Miten saan mieheni kiinni pettämisestä?
Hei neuvokkaat sisaret, kaipaan apuanne!
Tilanne on tämä: olen tutustunut todella ihanaan mieheen, jonka kanssa emme vielä seurustele virallisesti. Olemme tapailleet muutaman kuukauden, ja jonkin aikaa sitten päätimme katsoa mihin suhteemme etenee, ja sovimme ettemme enää tapaile muita. Olen kuitenkin viime aikoina huomannut selkeitä (ja vähemmän selkeitä) merkkejä siitä, etten välttämättä olekaan mieheni ainoa nainen:
- Mieheni vessassa on ylimääräinen hammasharja. Hänellä on toki muutama "matkahammasharja", mutta tämä ei ole yksi niistä. Kun ohimennen kysäisin tuosta ylimääräisestä harjasta (jota hän ei ikinä käytä tai ota mukaan minnekkään), sain vastaukseksi ihmeellistä änkytystä ja mies vaihtoi puheenaihetta välittömästi
- Mies jättää usein vastaamatta viesteihini tai puheluihini ollessaan baarireissulla
- Vilkaisin miehen puhelinta uteliaisuuksissani, ja huomasin hänen sopineen tapaamisen jonkun naisen kanssa, kenestä en ole ikinä kuullutkaan, vaikka mies kertoo naispuolisista kavereistaan minulle avoimesti
- Vilkaisin miehen puhelinta toisen kerran, ja tällä kertaa näin muutaman viestin eri naiselle, jossa mies kyseli minne nainen on menossa yöksi. Montaa viestiä en kerennyt lukea, mutta viestit oli lähetelty baari-illan aikana
Periaatteessa jokaiseen näistä voi hyvin olla järkevä selitys. Mies vaikuttaa todella uskolliselta ja pidän hänestä kovasti. Suhde on kuitenkin niin tuore, että en viitsisi aiheuttaa kitkaa välillemme turhilla epäilyilläni.
Kaipaisin siis lisää varmistusta asiaan, ennen kuin otan sen puheeksi. Miten siis saada todisteita ja varmuus asiaan? Puhelimeen en mielelläni kajoa, ja tilaisuudetkin siihen ovat melko harvassa.
Olemme molemmat siis vähän päälle parikymppisiä.
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:31"]
Hyvähän se olis saada kiinni niin tajuais ehkä omat tekemisensä. Ja sais näpäytettyä kans. Kai se pitäs vaan jotenkin jutella asiasta, tosin sekään ei taida olla hyvä vaihtoehto että kerrot että katsoit miehesi puhelinta..
[/quote]
Juuri tätä tarkoitan!
Ja en usko olevani laastari. Uskon, että mies pitää minusta, mutta ei vaan välttämättä ole yhtä tosissaan suhteessa kuin väittää olevansa...
Haluaisin kovasti uskoa häntä, ja ajatella että kaikelle on ihan luonnollinen selitys, mutta en halua tulla vedätetyksi.
AP
Onko tavoitteena saada mies kiinni pettämisestä?
Vai onko tavoitteena saada mies unohtamaan mahdolliset muut naiset ja keskittymään sinuun? Ja rakentaa luottamus välillenne, vielä sellaista ei ainakaan tuntuisi olevan?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:36"]
Vai onko tavoitteena saada mies unohtamaan mahdolliset muut naiset ja keskittymään sinuun? Ja rakentaa luottamus välillenne, vielä sellaista ei ainakaan tuntuisi olevan?
[/quote]
No luottaisitko sinä tuollaiseen henkilöön, jonka venkuilusta ei ota kukaan selvää? Kyllä nuo minusta niin oudoilta merkeiltä vaikuttavat, että itse ottaisin asian miehen kanssa heti puheeksi, en tuhlaisi aikaani mieheen joka ei välttämättä osaakaan olla suhteessa.
mun mielestä sulla on ihan tarpeeksi hyvät syyt epäillä, vaikka todisteita ei olisikaan. kyseleminen toisten naisten nukkumapaikoista kuulostaa todella erikoiselta. ottaisin vähintään asian puheeksi, ja kysyisin haluaako mies oikeasti lopettaa muiden tapailun vai erota
Selvä player! Nosta kytkintä ja nopeasti. Vaikkakin saisit miehen hullaantumaan VAIN sinuun, miltä tulevaisuudessa tuntuisi ajatella, että et ollut alkujaan heti se ainoa ja tavoiteltu, vaan yksi vaihtoehdoista.?
Selvä player! Nosta kytkintä ja nopeasti. Vaikkakin saisit miehen hullaantumaan VAIN sinuun, miltä tulevaisuudessa tuntuisi ajatella, että et ollut alkujaan heti se ainoa ja tavoiteltu, vaan yksi vaihtoehdoista.?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:36"]
[/quote]
Tavoitteena on saada tietää, vedätetäänkö minua. Jos selviää, että miehellä on muita naisia, sanon suorilla heipat.
Jos saisin miestäni jotenkin "testattua" tässä asiassa, niin tietäisin sitten, että joko olen murehtinut turhia (ja osaan kenties jatkossa toimia itsekkin paremmin) tai sitten jättäisin miehen.
