Olen tylsä mies. Kysy mitä vain. Vastaan jokaiselle tylsästi.
Tämä on tylsä aloitusviesti.
Lakoninen moi kaikille.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Juotko saunan jälkeen lonkeron vai oluen?
Molemmat kyllä kuulostavat perinteisen tylsiltä vaihtoehdoilta, mutta itseaiheutetun runsaan hikoilun jälkeen en pidä diureettina toimivan juomatyypin nauttimista kovinkaan järkevänä tekona, joten mielestäni paras ja raikas tapa on ottaa saunaan mukaan muovimuki, jonka täytän jääpaloilla ja maustamattomalla vichyllä. Se virkistää ja nesteyttää saunomisen aikana, ja jos ostaa oikeanlaista vichyä tulee mukana myös pieni määrä suoloja ja hivenaineita, jotka myös ovat kehon tarpeisiin tärkeitä.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Taidat nukkua tylsästi pitkään viikonloppuisin? Ymmärrän kyllä, niin itsekin teen. Ja pian saamme yhden tylsän tunnin taas takaisin
Yleensä kyllä nukun melko tylsästi ja herään tylsiin aikoihin. Suosin viikonloppuisin 8-10 tunnin unia ja heräämisaikana 9-10 on optimaalisin. Joskus jotkut tapahtumat tai velvollisuudet pakottavat tästä rytmistä poikkeamaan ja joudunkin sitten tuon tylsyyspoikkeamasyntini extra-annoksella ristikkoja sovittamaan.
t. tylsä mies
Syötkö usein uuniperunoita?
Grillaatko, mökkeiletkö tai telttailetko?
Uuniperuna kirjoitti:
Syötkö usein uuniperunoita?
Grillaatko, mökkeiletkö tai telttailetko?
Tuolla aikaisemmin jo kerroin, että peruna on lempiruokani. Tarkoitin sitä kirjaimellisesti. Uuniperuna ei ole enää se peruna, josta tykkään ja innostun. Peruna perunana. Keitetty, hieman vielä kova tai sitten ylikypsä.
En tee noista kolmesta mitään. Luen Tekniikan maailmasta usein kyllä artikkeleja erämatkailusta.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kantasi Salon uimahalliroiskuttelutapaukseen?
Paljon kysytään asioita, jotka joudun googlettamaan. Tässä tapauksessa ensimmäinen mietteeni kääntyi heti Mika Salon suuntaan ja ihmettelin miksi mies roiskuttelisi uimahallissa. Kyseessä on ilmeisesti kuitenkin tämä tapaus, jossa haetaan huomiota suuntaan ja toiseen. Kantani on tähän sellainen tylsän asiallinen, jossa toivon maailmaa ilman draamaa ja ihmisten ajan kuluttamista turhilla asioilla. Jos me kaikki uisimme ja roiskisimme enemmän sen sijaan, että suuttuisimme veden roiskeista, olisi ihmisillä parempi kunto ja mielessä rauha.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju. 🙂 Minäkin taidan olla aika tylsä.
Mitä mieltä olet tilastotieteestä?
Kiva tavata.
Tilastot, tiede ja tilastotiede ovat osa arkeani ja työtäni. Urheilulehdistä luen aina tilastot ensin ja hassujen meemikuvien sijaan tietokoneeni muisti on täynnä erilaisia Excel-taulukoita joita olen vuosien varrella rakennellut ja joihin olen erinäisiä asioita tilastoinut. Tälläkin hetkellä on aktiivisessa päivityksessä useampi taulukko joiden ulkoasuakin olen useamman tunnin ajan viilannut itseäni miellyttävään ja visuaalisesti tyylikkääseen muotoon. Voisi ehkä sanoa, että tilastojen mukaan tilastot ovat osa arkeani ja lomaani.
t. tylsä mies
En jaksanut lukea koko ketjua. Onko jossakin rouva tylsä nainen tai ainakin ehdokas?
Ei tää oo mikään oikeasti tylsä mies. Vastaileeki noin pitkästi. Oikeasti tylsä ei saa näin pitkää ketjua.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään oikeasti tylsä mies. Vastaileeki noin pitkästi. Oikeasti tylsä ei saa näin pitkää ketjua.
M38
Tai sitten suomalaiset pitävät tylsyydestä.
Oletko tylsä vain suomeksi, vai osaatko jotain muutakin kieltä? Onko sekin sinusta tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Tai sitten suomalaiset pitävät tylsyydestä.
Itse oikeasti tylsänä en tuollaisia jaarituksia kirjoita.
M38
Voi harmi, tylsä mies meni taas jonnekin muualle olemaan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua. Onko jossakin rouva tylsä nainen tai ainakin ehdokas?
Pitkien kirjojen suurena ystävänä suosittelen lukemaan koko ketjun.
Moni sanoo, että on tylsä, mutta lopulta paljastuukin, että he ovat mielenkiintoisia ja meneviä tyyppejä. Heidän tylsyytensä on minun villi päiväni. Tilastot varmaan kertovat, että on olemassa tylsiäkin naisia, mutta en ole heitä vielä tavannut. Hän on siis ehkä jossain, mutta ei tällä hetkellä tässä.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
M38
Moni pitää esimerkiksi pitkää elokuvaa tylsänä. Ehkä samaa analogiaa voi soveltaa tähän ketjuun? Jokainen viesti vie lukijan syvemmälle matkalla tylsyyden ytimeen. Jos joku nukahtaa tämän ketjun ääreen on työni täällä tehty ja valmis.
t. tylsä mies
Sä et kyllä ole tylsä, koska olet kiinnostunut asioista. Kuten niistä tilastoistasi, joihin virittelet vilkkuvaloja. Itse olen oikeasti tylsä, koska en oikein jaksa kiinnostua mistään enkä ryhtyä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tylsä vain suomeksi, vai osaatko jotain muutakin kieltä? Onko sekin sinusta tylsää?
Tylsyys on universaali kieli.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Sä et kyllä ole tylsä, koska olet kiinnostunut asioista. Kuten niistä tilastoistasi, joihin virittelet vilkkuvaloja. Itse olen oikeasti tylsä, koska en oikein jaksa kiinnostua mistään enkä ryhtyä mihinkään.
Motivaation tai innostuksen puute ei kai ole tylsyyttä? Tylsän analyysini perusteella et vain vielä ole löytänyt sitä tylsyyden muotoa, joka saa endorfiinisi kukkimaan. Kannattaa aloittaa ihan perusjutuista: kuivuvan maalin tuijottamisesta, talonyhtiön vuosikertomuksen lukemisesta ja kylpyhuoneen kaakelinvälien harjaamisesta. Uskon että noiden avulla löydät tylsyyden ytimen ja tie tylsään nautintoon on raivattu.
t. tylsä mies
Turhaudutko koskaan vähemmän tylsiin ihmisiin, kun he eivät osaa olla tarpeeksi tylsiä?
Onko mielestäsi tylsyyden huippu nainen pipo päässä?
Taisi tulla joku tylsä puhelu.