NAINEN! Sormuksesi koko?
Mulla on aina ollut paksut sormet ja muistan edelleen, miten yläasteikäisenä luokkasormuksia valitessa kaikki katsoivat vierestä, kun koitin mikä on mun koko. 19 oli jo silloin. Nyt raskauksien myötä jo 21.
Kommentit (11)
Tuli mieleen, kun luin IL jutun siitä miten nykyisillä miespuolisilla on jopa koon 17 sormia.
Mä en oikein käsitä tota Ylen juttua kun samaan aikaan kuitenkin tiedetään että ihmisten keskimääräinen paino on noussut, ja paino kuitenkin näkyy yleensä myös suurempana sormuskokona. Itselläkin nimetön on keski-ikään mennessä kasvanut koosta 16 kokoon 18. Eli miten voi olla että väestö lihoo mutta niiden sormet pienenee?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein käsitä tota Ylen juttua kun samaan aikaan kuitenkin tiedetään että ihmisten keskimääräinen paino on noussut, ja paino kuitenkin näkyy yleensä myös suurempana sormuskokona. Itselläkin nimetön on keski-ikään mennessä kasvanut koosta 16 kokoon 18. Eli miten voi olla että väestö lihoo mutta niiden sormet pienenee?
Hyvä kysymys. Toisaalta itse olen vain 5kg ylipainoinen, mutta jostain syystä kaikki turvotus on aina sormissa ja jaökapöydissä.
Ap
16 ollut ala-asteelta asti silloinen luokkasormus mahtuu vieläkin ja nyt 40v
MInkäs sormen sormuskoosta oli kyse? Mulla ainakin on sormet eri paksuisia, eli entinen luokkasormus (etusormeen) on suurempi kuin kihla- ja vihkosormus.
Älkää tälle moukalle vastatko....miettiköön yksin tuntemattomien sormia...😂
Vierailija kirjoitti:
MInkäs sormen sormuskoosta oli kyse? Mulla ainakin on sormet eri paksuisia, eli entinen luokkasormus (etusormeen) on suurempi kuin kihla- ja vihkosormus.
Totta joo, tämä unohtui, nimetöntä ehkä pääsääntöisesti ajattelin.
Ap, joka näköjään on todellinen nakkisormi vastauksista päätellen....
Vierailija kirjoitti:
Älkää tälle moukalle vastatko....miettiköön yksin tuntemattomien sormia...😂
Mikä mussa ja aloituksrssa tarkalleen ottaen tekee siis moukaksi?
Ap
En muista kokoa, mutta 40-vuotishääpäivän kunniaksi piti vihkisormusta suurentaa 1 mm.
On mulla ainakin isommat sormet kuin 18v pojallani. Sillä on todella ohuet ja sirot sormet.
UP.