Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö, mistä syistä sinuun ihastutaan?

Vierailija
17.01.2014 |

Tarkoitan, että kun joku mies ihastuu sinuun, kertooko hän miksi näin on päässyt käymään? Kehuuko? Luetteleeko hyviä ominaisuuksiasi? Vai eikö osaa selittää?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, fiksu ja huumorintajuinen.

(Jottei ketään harmittaisi, niin neljän lapsen jälkeen painoa on tullut ihan kiitettävästi noista nuoruusvuosista.)

Vierailija
42/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu, rinnat, hiukset ja hymy ulkonäköpuolelta. Luonteen puolelta taas ystävällisyys, lämpö ja helposti lähestyttävyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:34"]

Minuun ovat yleensä ihastuneet miehet jotka ovat minun laillani tosi kiinnostuneita rockmusiikista, joten oletan sen olleen se päähoukutin.

[/quote]

Sama!

Vierailija
44/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä silmiäni, hymyäni ja luonteen aitoutta yleensä kehutaan. Enpä ole kummoisen näköinen mutta niin vaan aina nuo ovat niitä asioita joista mainitaan ja joihin miehenikin ihastui.

Vierailija
45/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D eipä minuun enää ihastuta, kohta vaihdevuosi-ikäiseen tanttaan.

Muuten olen 2:n kanssa samoilla linjoilla enkä kauheasti ole luottanut miesten sanomisiin. Eipä tuo omakaan ukko osoittautunut erityisen luotettavaksi mutta enpä jaksa enää vaihtaakaan. Häippäsköön itte.

Vierailija
46/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisen näköiset lanteet.

Vierailija
47/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mihin mussa ihastutaan. Oon aina ollut tosi ujo, nuorempana nätti ja tosi hoikka, mut nykyisin on kyllä ylipainoa. Mies kyllä tykkää ulkonäöstä missä plussana sopivan isot rinnat ja herkkupeppu.

Aikuisena mulle on usein miehet tulleet sanomaan että olivat ihastuneita muhun aikanaan. Osasta oisin itsekin ollut kiinnostunut, mut en ujoudeltani saanut mitään aikaiseksi. yllättäen jonkin asteista ihastumista tapahtuu vieläkin vaikka oon siis varattu ja nekin jotka on ihastuneet on usein varattuja myös, enkä todellakaan anna ymmärtää mitään. Eikä mitään tapahdu vaikka ihastumisensa mulle ilmaisevatkin.

Ehkäse on tuo ujous että joillakin herää suojeluvietti tms. Nyt osaan nauttia tuosta huomiosta vaikka yhä se hämmentää kun en tosiaan tajua mikä miehiä mussa kiinnostaa.

Vierailija
48/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 22:03"]

Mä en tiedä mihin mussa ihastutaan. Oon aina ollut tosi ujo, nuorempana nätti ja tosi hoikka, mut nykyisin on kyllä ylipainoa. Mies kyllä tykkää ulkonäöstä missä plussana sopivan isot rinnat ja herkkupeppu.

Aikuisena mulle on usein miehet tulleet sanomaan että olivat ihastuneita muhun aikanaan. Osasta oisin itsekin ollut kiinnostunut, mut en ujoudeltani saanut mitään aikaiseksi. yllättäen jonkin asteista ihastumista tapahtuu vieläkin vaikka oon siis varattu ja nekin jotka on ihastuneet on usein varattuja myös, enkä todellakaan anna ymmärtää mitään. Eikä mitään tapahdu vaikka ihastumisensa mulle ilmaisevatkin.

Ehkäse on tuo ujous että joillakin herää suojeluvietti tms. Nyt osaan nauttia tuosta huomiosta vaikka yhä se hämmentää kun en tosiaan tajua mikä miehiä mussa kiinnostaa.

[/quote]

Oma mies siis sanoo noi rinnat ja pepun:-). Tulen kyllä helposti toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olen huumorintajuinen. Ehkä siinä on pari syytä mitä itse keksin...

Vierailija
49/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut muutaman kerran, mutta en usko, että nämäkään naiset olisivat varsinaisesti ihastuneet minuun. Huomasivat, että ihan mukava mies, mutta mistään perhosista vatsassa ei voitane puhua.

Vierailija
50/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:53"]

Hedelmällisen näköiset lanteet.

[/quote]

Toi on muuten kova juttu. Seksikästä. Erittäin.

Vierailija
51/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutama sanonut että olen varautunut ja sitä kautta mielenkiintoinen. Tiedän että se piirre on joidenkin mielestä ollut myös luotaantyöntävää. Tiedostan itsekin että olen varautunut ja vaikeasti lähestyttävä ja lähestyvä.

Vierailija
52/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömyys.

Vierailija
53/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ryhti

-muodokas, mutta sopivan lihaksikas sportttinen kroppa ja yleensäkin sporttinen olemus

-viehättävä, ujo ja herkkä luonne

Olen muuten mt-ongelmainen ja silti ihastuneita riitttää, eli se ei näytä olevan turn off, ainakaan komeille ja fiksuille.;)

Vierailija
54/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, huulet, silmät, hymy, reidet ja kuulemma keijumaisuus. Luonteessa luovuus, kekseliäisyys ja äly sekä jonkinlainen arvoituksellisuus. Nuorempana rinnat :)

Vierailija
55/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja pyöreä takamus. Luonnekin on vähän jätkämäinen, en pynttäydy liikaa, en nipota turhasta enkä pidä draamasta.

Vierailija
56/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äly, silmät ja hymy,tumma huumori, elämänasenne

Vierailija
57/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aito oma itseni ja huolehdin ulkonäöstäni ja olen kehittänyt itseäni- "beauty and brain", kuten miesystävni sanoo

Vierailija
58/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hauska ja älykäs ja mulla on isot tissit, hyvät sääret ja peppu sekä maagiset silmät.

Vierailija
59/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksikkäin koskaan tapaamani nainen" on tullut monesta torvesta. 

Vähän kelju olo tullut noista kommenteista kun itse olen yleensä ollut vähän syvällisemmin kiinnostunut :-/

Vierailija
60/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu tukka, hymy, pilke silmäkulmassa, huumorintaju, fiksuus, pystyn keskustelemaan monista aiheista.