Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi kiintyä johonkin vieraaseen ihmiseen näin :(

Vierailija
17.01.2014 |

Kyse ei ole ns rakkaudesta tms vaan syvästä kiintymyksestä. Haluaisi olla koko ajan hänen lähellään. Häntä en voi elämääni saada, ikävä kyllä. Kova ikävä jos ei näe muutamaan päivään. En tiedä olenko tullut hulluksi kun jattelen häntä niin paljon. Hän on niin lämmin ihminen ja edustaa minulle jotain sellaista jota vailla olen ilmeisesti ollut ja jota kaipaan nyt todella paljon.

Mikä avuksi, että saan hänet pois mielestäni?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 - > Kunpa tuntisimmekin ;)

Mutta ihana lukea muitakin vastaavia tapauksia, en olekaan siis ainut hullu maan päällä :P

ap

Vierailija
2/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap lisää omasta tilanteestasi.

Mikä tekee asiasta vaikean ja monimutkaisen? Onko tämä ihminen samaa sukupuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 -> Jos satut vielä lukemaan, niin kerrotko tilanteestasi lisää ;))

ap

Vierailija
4/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran voin sanoa, että tähän kuvioon liittyy perheenjäsenen kautta työntekijä-asiakkuusssuhde..

24

Vierailija
5/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 - > Oman perheenjäsenesi kautta siis?

ap

Vierailija
6/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

24

Vierailija
7/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 24 =29 :-)

Vierailija
8/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-> Tuollaiset onkin vaikea selvittää. Pitää olla ystävällinen joka tapauksessa, voi tulla väärinkäsityksiäkin. Mutta tsemppiä!

ap

Vierailija
9/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 18:40"]

Kun katsoin sinuun, kaiken muun mä unohdin. Tänäänkin.

[/quote]

Ihana :)

t. yksi kärvistelijä

Vierailija
10/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen minäkin miettinyt... Voi olla, että tämä ihminen on näin suurisydämminen kaikille :-) Paljon olen kuitenkin ollut tämäntyyppisissä tilateissa ja tehnyt yhteistyötä monien kanssa, enkä ole ennemmin tällaiseen törmänyt.

24 ei siis sovi ap:n tarinaan ?

Vierailija
11/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-> Asiakas-työntekijä-suhteessa on vähän kuin oltava ystävällinen ja "suurisydäminen". Jos hän on vaan tavallista ystävällisempi henkilö?

ap

Vierailija
12/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla... Mutta vastaa nyt ap mielenrauhani takia, sopiiko 24 tarina omaasi ;-)

Vierailija
13/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tälläisessä tilanteessa sinä toisena osapuolena.. Se oli kamalaa.. :( 

On hirveän raastavaa kun toinen ihminen kiintyy vahvasti ja itse et voi vastata siihen tunteeseen, on pakko olla jopa viileän tunteeton vaikka luonne on toinen.

Ei vaan halua satuttaa toista, mutta joskus on pakko..

Vierailija
14/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-> Ei ole samanlainen tarina. ikävä tuottaa pettymys ;(

38-> Miten tämä ilmeni? Kertoiko hän vai mistä tiesit?

ap

Vierailija
15/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38:lle

24 ei aiheuta tällaista tilannetta, vaan hoitaa asian fiksusti... ja kelaa asiaa mielessään ja täällä :-)

Vierailija
16/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 + 38 -> On ihan eri asia alkaa "jahtaamaan" ja tunkeilemaan kun vain ajatella ja haaveilla mielessään. On niitä sattunut elämäni varrelle itsellenkin että joku on takertunut, eikä hänestä ole millää meinannut eroon päästä. En alkaisi tälläiseen.

ap

Vierailija
17/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varasi, siinä kaikki mitä tuohon on mulla sanottavana.

Vierailija
18/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 on kuka? 24:kö?

Vierailija
19/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se mies on vaan sellainen että sen kanssa juttelemisesta sain todella paljon jaksamista ja vaikea asia elämässä lähti ainakin tunnetasolla pyörimään eteenpäin. Tiedän ettei se mies tarkoittanut yhtään mitään, mutta oli pelottavan samalla aaltopituudella vaikkei kaikista asioista tiennytkään.

Ongelmahan siinä on, että hän vaan teki työtään. Mutta ei, hän ei ole terapeutti, psykologi, lääkäri tms. vaan hän oli siis töissä silloin ja se minun kuuntelemiseni sillä tavalla ei kuulunut oikeastaan millään tavalla työtehtäviin. Hän olisi voinut vaan antaa olla, mutta jäi kuuntelemaan. Vaikea selittää, mutta siis hänen työnkuvaan ei kuulu oikeastaan ihmisten murheiden kuunteleminen mutta teki sitä minun kanssani todellakin ja siksi olen niin kiintynyt.

t. 10

Vierailija
20/79 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:12"]24-> Ei ole samanlainen tarina. ikävä tuottaa pettymys ;(

38-> Miten tämä ilmeni? Kertoiko hän vai mistä tiesit?

ap

[/quote]

Kertoi, olin epäillyt sitä jo hetken hänen reaktioidensa perusteella. Ei hän mua jahdannut mutta se tuntui ahdistavalta, kun se tavallinen kaveruus mikä meillä oli muuttui täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi