Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö, mistä syistä sinuun ihastutaan?

Vierailija
17.01.2014 |

Tarkoitan, että kun joku mies ihastuu sinuun, kertooko hän miksi näin on päässyt käymään? Kehuuko? Luetteleeko hyviä ominaisuuksiasi? Vai eikö osaa selittää?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, (hymykuopat), iloisuus, vaatimattomuus, rentous. Olen kai perusnätti, en todellakaan mikään kaunis pitkäsäärinen kissa täydellisellä vartalolla. Luulen että luonteeni on aina ollut etuni. Joku onkin sanonut että minut nähdessä tulee hyvälle tuulelle.

Sitten on vielä ne jotka kehuu hymyä ja silmiä mutta tarkoittaa oikeasti tissejä ;)

Vierailija
82/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloistuuteeni ja hyväsydämisyyteeni. Olen kuulemma myös aito ja rehellisesti oma itseni. En kyllä yritäkään mitään esittää tai ketään tarkoituksella hurmata, mutta en oikein ymmärrä että se kolahtaa johonkuhun. :D

Naamani ei ole mikään erityisen nätti, mutta minua on siunattu hoikalla varrella ja DD-kupin tisseillä, niitä katsotaan ja itse en oikein siitä pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sievä, mutta se, mistä saan kuulla paljon positiivista, on hymy ja ylipäätään positiivinen yleisilme. Olen kaikille ystävällinen. Olen vähän sellaisen kiltin naapurintytön oloinen, ja siitä monet miehet tuntuu pitävän.

Vierailija
84/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas niin tavanomaista av-keskustelua. Jos joku mainitsee jotain positiivisia, ulkonäköönsä liittyviä asioita, joihin vastakkainen sukupuoli (tai miksei samakin) on ihastunut, niin kaikki ovat liikuttavan yksimielisiä; tuommoinen itserakas tyyppi on oitis palautettava maanpinnalle runsain alapeukutuksin. Vaan annas olla, kun kommentit ovat omaa ulkonäköä vähätteleviä tyyliin, ei muhun kukaan ihastu, oon tämmöinen ylipainoinen hevosnaama vaan, niin tämä ihastuttavan vaatimaton ja sisäisesti kaunis henkilö saa tietysti kunniakirjan, ruusupuskan ja yläpeukutuksia.

P.S. Käyn itse heti alapeukuttamassa tämän viestin, liittykää toki seuraani.

Vierailija
85/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies. En ole tullut kyselleeksi ihastumissyitä, mutta sen perusteella mitä joku nainen joskus on sattunut mainitsemaan, veikkaan että pienet virheet/erikoisuudet vetävät puoleensa ja antavat naiselle itsevarmuutta. Plus että yleisesti ottaen olen pitkä ja hoikka, eli en näytä kaljaa kittavalta sohvaperunalta. Ja hieman tunteellinen, kun minuun tutustuu. Enkä mikään donjuan joka olisi jokaisen eteen osuvan naisen kimpussa.

Vierailija
86/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:24"]Oon mies. En ole tullut kyselleeksi ihastumissyitä, mutta sen perusteella mitä joku nainen joskus on sattunut mainitsemaan, veikkaan että pienet virheet/erikoisuudet vetävät puoleensa ja antavat naiselle itsevarmuutta. Plus että yleisesti ottaen olen pitkä ja hoikka, eli en näytä kaljaa kittavalta sohvaperunalta. Ja hieman tunteellinen, kun minuun tutustuu. Enkä mikään donjuan joka olisi jokaisen eteen osuvan naisen kimpussa.[/quote]

Meinasin lisätä vielä huomaavaisuudenkin, mutta se on kyllä niin vaikea laji että saattaa mennä miinuksenkin puolelle. Joku nainen pitää siitä, että hänelle tuodaan pieniä lahjoja ja avataan autonovia, ja joku toinen taas pitää sitä kiusallisena lääpälläänolona.

Vierailija
87/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:41"]Tätä sattuu kuukausittain ja iso osa laittaa fb-viestiä tai sähköpostia tai sanoo suoraan mihin minussa ihastui. Ainaki seuraavat on kuultu useampaankin kertaan: avoimuuteni, sääreni, hoikka mutta muodokas vartaloni, ylväs kauneuteni, silmäni, säpäkkyyteni nauravaisuuteni jne :)

[/quote]

Sama!

Vierailija
88/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 21:41"]

Tätä sattuu kuukausittain ja iso osa laittaa fb-viestiä tai sähköpostia tai sanoo suoraan mihin minussa ihastui. Ainaki seuraavat on kuultu useampaankin kertaan: avoimuuteni, sääreni, hoikka mutta muodokas vartaloni, ylväs kauneuteni, silmäni, säpäkkyyteni nauravaisuuteni jne :)

[/quote]

Mummo-ankka?

Vierailija
89/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni on kertonut ihastuneensa minussa silmiin ja iloiseen luonteeseen.. Vieläkin jaksaa kehua silmiäni ja niitä kuulemma jaksaisi tuijottaa kauan.. Yhdessä ollaan oltu 9vuotta.

