Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ruoan tilaamisesta tuli näin SAATANAN VAIKEAA??

Vierailija
12.07.2025 |

Olen tosissani. Toinen ihminen asunnossa ei pysty liikkumaan, joten toivoi ruokaa kotiin. Nepalilainen olisi ollut hyvää. Mutta ei. Joka saakelin paikassa "Lataa äppi, pöppi ja möppi" Ja kun lataat, ne EIVÄT TOIMI! "Salasana ei käy/ osoite ei käy/ emme löydä mitään kartalta/ kaikki on vaikeaa". Ei jumalauta!! Miksi, oi miksi, en enää voi vaan SOITTAA sinne ravintolaan ja tilata? Bonusta olisi jos joku siellä vastaavista puhuisi suomea (harvinaista), mutta vähimmäisvaatimus olisi edes ymmärrettävä englanninkielen taito. "We cannot deliver because jfirjrbgö" ei varsinaisesti auta. 

Anteeksi avautuminen, mutta kyllä, on nälkä, ja vihaan tätä täysin älypuhelimeen kiinnittynyttä maailmaa. 

Perkele.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis jos joku osaa kertoa Helsingissä sijaitsevan ravintolan mikä siis on muu kuin pizzeria mistä saa tilattua soittamalla, vinkkejä otetaan vastaan.

Ap joka avasi just oluen ku nyppii niin lujaa. Ravintoa se on tämäkin.

Vierailija
2/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan s-marketista, kyllä näitä valmisruokiakin voisi mutta jonkun pitäisi ensin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. 

Vierailija
4/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta ulkomaisia elintarvikkeita ja osaan tehdä itse ruokani. 

Vierailija
5/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tilannut nykyaikana ruokaa enkä tilaa kun en halua näitä äppejä. Vanhaan aikaan pysty soittaan pizzeriaan ja ne toi pizzan ovelle ja pysty maksaan rahalla tai kortilla. Nykysin käyn kaupassa ja siinähän ravintolat ihmettelee kun ei riitä asiakkaita.

Vierailija
6/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on julmaa.

Vierailija
7/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei laittaa faksilla tilausta. Mikä woltin/foodoran lataamisessa puhelimeen on niin vaikeaa?

Vierailija
8/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä tilata ruokaa möpeillä & apeilla, mutta kun navigaattori osoittaa 700 metriä pieleen, niin sitä ruokaa ei sitten vaan saa kotiinsa yhtään mitenkään.

Tähän päivään mennessä  yksi musta jantteri osasi katsoa oikean osoitteen talojen numeroista.

Ja kyllä, olen valittanut väärästä osoitteesta vaikka kuinka monta kertaa kaikkia mahdollisia kanavia pitkin, mutta arvatkaapa onko mitään vaikutusta.

Vierailija
9/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei laittaa faksilla tilausta. Mikä woltin/foodoran lataamisessa puhelimeen on niin vaikeaa?

Eihän faksia käytä oikein kukaan. Hassu ehdotus näin nykyaikana. 

-Kylmis

Vierailija
10/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaupasta ulkomaisia elintarvikkeita ja osaan tehdä itse ruokani. 

Hienoa sulle. Itse ostan elintarvikkeita sekä kotimaisena että ulkomaisina, en ole niin rajoittunut kuin sinä 😀 Ja kyllä, todellakin osaan laittaa ruokaa, juuri siksi en tilaa hädin tuskin koskaan kotiin. Ymmärrätkö nyt aloituksen? En tiennyt tämän olevan näin hiton hankalaa.

Vierailija
11/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hangaarisi sohvasta ja hae ne safkat. 

Vierailija
12/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä sääliäni kaipaa. Ei se saa tuskaa puutumaan...

Vierailija
13/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee hermot, imen nyt munaani. Olkaa hiljaa. Ap

Olen nainen joten hieman hankalaa imeä omaa munaani. Isommat pallit mulla kyllä on kuin Sinulla, joka noin pölhön kommentin laitoit.

Se oikea ap

Vierailija
14/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän faksia käytä oikein kukaan. Hassu ehdotus näin nykyaikana. 

-Kylmis

Onko sinulla diagnoosi tuosta autismistasi vai oletko vain huonosti tutkittu?

Vierailija
15/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. Tämä ei ole minun kotini ja yritän auttaa ystävää, niin tuletko näyttämään lähimmän nepalilaisen ravintolan ja miten sinne pääsee?

Ap

Vierailija
16/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltit ja foodorat pitäis lopettaa on kumma kun tilataan ja ollaan niin läskejä ettei itse jakseta hakea. 

Vierailija
17/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härniksi laittavat kyllä puhelinnumeronsa sivuilleen, mutta siitä ei saa muuta kuin varattua pöydän.

Vierailija
18/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tilannut nykyaikana ruokaa enkä tilaa kun en halua näitä äppejä. Vanhaan aikaan pysty soittaan pizzeriaan ja ne toi pizzan ovelle ja pysty maksaan rahalla tai kortilla. Nykysin käyn kaupassa ja siinähän ravintolat ihmettelee kun ei riitä asiakkaita.

Täysin sama 👍 Ymmärrän aloittajaa, en minäkään jaksa ladata ja kirjautua ja blaablaablaa kun voisi vaan nostaa luurin ja soittaa. Wolt ja Foodora ovat syöpiä.

Vierailija
19/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni. Tämä ei ole minun kotini ja yritän auttaa ystävää, niin tuletko näyttämään lähimmän nepalilaisen ravintolan ja miten sinne pääsee?

Ap

Googleen nepalilainen ravintola ja hupsista vaan niin pitkä lista osoitteineen on edessäsi.

Vierailija
20/88 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältäkään voi tilata eikä edes noutaa nepalilaista. Kermaperseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän