Olen tylsä mies. Kysy mitä vain. Vastaan jokaiselle tylsästi.
Tämä on tylsä aloitusviesti.
Lakoninen moi kaikille.
Kommentit (197)
Mitä katsot lauantai-iltana telkkarista?
No etttsä ainakaan mikään rikas ja älykäs ole :)
Oletko sinä se tylsä mies joka iltasanomssa tai iltalehdessä valittaa ettei läydä naista kun on niin tylsä eikä osaa keskustella mistään kenenkään kanssa kun ei seuraa uutisia eikä tee elämässään mitään mielenkiintoista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot lauantai-iltana telkkarista?
Lauantai-illan televisiotarjonta on mulle hieman liian viihteellistä ja kiihkeää, joten katsoin uusintana VHS-kasetilta Lasse Virenin kaikki neljä kultamitalijuoksua kronologisessa järjestyksessä ja sekuntikello kädessä kellotin kierrosaikoja.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi tylsin lautapeli?
Monen mielestä se on Monopoli, jossa kestää ja kestää. Minulle Monopoli on bilepeli. Tylsin on varmaan Heitä sikaa, koska pidän sitä niin absurdina ja haluan keskustella kanssapelaajani kanssa miniatyyrisikojen heittämisen problematiikasta ja pelin mahdollisesta yhteydestä elokuvaan Kultsi, kutistin kakarat.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Millä on sinusta tylsintä matkustaa: autolla, junalla, bussilla vai lentokoneella?
Mikään näistä ei ole tylsä tapa matkustaa.
Autolla matkustaessa voin laittaa puhelimestani päälle Google maps -sovelluksen, jonka avulla voin suunnitella ties minkälaisia reittejä ja nähdä dataa ajamastani reitistä. Voin myös säätää vakionopeudensäätimen optimiasentoon verrattuna suunnittelemaani matkaan ja matkan aikana voin myös pyrkiä auton digitaalisia mittareita käyttäen matalimpaan mahdolliseen polttoaineenkulutukseen.
Bussissa on taas mahdollisuus lukea kirjaa, tehdä ristikoita ja pitää kirjaa missä pysäkeillä ihmisiä jää tai tulee sisään bussiin.
Lentokone nyt on vähiten tylsä. Siellä voin lennon aikana laskea tai piirtää pilviä.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Onko susta jokin vuodenaika muita tylsempi?
Syystalvi.
t. tylsä mies
Millainen joulukalenteri sinulla on?
Oletko mies, jonka ympäriltä tuolit viedään?
Vierailija kirjoitti:
Millainen joulukalenteri sinulla on?
Mulla on Samsung-puhelimen kalenterisovelluksen kalenteri, joka näyttää koko joulukuun. Sieltä näen nopeasti ja selkeästi montako päivää on vielä jouluun. Joka ikinen aamu joulukuussa sen myös jännityksellä avaan.
t. tylsä mies
Lähetätkö iltapäivälehtiin oikaisuja kielioppivirheistä?
Juotko saunan jälkeen lonkeron vai oluen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies, jonka ympäriltä tuolit viedään?
Miksi joku ryöstäisi tuolini?
Mulla on neljä puunväristä keittiötuolia, yksi nojatuoli ja yksi musta tietokonetuoli, joka kahvasta painamalla laskee ja nousee. Olisi varmasti ikävää, jos nämä ympäriltäni vietäisiin ja siksi toivon, että en ole tuollainen mies. Jos joku tulee vierailulle tarjoan tietenkin hänelle tuolista istumapaikkaa, mutta en pidä tuollaista "tuolin viemistä" mitenkään pysyvänä.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Lähetätkö iltapäivälehtiin oikaisuja kielioppivirheistä?
Jos lakanoiden mankeloinniltani suinkin vain ehdin.
t. tylsä mies
Mikä on kantasi Salon uimahalliroiskuttelutapaukseen?
Ihana ketju. 🙂 Minäkin taidan olla aika tylsä.
Mitä mieltä olet tilastotieteestä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä aloit pitämään itseäsi tylsänä?
Olin syntyessäni täydellisen keskiarvoinen vauva. Siitä se alkoi.
Murrosiän moni kokee jännittävänä ja muutoksen aikana. Minulle se oli vain ihmisen biologiaan ja kehitykseen liittyvä transformaatio lapsesta aikuiseksi. Silloin epäilyni sisäisestä tylsyydestä oli jo aika vahva.
Huomatessani nauttivani erilaisten vuosimatrikkelin lukemisesta viikonloppuna olin asiasta varma.
t. tylsä mies
Vierailija kirjoitti:
Mitä tylsää syöt aamiaisella? Jos puuroa, keitätkö sen maitoon vai tylsästi veteen?
Tylsyys on tietenkin myös ennalta-arvattavuutta. Syön siis veteen keitettyä puuroa. Yritykseni peittää aamuinen tylsyyteni lisäämällä puuroon hippusellinen suolaa ei ole vielä kertaakaan onnistunut.
t. tylsä mies
Lähditkö taas keittämään teetä?
Jos tässä yritetään, implikoida, että millään tavalla muistuttaisin intiaania tai että milloinkaan esiintyisin julkisesti puolialastomana niin olet niin väärässä, että jo tuollainen väite sai sykkeeni nousemaan. Atlantiksen taru tosin on aina kiehtonut ja voisinkin siihen huomenna syventyä.
t. tylsä mies