Vierailija
90/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ulkoinen olemus kiinnittänee ensimmäisenä huomion, joten viimemmäksi on kehuttu ulkonäössäkauniita silmiä, huulia ja kasvoja. Harrastan liikuntaa, joten se näkyy myös kropassa - takamusta on sanottu hyväksi. Pukeudun asiallisesti, ja juhliin aina laittaudun. 

Miehet tykkäävät myös huumoristani - heitän huulta ja nauran itselleni. Olen ystävällinen, iloinen ja lempeä. Myös eteenpäinpyrkimisestäni ja sinnikkyydestäni pidetään, en jää pitkäksi aikaa surkuttelemaan ongelmien eteen, vaan teen asioille jotain. Jotkut ovat sanoneet, että olen fiksu. 

Vierailija
91/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kehutaan kauniiksi ja luonnetta todella mukavaksi. Kai ne ovat niitä syitä? En tiedä.

Vierailija
92/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilmeisesti todella  huonolla itsetunnolla varustettuja naisia liikkeellä, kun suurin osa kommenteista peukutettu alas?!?

Itse olen ainakin ylpeä saaneistanne ja saamistani kehuista!

Minuun ihastutaan huumorintajuni, silmieni, älykkyyteni ja sen vuoksi, että olen loistava sängyssä.

Vierailija
93/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset, että mieheltä ette saa rehellistä vastausta ulkonäköönne liittyen. Ne kehuu sen takia, että pääsis pöksyihin. Sellasia ihmisiä onkin sitten vaikeampi löytää, joilta sen rehellisen version kuulee. On eri asia sanoa se mitä toinen haluaa kuulla, kuin se mikä on se todellisuus.

Vierailija
94/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:24"]

Oon mies. En ole tullut kyselleeksi ihastumissyitä, mutta sen perusteella mitä joku nainen joskus on sattunut mainitsemaan, veikkaan että pienet virheet/erikoisuudet vetävät puoleensa ja antavat naiselle itsevarmuutta. Plus että yleisesti ottaen olen pitkä ja hoikka, eli en näytä kaljaa kittavalta sohvaperunalta. Ja hieman tunteellinen, kun minuun tutustuu. Enkä mikään donjuan joka olisi jokaisen eteen osuvan naisen kimpussa.

[/quote]

Toi on kyllä totta, että vastapuolen pienet virheet tai puutteet rohkaisevat sitä aloitteen tekijänä olevaa osapuolta. Jos ihastuksen kohde on ylimaallisen kaunis tai komea, suorastaan virheetön, niin suurimmalla osalla se nakertaa omaa itsevarmuutta ja sitten tulee funtsailleeksi, että enpä taida tuommoista edes uskaltaa lähestyä. Känniörveltäjät ovat tietysti poikkeus, joka vahvistaa säännön. Heillä riittää rohkeutta "iskuyrityksiin" kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
95/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kohtelias ja sivistynyt enkä esitä mitään. Se on nuorella naisella kuulemma harvinaista.

Vierailija
96/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni minuun on pari kertaa netin kautta ihastuttu (ainakin yhden kerran varmasti) persoonallisuuteni vuoksi. Oletettavasti kyseessä on huumorintajuni ja mielikuvitukseni. En ainakaan keksi mitään muuta ;) Älyni on vähän sellaista aspergerimaista pakkomielteilyä tiettyjä aihepiirejä kohtaan, joten siihen tuskin kukaan ihastuu - ellei satu olemaan yhtä pakkomielteinen täsmälleen samoista asioista!

Ulkonäkööni en usko kenenkään ihastuvan. Paitsi yhden kerran minulla oli pitkäaikainen tuijottelija, josta en tosin voi olla varma, oliko ihastunut vai ei, koska hän oli varsin tyly, kun yritin tehdä tuttavuutta. Tuijotus oli kyllä erittäin intensiivistä ja jatkui useita vuosia. En keksi sille mitään selitystä.

Vierailija
97/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 01:43"]

Muistakaa naiset, että mieheltä ette saa rehellistä vastausta ulkonäköönne liittyen. Ne kehuu sen takia, että pääsis pöksyihin. Sellasia ihmisiä onkin sitten vaikeampi löytää, joilta sen rehellisen version kuulee. On eri asia sanoa se mitä toinen haluaa kuulla, kuin se mikä on se todellisuus.

[/quote]

Koska miehethän ovat homogeeninen ryhmä, eikä heissä ole poikkeuksia. Samalla logiikalla voisi väittää etteivät naiset puhu ikinä totta kun he sanovat haluavansa seksiä.

Oletko muuten kuullut sanonnasta: Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan? 

Vierailija
98/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska miehethän ovat homogeeninen ryhmä, eikä heissä ole poikkeuksia. Samalla logiikalla voisi väittää etteivät naiset puhu ikinä totta kun he sanovat haluavansa seksiä.

Vierailija
99/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
100/101 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön tiedän olevan yksi seikka, mutta ennen kaikkea olen kuullut olevani fiksu/järkevä, hauska, iloinen, temperamenttinen, kiltti ja hassu. :)

Minut saa mukaan niin teatteriin kuin kalastamaankin, enkä ole ns. hienohelma.

Olen puhelias ja tulen toimeen ihmisten kanssa, olen empaattinen ja minulle on helppo puhua.

Nuo tulivat ensimmäisinä mieleen :)