Tiedätkö, mistä syistä sinuun ihastutaan?
Tarkoitan, että kun joku mies ihastuu sinuun, kertooko hän miksi näin on päässyt käymään? Kehuuko? Luetteleeko hyviä ominaisuuksiasi? Vai eikö osaa selittää?
Kommentit (101)
Mä oon vaan niin kiva ja hauska seuralainen.
Lisäksi tumma, isän puolelta peritty ulkonäkö vaikuttaa, iskä on italialainen.
Mä olen täydellinen paketti, nätti ja hoikka.
Niin ja varattu valitettavasti.
Viimeisimmän ihastujan mukaan olen söpö, hauska, hämmästyttävä ja älykäs.
Samantyylisiä adjektiiveja olen kuullut aiemminkin. Mutta voi! Ihastujia osuu tielleni aivan liian (eli todella) harvoin!
Kiva kysymys.
Hankala sanoa. Ulkoisesti on kehuttu hoikkaa kroppaa & isoja tissejä, isoja silmiä ja hymyä. Muutoin positiivista asennetta, huumorintajua ja älyä. Totta kai jälkimmäisten attribuuttien kehu aina on kivempaa, mutta mikä lie on sitten kehujen antajien motiivit, hohoo. Omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen ja oloinen ihminen, ja on oikeestaan hankala suomalaiseen tapaan tosissaan ottaa kehuja vastaan. Mulle on jotenkin imartelevampaa, jos toinen nainen sanoo noita kehuja ja tykästyy muhun ihmisenä. Miehet on nyt miehiä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 22:43"]
-ryhti
-muodokas, mutta sopivan lihaksikas sportttinen kroppa ja yleensäkin sporttinen olemus
-viehättävä, ujo ja herkkä luonne
Olen muuten mt-ongelmainen ja silti ihastuneita riitttää, eli se ei näytä olevan turn off, ainakaan komeille ja fiksuille.;)
[/quote]
Pahasti mielisairaalle komea ja fiksu voi olla ruipelo janarsistinen vässykkä.
Olen ujohko ja varautunut eli miesten silmissä salaperäinen. Kaikkia ei tietenkään vaivannäkö kiinnosta, mutta monia nimenomaan se, että olen tavallaan haaste. Ulkoisesti kehuttu peppua ja söpöyttä.
Kauneinta mitä mulle on sanottu on, että olen hyvä jätkä. Ja mä siis oikeasti arvostin tota kohteliaisuutena! En nipota, suoraviivainen toiminta, mutkaton, reilu, rehti ja hyvä huumori. Jos on seurustellut neuroottisen bimbon kanssa, elämä mun kaa on TODELLA rentoa. Ei draamaa, ei mykkäkouluja. Kerron mistä tykkään ja mistä en, simppeliä
No mies sanoi ihastuneensa siihen, että mä oon niin tavallinen. Naapurintyttömäinen. Mies on kaikkea muuta kuin tavallinen ja verrattuna hänen eksäänsä, olen varmasti turvallisen normaali ja rauhallinen. Muut eivät ole sanoneet mitään.
Näin minulle on sanottu: kaunis, upea, hauska, yllättävä, älykäs, viehättävä. Suurin osa ei ole eritellyt mitään syitä, kertoneet vain tunteistaan. Itse en ole koskaan ymmärtänyt mitä minussa näkevät...
Kaikki minuun ihastuneet miehet ovat sanoneet, että tykkäävät koska en ole kuten tavalliset naiset? Miehet jotka eivät ole ihastuneet eivät ole juurikaan ihastuneet koska en ole tavallinen nainen :D.
Ettekö te ikinä kysy mitä toinen näkee teissä? Ettekö te keskustele miksi olette yhdessä. Outoa.
Kaunis, hyvä perse, ihana luonnonkihara pitkä ruskea tukka. Seksuaalisesti aktiivinen. Näytän nuorelta ikäisekseni. Oon 38 v. Ruokakaupassa päät kääntyy nuoremmillaki miehillä:) Ihana luonne, en valita/nalkuta, olen sympaattinen ja eläydyn muitten ihmisten tunteisiin/olotilaan. Suutun/loukkaannun vain silloin kun siihen on oikeasti aihetta. Jos minua loukataan, annan myös takaisin. Olen jämy. Sosiaalinen. Tulen toimeen omillani enkä tarvi miestä, pikkurempat hoidan yksinkin. Nämä asiat nyksäni suusta:)
Mikä tämä homma on, että peukutetaan viestejä, joissa kerrotaanniitä ominaisuuksia, joihin miehet ovat ihastuneet? :O
Kateus?
Mä oon mukava, en meikkaa ja pynttää kauheasti, kiva huumorintaju, ei-kana, ystävällinen, hyvä yleissivistys ja nätti. En siis tosiaankaan mikään huippumalli ydinfyysikko. Miehet tuntevat olonsa kotoisaksi ja miehiseksi mun seurassa :)
Olen rento, mutkaton, rekkamiehen huumorintajulla varustettu, kova piilovittuilemaan, äijämäinen nauru, härskihköt jutut, se joka pitää esim. työyhteisössä ns. henkeä yllä (miesvaltainen duuni), ja ennen kaikkea en nipota, nalkuta tai valita vaan luota ihmisten omaan arvostelukykyyn. Paha suustani, mutta myös hyvä kuuntelemaan. Näin ne "pojat" aina firman bileissä avautuvat kun kehtaavat tulla tunnustamaan että tykkäävät.. ;)
Olen pitkä ja normaalipainoinen blondi, varmaan ihan "perusnätti nelikymppinen. Jotkut miehet inhoavat, toiset taas tykästyvät kovastikin yllämainittuihin ominaisuuksiin. Kuten mieheni silloin aikoinaan... <3 ;)
Eipä ole kukaan koskaan kertonut miksi on muhun ihastunut. Enkä osaisi oikein määritellä sitäkään miksi minä ihastuin mieheeni. Se oli pelkkää kemiaa.
Usein mua on kehuttu kauniiksi. Erityisesti miehiä näyttää viehättävän mun rinnat. Henkisistä ominaisuuksista kehuja ovat saaneet fiksuus, äly, kiltteys ja erityisesti itseluottamukseni ja kyky toteuttaa omia unelmiani.
Olen mies eli;
-minuun ei ihastuta
tai
-ihastusta ei paljasteta, joten syykään ei voi tulla selville
-Mies 28v-
Älykkyys, yleissivistys ja epäsovinnaisuus on varmaan ne ykköset. Tieteellinen maailmankuva ja kiinnostus tieteestä. Oon hyvä pätemään miesseurassa älylläni, kun en voi mielestäni hirveästi päteä ulkonäöllä. Mun hämmästykseks myös ulkönäköön kohdistuvaa kiinnostusta esiintyy välillä, myös nyt kun oon lihava, rupsahtanut kotiäiti.