Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö, mistä syistä sinuun ihastutaan?

Vierailija
17.01.2014 |

Tarkoitan, että kun joku mies ihastuu sinuun, kertooko hän miksi näin on päässyt käymään? Kehuuko? Luetteleeko hyviä ominaisuuksiasi? Vai eikö osaa selittää?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kukaan ei koskaan ole ihastunut muhun. Enkä oikein ihmettelekään.

Vierailija
22/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:31"]Olen mies eli;

-minuun ei ihastuta

tai

-ihastusta ei paljasteta, joten syykään ei voi tulla selville

-Mies 28v-

[/quote]

Kyllä mä ainakin ihastun miehiin ja olen hyvin avoin, eli yleensä miehet myös tietävät tunteistani. En sitten tiedä miksi sinuun ei ihastuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä on kehuttu ja sanottu viehättäväksi, eli ilmeisesti sitten niihin. Ujous ja introverttius on  sitten ne luotaantyöntyvät ominaisuudet. Niistä ei kukaan tykkää. 

Vierailija
24/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, söpö ja empaattinen ihminen. Kuulemma.

Vierailija
25/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sanoi kerran näin:

Sulla on hyvä takapuoli ja lantio, pelkästä kävelystä näki että pidät seksistä ja olet kokeilunhaluinen. Sussa on jotain mystistä, vaikka tunnutkin olevan avoin ja iloinen, silti jotain jää piiloon ja sen haluaa selvittää. 

Tänä vuonna ollaan oltu naimisissa viisi vuotta. =D

Vierailija
26/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on käynyt kyllä rehellisesti sanottuna melko harvoin. Ennen vakiintumista asuin poikakämppisten kanssa, ja se jotenkin se nuorten miesten tapa vertaille iskemiään naisia pudotti suomut silmiltä niin, että jos joku ilmoitti ihastuneensa, odotin lähinnä että milloin pyytää pildeä, enkä sitä ihastumista niin noteerannut mitenkään. ;) 

Joten kun karsin ihastumislistasta silmien ja hymyn ja yleisen upeuden ylistämisen (joihin siis aika harva mies taitaa oikeasti ihastua), jää jäljelle ystävällisyys ja hyvä sydän. Niittenkin pohjalle voi näemmä aivan hyvin rakentaa kestävän parisuhteen ja avioliiton.

Vierailija
27/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kertonut mitään syitä ja nythän se on jo myöhäistä...

Vierailija
28/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon niin ihana hihihi!

Vierailija
29/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.

Vierailija
30/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan ulkonäkööni :D Tai no, jotkut tissimiehet saattavat kiinnostua koska rintani ovat niin isot (muuhun vartaloon verrattuna), ja oon mä nyt ihan ok:n näkönen. En muista että mua olisi muutamaa kertaa useammin sanottu kauniiksi, yleensä olen söpö, nätti tai kuuma...

Ulkonäköä enemmän kuitenkin minua kehutaan ihan muista piirteistäni, tavallisesti minuun ihastuneet miehet ovat sanoneet että tykkäävät koska olen älykäs ja hauska ja "ihan paras". Ne yleensä toistuvat kaikilla minuun ihastuneilla... 

Vierailija
31/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ihastuivat kai ulkonäköön, kunnes huomasivat että olen sisäisesti aivan sairas ja paneskelivat muutaman kerran ja häippäsivät. Nyt olen onneksi ulkonäöltänikin sairaalloinen.

Vierailija
32/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, huulet, persaus, seksikkyys...

Yllättäen olen enemmän rekkalesbon näköinen kuitenkin, mielestäni...

Vierailija
33/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina sanottu että säteilen ja hehkun. Erityisesti silloin kun olen mulle mieluisan henkilön lähellä se hehku kuulemma tarttuu ja saa ihastumaan. Varmasti osuutta on silläkin että hymyilen paljon ja näytän helposti lähestyttävältä. Siitä huolimatta että elän onnellisessa parisuhteessa eikä ole tarvetta hakea miesten huomiota:D

En ole mitenkään ihmeellisen näköinen, ihan ok kyllä. Normipainoinen, paksut taipuisat hiukset ja osaan kantaa itseni.

Vierailija
34/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, keskustelutaito, huumorintaju, seksitaidot.

Vierailija
35/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, onko kukaan oikeasti ollut minuun koskaan ihastunut.

Vierailija
37/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 20:46"]

Ulkonäkö.

[/quote]

Vierailija
38/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ovat yleensä ihastuneet miehet jotka ovat minun laillani tosi kiinnostuneita rockmusiikista, joten oletan sen olleen se päähoukutin.

Vierailija
39/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja äly.

Olen 30kg ylipainoinen ja aikamoinen hevosnaama eli ulkonäköön ei ole ihastunut kukaan.

Vierailija
40/101 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sattuu kuukausittain ja iso osa laittaa fb-viestiä tai sähköpostia tai sanoo suoraan mihin minussa ihastui. Ainaki seuraavat on kuultu useampaankin kertaan: avoimuuteni, sääreni, hoikka mutta muodokas vartaloni, ylväs kauneuteni, silmäni, säpäkkyyteni nauravaisuuteni jne :)