Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?

Vierailija
18.10.2020 |

Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun miehellä ala seisomaan pelkästään suuteloinnilla, kyllä sitä tarvitaan muuta toimintaa myös. Että ei ole mikään ihme ettei ala heti seistä kun vähän pusuttelee, rohkeasti vaan kattelemaan millainen penis tällä deitilläsi läytyy. Ja huomioikaa myös se, ettei jännittyneenä se penis ”kasva” oikeaan kokoonsa asti seisokissa, vaatii sen pari seksikertaa että mies rentoutuu kunnolla. Sitten sitä vasta tietää aidosti minkä kokoinen se penis oikein on.

Vierailija
22/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelet miestä seksuaalisesti kysymättä lupaa ja sitten kehtaat kysellä tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai muuten jokaisella äijällä ala heti seisomaan täysillä, kun ne suutelee? Nyt en puhu parikymppisistä kundeista vaan aikuisista miehistä.

Ei varmaan jokaisella, eikä joillakin ala ollenkaan, mutta kyllä itselleni tämä on seikka jolla on paljonkin merkitystä, sekä parisuhteen aloittamisen että "leikkikaverin" kanssa. 

Viimeiset yli kymmenen vuotta olen kuitenkin ollut vain yli 35-vuotiaiden kanssa.

Vierailija
24/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
25/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pyydä dickpick, sillähän se selviää

Mitä hakkua tarkoitat tai mihin tuo hakku=pick viittaa?

Vierailija
26/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ollut mies...

Niin, jos se oli t-"mies"?

Oikeasti, hankala tilanne, ja yksi asia, missä en todellakaan kadehdi miehiä.

Sitten ap:lla on vakavampikin ongelma -- sokeus.

Vierailija
27/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mun miehellä ala seisomaan pelkästään suuteloinnilla, kyllä sitä tarvitaan muuta toimintaa myös. Että ei ole mikään ihme ettei ala heti seistä kun vähän pusuttelee, rohkeasti vaan kattelemaan millainen penis tällä deitilläsi läytyy. Ja huomioikaa myös se, ettei jännittyneenä se penis ”kasva” oikeaan kokoonsa asti seisokissa, vaatii sen pari seksikertaa että mies rentoutuu kunnolla. Sitten sitä vasta tietää aidosti minkä kokoinen se penis oikein on.

Mun miehellä nousee jo yhdestä ajatuksesta siihen  suuntaan...

Vierailija
28/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään tekemistä ennakkoluulojen tai miehen stondiksen kanssa, että sulla on Helsingin Messuhallin kokoinen toosa.

Vierailija
29/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo oli lohduttava tieto.

Vierailija
30/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh? 😲

Onko tää ihan yleinen käytäntö naisilla että ensi suutelulla kopeloidaan haaroväliä?

Mitä jos mies tekisi samoin? Työntäis sormet pilluun ja testaa kuinka tiukka on?

Vierailija
31/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa haista, tms. hän on vain niin epäkiihottava, ettei miehillä seiso.

Vierailija
32/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisi kovanakaan, niin lepotilainen normaalikin tuntuu (ja yleensä näkyykin) kyllä housuista.

Vierailija
33/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry suoraan palvilihoihin. Ei tule pettymyksiä,

Vierailija
34/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ehkä AP nyt ei vaan ole niin kovin kiihottava.

Vierailija
35/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, aloittaja melkein 40, mies samanikäinen

Vierailija
36/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on täysin tilannekysymys, joskus on seisokki jo valmiina odottelemassa, jos tiedetään jo valmiiksi että seksiä tullaan harrastamaan. Tarkoitin nyt lähinnä sitä, että jos tarkoitus on vain pussailla ja tiedetään ettei tilanne johda ”minnekkään”, ei silloin seisokkia ole... Mutta tämän taidon nyt kaikki miehet taitaa, ihme jos se tulee jollekkin vielä yllätyksenä. Itsekuri.

Vierailija
37/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt suutelemisesta. Se on aina ollut jotenkin hieman ällöä. En ihme ettei miehellä alkanut seisomaan.

Vierailija
38/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli käsi ensin mun haaroissa, joten ihan tasa-arvoisuuden vuoksi mäkin kouraisin

Vierailija
39/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...

Näin naisena kun mietin että jos mies työntäis kätensä housuihini tavaran testatakseen heti kättelyssä kun suudellaan niin tuskimpa kostuisin tuosta. Saattais tulla avarilla poskelle ja loppuisi siihen.

Ehkä se mies ei vaan tykännyt kopeloinnistasi.

Törkeää.

Oikeestiko naiset toimii näin? Onko tuo nyt ihan oikein?

Vierailija
40/218 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli siis muuten vajaa, mikä selittää paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän