Miten saan mieheni kiinni pettämisestä?
Hei neuvokkaat sisaret, kaipaan apuanne!
Tilanne on tämä: olen tutustunut todella ihanaan mieheen, jonka kanssa emme vielä seurustele virallisesti. Olemme tapailleet muutaman kuukauden, ja jonkin aikaa sitten päätimme katsoa mihin suhteemme etenee, ja sovimme ettemme enää tapaile muita. Olen kuitenkin viime aikoina huomannut selkeitä (ja vähemmän selkeitä) merkkejä siitä, etten välttämättä olekaan mieheni ainoa nainen:
- Mieheni vessassa on ylimääräinen hammasharja. Hänellä on toki muutama "matkahammasharja", mutta tämä ei ole yksi niistä. Kun ohimennen kysäisin tuosta ylimääräisestä harjasta (jota hän ei ikinä käytä tai ota mukaan minnekkään), sain vastaukseksi ihmeellistä änkytystä ja mies vaihtoi puheenaihetta välittömästi
- Mies jättää usein vastaamatta viesteihini tai puheluihini ollessaan baarireissulla
- Vilkaisin miehen puhelinta uteliaisuuksissani, ja huomasin hänen sopineen tapaamisen jonkun naisen kanssa, kenestä en ole ikinä kuullutkaan, vaikka mies kertoo naispuolisista kavereistaan minulle avoimesti
- Vilkaisin miehen puhelinta toisen kerran, ja tällä kertaa näin muutaman viestin eri naiselle, jossa mies kyseli minne nainen on menossa yöksi. Montaa viestiä en kerennyt lukea, mutta viestit oli lähetelty baari-illan aikana
Periaatteessa jokaiseen näistä voi hyvin olla järkevä selitys. Mies vaikuttaa todella uskolliselta ja pidän hänestä kovasti. Suhde on kuitenkin niin tuore, että en viitsisi aiheuttaa kitkaa välillemme turhilla epäilyilläni.
Kaipaisin siis lisää varmistusta asiaan, ennen kuin otan sen puheeksi. Miten siis saada todisteita ja varmuus asiaan? Puhelimeen en mielelläni kajoa, ja tilaisuudetkin siihen ovat melko harvassa.
Olemme molemmat siis vähän päälle parikymppisiä.
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:51"]Soita miehelle keskellä yötä näin: ( kuulosta itkuiselta ja vähän hysteeriseltä) Kulta mul on kyl menkat alkamassa ja mä oon aika herkkänä, mut byääh ( niiskuta ) mä näin ihan kauheeta painajaista. (Niiskuta silleen, että miehen suojelunhalu herää) Mä näin kauheeta unta, että sulla oli joku toinen. (Nikottele) Ja nyt mulle tuli kauhee pelko, että sulla on, siis mitä jos sä et rakaskaan mua, mä en kestä, byääh (nikottele) Anteeks ku mä soitin, menkat tekee tätä, mutta mua alkoi niin ahdistaa, se uni oli niin kauhee ja elävä, tuntui niin kauheelta, ku kosketit toista, byääh, mä en uskalla nyt nukkuu, alkoi niin ahdistaa... ( ja niiskuttele sydäntäsärkevästi )
Ja sit tarkkailet miehen reaktioita ja sanoja, meneekö selvästi paniikkiin ja talelteleeko sanoissaan vai lohduttelee vilpittömän lämpimästi, pyytääkö vaikka luokseen yöksi tai heti aamulla, vakuutteleeko vilpittämästi rakkauttaan jne.
63
[/quote]
Mä yritin kerran tätä, siis surkeena olla puhelimessa. Oli ollut ukonilma ja mukamas pelkäsin. Pyysin miestä tulemaan luokseni. Mies vastasi "laita korvatulpat" :) että silleen
Hitto te muijat ootte kauheita :s ei tulis mun mieleenikään aloitellaan suhdetta tollasista lähtökohdista.. :D
No ihan kiva jos pitää suhdetta jonain pelinä, siinähän sit leikkii salapoliisia. Miks ei voi aikuiset ihmiset puhua suoraan toisilleen ja kysyä jos on epäselvyyksiä suhteessa?
Pahimmalta musta tuntuu ku niin monet täällä ja tuttavapiirissäkin kertoo lukeneensa toisen tekstiviestejä/fb:tä :| tulee kauheen surullinen olo et millaiset ihmiset menee niin pitkälle :(
Sori avautuminen mut tuli kauhee olo teidän puolesta jotka tunnistatte ittenne näistä jutuista.
Ota asia esiin, ja kysy. Eihän kukaan jaksa tuollaista epävarmuutta. Pitäkää itseänne arvossa, ellei miehelle yksi riitä,niin sellainen saa mennä.
Ota asia esiin, ja kysy. Eihän kukaan jaksa tuollaista epävarmuutta. Pitäkää itseänne arvossa, ellei miehelle yksi riitä,niin sellainen saa mennä.
Aion kyllä kysyä suoraan jos asia alkaa minua todella häiritsemään. Nyt haluaisinkin kuulla, että mitä muita vaihtoehtoja tässä on? Voisinko jotenkin esimerkiksi "merkkailla reviiriäni" miehen kämppään, ja katsoa haittaako se häntä, tai siirtääkö hän tavarani piiloon tms?
AP
Asian puheeksi ottamista vaikeuttaa tietysti myös se, etten todellakaan halua miehen tietävän sitä että tutkin hänen puhelintaan, häpeän sitä itsekkin...
AP
Taidat olla laastari. Hammasharja on oikeasta parisuhteesta, johon hän haluaa vielä palata. Siksi ei ole hävittänyt exän hammasharjaa. Sinä ja ne muut baaripimut olette vain ajanvietettä, kun hän odottelee että sopiiko exän kanssa palata yhteen (monesti ne exät leppyvät ajan mittaan ja sitten aloitetaan taas).
Nosta kytkintä, hophop.
Miten "vilkaisemalla" voi nähdä useita viestejä puhelimesta???
En tiedä onko mies epärehellinen, ehkä on ehkä ei, mutta sinä ainakin olet. Siis jos sulla ei ollut lupaa tutkia hänen puhelintaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:19"]
Minkälainen moraali miehelläsi ylipäänsä on?
[/quote]Minkälainen moraali ap:llä on?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:28"]
Aion kyllä kysyä suoraan jos asia alkaa minua todella häiritsemään. Nyt haluaisinkin kuulla, että mitä muita vaihtoehtoja tässä on? Voisinko jotenkin esimerkiksi "merkkailla reviiriäni" miehen kämppään, ja katsoa haittaako se häntä, tai siirtääkö hän tavarani piiloon tms?
AP
[/quote]
Joo, pissi sen nurkkiin. Luulis tajuavan.
Hyvähän se olis saada kiinni niin tajuais ehkä omat tekemisensä. Ja sais näpäytettyä kans. Kai se pitäs vaan jotenkin jutella asiasta, tosin sekään ei taida olla hyvä vaihtoehto että kerrot että katsoit miehesi puhelinta..
Ei kun peruukki päähän ja kun mies lähtee baariin, menet sinne vakoilemaan.
Syötä miehelle laksatiiveja ruoan yhteydessä. Kun mies juoksee vessaan ja viipyy siellä sen puolisen tuntia, kyttäilet puhelimen läpikotaisin ja kun miehesi paljastuu kieroksi limanuljaskaksi, huikkaat ovelta lähtiessä vaan, että KIITTI HEEI!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:51"]
Soita miehelle keskellä yötä näin: ( kuulosta itkuiselta ja vähän hysteeriseltä) Kulta mul on kyl menkat alkamassa ja mä oon aika herkkänä, mut byääh ( niiskuta ) mä näin ihan kauheeta painajaista. (Niiskuta silleen, että miehen suojelunhalu herää) Mä näin kauheeta unta, että sulla oli joku toinen. (Nikottele) Ja nyt mulle tuli kauhee pelko, että sulla on, siis mitä jos sä et rakaskaan mua, mä en kestä, byääh (nikottele) Anteeks ku mä soitin, menkat tekee tätä, mutta mua alkoi niin ahdistaa, se uni oli niin kauhee ja elävä, tuntui niin kauheelta, ku kosketit toista, byääh, mä en uskalla nyt nukkuu, alkoi niin ahdistaa... ( ja niiskuttele sydäntäsärkevästi )
Ja sit tarkkailet miehen reaktioita ja sanoja, meneekö selvästi paniikkiin ja talelteleeko sanoissaan vai lohduttelee vilpittömän lämpimästi, pyytääkö vaikka luokseen yöksi tai heti aamulla, vakuutteleeko vilpittämästi rakkauttaan jne.
63
[/quote]
Hyvä neuvo! Olettaen että ap:lla on ikää maksimissaan 15v.