Riikka Purran ahdistuksen taustalla on teininä koettu ahdistelutapaus - se selvittää kaiken...
'Suuri muutostekijä oli Jussi Halla-aho, joka alkoi julkaista blogia vuonna 2005. Purra alkoi seurata sitä lähes alusta lähtien. Hänelle vahvistui ajatus, että mm asioihin suhtaudutaan Suomessa liian välinpitämättömästi ja sinisilmäisesti. Näkemystä voimisti se, että ulkom taustaiset miehet olivat ahdistelleet häntä varhaisteininä Tampereella."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009333026.html?share=23f51283d7914…
Kommentit (21)
Niin? Hienoa, että kertoo avoimesti ja läpinäkyvästi kokemastaan. Mitä muuta?
Perussuomalaiset on puolue jonka kannatus perustuu monella persoonallisuushäiriöön tai traumoihin ihan oikeasti. Perussuomalaiset on puolue jossa mt-ongelmainen ongelmakäytös paitsi hyväksytään, se on usein jopa meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on puolue jonka kannatus perustuu monella persoonallisuushäiriöön tai traumoihin ihan oikeasti. Perussuomalaiset on puolue jossa mt-ongelmainen ongelmakäytös paitsi hyväksytään, se on usein jopa meriitti.
Suosionsa huipulla Nika Niikko avautui ja kertoi päihdevaikeuksistaan. Ainoa pelastus vaivaan oli uskoon tulo...
Sen jälkeen Mika sitten putosikin korkealta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP:ssa taas hyväksytään ongelmaKÄYTTÖ.
Kyllä on taas 0/5 servaus. Tiedätkö että hukkaat aikaasi ihan totaalisesti. Pystyt vaikuttamaan mun mielipiteeseen Sannasta yhtä paljon kuin minä pystyn vaikuttamaan sun mielipiteeseen hänestä. Mieti sitä kun suunnittelet ajankäyttöäsi tänään.
Aina kiinnostaa ku etuoikeutettu eliitti uhriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas 0/5 servaus. Tiedätkö että hukkaat aikaasi ihan totaalisesti. Pystyt vaikuttamaan mun mielipiteeseen Sannasta yhtä paljon kuin minä pystyn vaikuttamaan sun mielipiteeseen hänestä. Mieti sitä kun suunnittelet ajankäyttöäsi tänään.
Miksi ajatelit, että viittasin Sannaan, kun puhuin ONGELMAKÄYTÖSTÄ?
:-D :-D :-D
Tuota kai sanotaan oman maalin tekemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No demarit varmaan tuntevat parhaiten puolueensa johtajan.
Riikka Purra on noin 100 kertaa aidompi ja rehellisempi kuin tiedätte kyllä kuka.
Vierailija kirjoitti:
Mika Niikko on tuomittu luvattomasta työkoneella ajelusta, käsilaukkuvarkaudesta, katteettomalla pankkikortilla ostelusta sekä suojatiellä kävelleen naisen päälleajosta varastetulla autolla.
Oletan että nää kaikki oli saman päivän aikana. Persun normilauantai.
Suuri sääli, että persuaktiiveissa on niin paljon typeriä, kovaäänisiä öyhöttäjiä, kun puolue olisi muuten raikas tuulahdus ummehtuneessa suomalaisessa puoluekentässä. Juuri niiden vastenmielisten ääliömäisten elämäMkoululaisten vuoksi ei tee mieli antaa ääntä edes fiksuimmille persuille, joihin Purra lukeutuu.
Se persuista kuitenkin sanottakoon, että edustajakunta on erinomainen läpileikkaus Suomen kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän kun säälittävä elämäntehtäväsi on jauhaa Sannasta ja kaikki osaa jo ulkoa väsyneen jankutuksesi. Oikeasti nolla ihmistä ajattelee typeryyksiesi jälkeen huonommin a) SPD:stä ja b) Sannasta. Mite meni noin niinku omast mielest tämä sunnuntaiaamu :D?
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on noin 100 kertaa aidompi ja rehellisempi kuin tiedätte kyllä kuka.
Alkoholistiperheistä kumpikin. Sanna Marin on myös ollut teininä Tampereella. Ehkä vaan liikkunut eri porukoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän kun säälittävä elämäntehtäväsi on jauhaa Sannasta ja kaikki osaa jo ulkoa väsyneen jankutuksesi. Oikeasti nolla ihmistä ajattelee typeryyksiesi jälkeen huonommin a) SPD:stä ja b) Sannasta. Mite meni noin niinku omast mielest tämä sunnuntaiaamu :D?
Sinä olet kuitenkin se, joka välittömästi mielessään yhdisti Sanna Marinin ongelmakäyttööön...en minä.
Kuulostaa siltä, että ap haluaisi syyllistää Purraa siitä, että tämä on kokenut ahdistelua. Uhri ei myöskään saisi kertoa avoimesti kokemastaan. Ihanaa sheimausta.
Mitenkäs se teininä alkoholia ja irtosuhteita nauttinut äiditön Riikka nyt tuollaista saattoi kokea??
Vierailija kirjoitti:
Itse kannatan Perussuomalaisia siksi, että he tuntuvat olevan suomalaisten puolella. Meillä suomalaisilla on taipumus olla liian nöyriä ja laiminlyödä omat tarpeemme. Siksi emme pitäneet puoliamme esimerkiksi koronatukineuvotteluissa ja Uniper-neuvotteluissa. Uskon, että perussuomalaiset osaisi pitää paremmin suomalaisten edun mielessään, koska se on kirjattu puolueen perusperiaatteisiin. Ei varmaankaan menisi paneurooppalaiset tähdet silmissä talousneuvotteluihin julistamaan, miten vauras maa olemme. Italialle, jolla on holveissaan mahtavat kultavarannot ja kansalaisten nettovarallisuus kaksinkertainen suomalaisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se teininä alkoholia ja irtosuhteita nauttinut äiditön Riikka nyt tuollaista saattoi kokea??
No hyvä jos on hoitanut asiat pois teininä, niin ei tarvitse enää harrastaa sellaisia kypsänä nelikymppisenä, vaan voi keskittyä pääministeriyteen.
Minkä kaiken?