Helsingin koronabileet - kuka järjesti ja missä ?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/somessa-leviaa-video-helsingin-koron…
Satoja nuoria bilettää
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Syylliset tullaan ottamaan kiinni ja rankaisemaan.
Ei siitä mitään rangaistuksia ole tulossa, vaikka kuinka sitä haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumakeskus Telakka ja 1200 reiveissä
Onkohan kyseinen yritys saanut yritystukea näinä kovina aikoina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumakeskus Telakka ja 1200 reiveissä
Onkohan kyseinen yritys saanut yritystukea näinä kovina aikoina...
Sehän on paikka, mistä kuka tahansa voi vuokrata tiloja omia tapahtumiaan varten. Kuka nuo juhlat järjesti?
Todella törkeää toimintaa tapahtuman järjestäjiltä. Toivottavasti paikka suljetaan saman tien lopullisesti. Paikalle bilettämään menneet imbesillit olisi myös syytä asettaa vastuuseen hölmöilystään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei korona hetkauta.
Kyllä se hetkauttaa, kun itse sairastuu...
Lopun ajan menoa. Piittaamatonta irstailua ja iljettävä sodomiaa kuten sanassa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät alistu hössötykseen.
Kyllä alistuu, viimeistään sitten kun kaikki paikat joudutaan sulkemaan.
Melko harvaa kiinnostaa yhtään, jos joku tuntematon perussairas mummeli kuolee jossain. Ne jotka koronaa pelkäävät, voivat ihan itse lukittautua koteihinsa pilaamasta muiden elämää.
Vierailirja kirjoitti:
Melko harvaa kiinnostaa yhtään, jos joku tuntematon perussairas mummeli kuolee jossain. Ne jotka koronaa pelkäävät, voivat ihan itse lukittautua koteihinsa pilaamasta muiden elämää.
Onpa törkeä kommentti! Melko harvaa? Minua ainakin kiinnostaa. Kyllä se viimeistään silloin riipaisee, jos on kyse omasta omaisesta. Jos ei liikuta, vetää sanattomaksi. Olen 46-vuotias, eli varmasti mielestäsi vanha ihminen, ehkä jopa jo mummeli; mutta väitän, että elämänkokemuksen myötä osaa katsoa omaa napaansa pitemmälle.
Olikos täällä muuten kukaan niissä Himoksen panojuhlissa? Toimiko turvavälit?