Mietipä nyt itse, jos sinä olisit tuo mies. Eli sinulla olisi kaksi hammasharjaa (miksi?) ja viestejä puhelimessa muilta.
Lisäksi, jos on oikeasti jostakusta kiinnostunut, hänen puheluihinsa vastataan myös baarissa tai otetaan jopa tuo ihastus sinne mukaan!
Unohda tuo mies. Hän vielä satuttaa sinua pahan kerran.
Ketjulle sopisi paremmin nimeksi "Miten saan ajettua miehen karkuun".
Samaa mieltä kun 25. Ellet itsekin sitten ole jotenkin löyhemmästi mukana jutussa.. Voithan toki katsoa hetken aikaa että miltä kuvio alkaa näyttämään, jos haluaisit vakavoitua miehen kanssa, niin liene väärä henkilö siihen..
Miten voit sanoa, että mies vaikuttaa uskolliselta? Kertomastasi päätellen hän juuri vaikuttaa kaikkea muuta kuin uskolliselta...
Toki, kaikkeen voi aina olla looginen selitys, mutta harvemmin näin kuitenkaan todellisuudessa on.
Moukkamaista udella jostain hammasharjoista. Joko luotat tai et luota.
Loogisia selityksiä sille hammasharjalle ja noille viesteille on mielestäni tasan se, ettet ole miehen ainoa nainen.. Mulla ainakin hälytyskellot soisi tossa kohtaan, toki ihastuneena sitä saattaa olla hyvinkin sokea ja uskoa/keksiä kaikenlaisia mukavempia selityksiä epäilyttäville asioille, mutta kyllä
minut noilla saisi jo epäilemään.
Minä en tosin ottais puheeksi, vaan pikkuhiljaa hivuttaituisin baarireissuille mukaan ja jättäisin tavaroitani hänen luokseen ym. Ja katsoisin sitten pikkuhiljaa mitä tapahtuu. Voi olla, että mies siinä sitten asettuisi, mutta jos käytös jatkuisi outona, mies ei haluisi ikinä mukaan ulos, minun tavarat olisi visusti piiloteltu jne, niin sitten voisin ottaa puheeksi mahdollisen uskottomuuden. Tollasista asioista ei kuitenkaan kannata turhaan alkaa syyttelemään tai vainoamaan, eikä ainakaan ilman kunnon todisteita. Suhteen alku saattaa monesti muutenkin olla vähän "epävarma", että ollaanko tässä nyt tosissaan vai eikö, vaikka kuinka oltais puhuttu/sovittu ja kauan sinkkuna olleella voi kestää vähän aikaa päästä irti "sinkku-minästään".
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:58"]
Moukkamaista udella jostain hammasharjoista. Joko luotat tai et luota.
[/quote]
Pitäisikö minun vain luottaa sokeasti?? Sitten jos pettämistä myöhemmin valittelisin, niin sanottaisiin että olisihan tuo pitänyt huomata.
Mies itse otti puheeksi sen, ettemme enää tapailisi muita. Hän on myös esitellyt minut muutamille hyville ystävilleen ja olemme kyllä olleet yhdessä baarissakin. Mies vaikuttaa kaikinpuolin täydelliseltä minulle, eikä minulla ollut epäilystäkään miehestä ennen kuin tutkailin hänen puhelintaan....
Haluankin tietää, että onko tässä oikeasti jotain syytä epäillä jotain, vai suurentelenko asioita päässäni? Ja haluan ottaa tästä selvää, enkä vain luottaa sokeasti. Nyt siis niitä vinkkejä, jooko?
Keskustelua on melkoisen vaikea avata, sillä eihän minulla mitään todisteita ole epäilyseni tueksi... Paitsi se puhelin, jota en halua ottaa puheeksi!
AP
Kirjoittaja 31, osuit juuri asian ytimeen! Mitäs tavaroita voisin jättää? Kyllä sen ymmärtää, että mies raivaa vaatteeni kaappiin sohvalta tms.. Joten jotain, mitä voisin jättää melko näkyvälle paikalle, ja minkä siirtämiseen/piilottamiseen ei olisi mitään tekosyitä?
AP
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 23:16"]
Kirjoittaja 31, osuit juuri asian ytimeen! Mitäs tavaroita voisin jättää? Kyllä sen ymmärtää, että mies raivaa vaatteeni kaappiin sohvalta tms.. Joten jotain, mitä voisin jättää melko näkyvälle paikalle, ja minkä siirtämiseen/piilottamiseen ei olisi mitään tekosyitä?
AP
[/quote]Onko sun hammasharja kylppärissä?
Jätä kylpyhuoneeseen käyttämiäsi tuotteita,niin että sinulla on miehen luona esim. suihkugeeli, deodorantti, puhdistusmaito, kasvovesi. Selität,että on käytännöllistä että miehen luona on osa tavaroita.
Hahah! nurkkaan pissiminen oli oikein hyvä neuvo :D vie kämppään jotain vaatteitasi, pieruhousut sohvalle lötköttämään ja tasan kiellät miestäsi niitä siirtämästä minnekään kaappiin piiloon