokaan menee alle 300 euroa kuukaudessa?

Vierailija
21.11.2024 |

Eikä edes osteta kaikkein halvimpia tuotteita? Taloudessa 2 henkilöä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Vierailija
2/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  jos olette terveenoloisia ja normaalipainoisia, niin voitte olla tyytyväisi ruokavalintoihinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko syötte, mutta tosi edullisesti kyllä. Itsellä menee reilusti enemmän, vaikka on vain yhden hengen talous.

Vierailija
4/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syötte? 

Vierailija
5/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte? 

Puuroa, marjoja, hedelmiä, kanaa, kalaa, kasviksia, perunaa, riisiä, ruisleipää, täysjyväpastaa, maustamatonta jogurttia jne.

Tänään syötiin päivälliseksi lohkoperunoita, padron-paprikoita, halloumia, salaattia ja kurkkua.

Ap

Vierailija
6/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pähkinöitä myös päivittäin.

Ap

Vierailija
7/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Meiltä menee tuo viikossa. 

Vierailija
8/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkää pitää paikkansa. Kala on kallista

Vierailija
9/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötte tosi vähän. 

Vierailija
10/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä menee 10e päivässä kun syö kotona.

Vierailija
11/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitenkää pitää paikkansa. Kala on kallista

Ei pieni määrä kalaakaan ole kertaostoksena mitenkään mahdottoman hintaista.

Ap

Vierailija
12/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee n 300e ruokaan ja meitä on kaksi. Lisäksi itse syön töissä. Syödään hyvin. Joka päivä lämmin ruoka ja salaattia. Lisäksi leipää ym.

Olen hintatietoinen ja tarkka. Eilen ostokset teki 70e ja siinä olin kuuden päivän ruoat. Lisäksi oli myös wc ja talouspaperit, joten ne nosti hintaa. 

Vierailija
13/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit mainitsematta, että sukulaismieheltä lihat ja kalat, perunat appivanhempien pellolta jne. Tässä pirun kalliissa maassa mikään pariskunta ei syö terveellisesti ja monipuolisesti 300/,kk. Se on 5 eur/pvä per nuppi. Ei mitään mahdollisuutta. 

Vierailija
14/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö töissä? Muuten en voi ymmärtää. Minulla itselläni menee enemmän, vaikka teen itse ruuat, en sii ostele eineksiä. Viikonloppuisin lapseni käy ylensä kotona, ja ruoka amene silti enemmän. Kissa mu8lla lisäksi on. Menee varmaan 500-600 e /kk. Teen töitä kotoa.

Vierailija
15/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Meiltä menee tuo viikossa. 

Miten tämä on mahdollista??

Vierailija
16/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette syö pelkkää perunaa niin säästäisitte? Viikonloppuisin ostaa makaronia.

Vierailija
17/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 100 € 2 hlöä, hyvin pärjätään. Nettotulot 2000 € ja säästöön jää 1500 €. Valintoja, valintoja. Terveisin mielikuvitushenkilö

Vierailija
18/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytätte alle 5e päivän kaikkiin aterioihin yhteensä per henkilö? Se on vähän.

Oletteko tosi pieniä, toinen on pieni lapsi, et laskenut päiväkoti-/kouluruokaa yms. etkä kumminkaiman serkun lahjoittamaa jokavuotista kasvimaan satoa, jonka säilöt talveksi? Jotain jätät kertomatta.

Vierailija
19/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte? 

Puuroa, marjoja, hedelmiä, kanaa, kalaa, kasviksia, perunaa, riisiä, ruisleipää, täysjyväpastaa, maustamatonta jogurttia jne.

Tänään syötiin päivälliseksi lohkoperunoita, padron-paprikoita, halloumia, salaattia ja kurkkua.

Ap

Hieno ruokalista... valinta kyllä noilla pärjää,hyvää jatkoa teille .

Vierailija
20/47 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdeltä menee 10e päivässä kun syö kotona.

Ei takuulla mene. Asun yksin jo 26 vuotta, olen leski, eikä minulla ikinä mene kymppi päivä. Teen kaiken ruoan itse. Syön hyvin ja terveellisesti ihan joka päivä. Edellispäivänä keitin hernekeiton, savulihaa joukkoon, pari porkkanaa ja selleriä. Kolmen päivän ateria siitä tuli, mutta pakastin kahteen rasiaa ja söin kerran. Saman teen jauhelihan kanssa, Bolognasoosia koko paketista ja pakasterasioihin annoskoko, tulee ainakin neljän päivän kastikkeet. Kalaa ostan parille päivälle eikä sekään ole kallista. Normaaliannoksia teen. Tänään tein puolesta purjosta ja yhdestä omenasta erinomaisen hyvän salaatin itselleni. Huomenna teen perunapohjaista pitsaa: kaksi perunaa ohuina siivuina kerrostetaan vuokaan, joka kerrokseen palvikinkkua ja raastettua mozzarellaa. Kaksi siivua kinkkua siihen menee ja kourallinen raastettua mozzarellaa. Hinta varmaan alle 5 e. Eli mihin yksi ihminen saa kulumaan kympin päivässä jos kotona tekee ruokansa? Puuroryynejä on vino pino kuivakaapissa aina, marjoja pakasteessa, hilloja itse tehtynä. Ei mene kk edes 200 e ruokaan, eikä tarvitsisi pihistellä, mutta tykkään tavallisista kotiruoista ja myös tykkää kokata. Hävikkiä ei tule juuri koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän