Sääli käy ylipainoisten lapsia
Säälin ylipainoisten ylipainoisia lapsia!! Miten toiset voi tehdä niin lapselleen :(
Kommentit (199)
VANHEMPANI OLIVAT HOIKANPUOLEISIA IHMISIÄ,ISÄNI TEKI MAATALOUS-JA METSÄTÖITÄ HEVOSEN KANSSA. ITSE OLEN AINA OLLUT PYÖREÄHKÖ,VÄLILLÄ HOIKEMPI,VÄLILLÄ TUKEVAMPI.AIKUINEN TYTTÄRENI SOPUSUHTAINEN JA PERHEENSÄ LAPSISTA EI KUKAAN YLIPAINOINEN.KYLLÄ OSAATTE OLLA ARMOTTOMIA JA INHOTTAVIA MUITA KOHTAAN.ETTEHÄN TE TIEDÄ SYITÄ KEIDENKÄÄN ULKOMUOTOIHIN.
No kyllä sen nyt tietää mitä moskaa vanhemmilla on jääkaapeissa kun lapsetkin on valtavan kokoisia! Hesessä istuin itse ja katsoin kuinka ovesta sisään tuli todella lihava mies, vielä lihavampi nainen - mutta järkytyin kun perässä tuli kolme todella lihavaa lasta! Mitä vittua ne tekee hesessä!?! Tuon kokoisina ne lapset ei kauaa elä!! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:27"]Meidän talossa asuu TODELLA ylipainoinen perhe. Tytär n. 2v on vielä toistaiseksi suht normaalin kokoinen. Vanhemmat sen sijaan... Huh huh. Äiti on niin lihava, että pitkä takki päällä näyttää muumien möröltä ja haisee aina niin h*lvetisti kuselle. No eipä se varmaan paikkojaan yletä pesemään. Rapussa haistaa aina milloin tämä perhe on siellä kulkenut ja aukaissut ovensa. Onneksi ei olla seinänaapureita. Mies joutuu aina pidättämään hengitystään kolmen kerroksen verran jos tämä kyseinen konkkaronkka on rapussa lyllertänyt.
[/quote]
Lääkkeet ottamatta?
Omankin äitini lapset ovat normaalipainoisia vaikka äiti itse on tukeva. Itse olen hoikka ja lapset normaalipainoisia. Ja pidän ne myös! Mutta miksi lihavat vanhemmat ei huolehdi lastensa terveydestä?! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:53"]
No kyllä sen nyt tietää mitä moskaa vanhemmilla on jääkaapeissa kun lapsetkin on valtavan kokoisia! Hesessä istuin itse ja katsoin kuinka ovesta sisään tuli todella lihava mies, vielä lihavampi nainen - mutta järkytyin kun perässä tuli kolme todella lihavaa lasta! Mitä vittua ne tekee hesessä!?! Tuon kokoisina ne lapset ei kauaa elä!! Ap
[/quote]
Heh, mitä itse teit hesessä? Eikö se ole samaa paskaa hoikillekin?
Toisekseen, ei kaikki saati suurinosa lihavista syö päivittäin heseruokaa ellet tätä tiennyt.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:53"]No kyllä sen nyt tietää mitä moskaa vanhemmilla on jääkaapeissa kun lapsetkin on valtavan kokoisia! Hesessä istuin itse ja katsoin kuinka ovesta sisään tuli todella lihava mies, vielä lihavampi nainen - mutta järkytyin kun perässä tuli kolme todella lihavaa lasta! Mitä vittua ne tekee hesessä!?! Tuon kokoisina ne lapset ei kauaa elä!! Ap
[/quote]
Ei tää sun provo oikein ota nyt tuulta alleen
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:55"]
Omankin äitini lapset ovat normaalipainoisia vaikka äiti itse on tukeva. Itse olen hoikka ja lapset normaalipainoisia. Ja pidän ne myös! Mutta miksi lihavat vanhemmat ei huolehdi lastensa terveydestä?! Ap
[/quote]
Oletko tutkinut kaikki maamme lihavat vanhemmat kun voit tehdä tälläisen yleistyksen yhden perheen nähtyäsi?
Niitä perheitä on ihan liikaa :( Harvoin käymme hesessä ja tuolloinkin meni kyllä ruokahalu. Ap
100% samaa mieltä kuin ap! Tosin päällimmäinen tunne on minulla inho, ei niinkään sääli. Itsekin olin sairaalloisen lihavan naisen ylisyötetty pikku porsas, ja todellakin kärsin siitä valtavasti... edelleen. Koulukiusausta, yksinäisyyttä, terveysongelmia, kieroutunut suhde ruokaan ja omaan vartalooni ja tästä johtuen yli 10 vuoden syömishäiriökierre. Kaikki tämä äitini syytä, kun päätti syöttää minusta kaltaisensa ihrakasan. Anteeksi en anna ikinä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 18:59"]
Niitä perheitä on ihan liikaa :( Harvoin käymme hesessä ja tuolloinkin meni kyllä ruokahalu. Ap
[/quote]
No nyyh.
Miten joku voi puolustella tällaisia ylensyöttäjävanhempia? Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 19:04"]
[/quote]
Puolustella? Mä vaan asun isossa kaupungissa enkä ole törmännyt tuollaiseen "ilmiöön" ikinä. Varmasti heitä Suomessa on, mutta marginaalitapauksiahan ne ovat.
Asia olisi eri jos olisit tehnyt ketjun asiallisesti, etkä kaikkia ylipainoisia yleistäen.
[/quote]Mä en ainakaan. Itselläni alkoivat verenpaineongelmat jo ala-asteikäisenä, kiitos äitini valitseman kerma- voi-maitorasva-sokeripainottuneen ruokavalion. Varmasti sama tilanne monen läskin perheen lapsilla.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 19:07"]
[/quote]Mä en ainakaan. Itselläni alkoivat verenpaineongelmat jo ala-asteikäisenä, kiitos äitini valitseman kerma- voi-maitorasva-sokeripainottuneen ruokavalion. Varmasti sama tilanne monen läskin perheen lapsilla.
[/quote]
Ap alkoi tarinoida toisena henkilönä. Turhan läpinäkyvää.
Mun äiti taas paasasi läskeistä 24/7. Äiti piti nälässä ja sairastuin anoon 15 v. Sairastin 10 vuotta.
Minua säälittävät lukihäröiset aavee-mammat.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 19:07"]
[/quote]Niin ja verisuonieni tilaa en halua edes tietää... Jo syntyneistä kalkkeutumista ei pääse eroon edes koskaan myöhemmin, vaikka kuinka laittaisi ruokavalion ja elämäntavat aikuisena kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 19:09"]
Minua säälittävät lukihäröiset aavee-mammat.
[/quote]
Mua säälittää provot jotka eivät laita pointtiaan otsikkoon, vaan otsikko pitää valita mahdollisimman provokatiiviseksi. Ei onnistu ei.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 09:44"]
Niin. Ei siitä kauaa ole, kun lapsi murhattiin. Eerika. Äitipuoli haukkui lihavaksi ja pakotti lapsen juoksemaan tuntikaupalla. Lopulta tappoi lapsen lapsen isän avustaessa.
[/quote]
ooksä ihan sekasi? lapsen murha on TIETENKI pahempi mut lihavak syöttäminen on hengenvaarallista seki!! vitun sekopää mietit ees tollasia
[/quote]
Ihmisillä on tapana puolustella tekemisiään ja valintojaan ottamalla esimerkiksi sen toisen ääripään.
Mitäs, jos kokeilisitte sitä kultaista keskitietä.