Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kukaan ei uskoisi sinusta? Mitä sellaista olet tehnyt

Vierailija
13.01.2014 |

mitä kukaan ei uskoisi että olet? Mikä on salaisuutesi jonka haluat pysyvänkin salaisuutena?

Itse olen pullantuoksuinen kotiäiti jolla on hyvä asema sosiaalisesti. Kukaan nykyisistä ystävistäni eikä tuttavistani uskoisi että minulla on ollut huumeongelma.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei arvaisi, että kirjoittelen tälle palstalle. Olen muiden silmissä fiksuuden perikuva. :D

Vierailija
82/82 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:37"]

Onko aiheen mainninneiden huumeongelma ollut "huumeongelma", eli kannabiksen poltto, vai ihan oikea ongelma?

Itse en miehenä ole kertonut kuin muutamalle ihmiselle, että olen kokeillut homoseksiä. Totesin, että ei ole minun juttu, eli pidän itseäni yhä heterona. Olen myös kokeillut erinäisiä huumeita (oikeastaan kaikkea muuta paitsi heroiinia ja LSD:tä), tästäkin asiasta olen kertonut useammalle ihmiselle.

[/quote]

Äh, miten voi edelleen olla näin tietämättömiä ihmisiä. Myös kannabis aiheuttaa riippuvuutta ja sen käyttö voi olla vakavakin ongelma. Kannattaa piipahtaa vaikka Päihdelinkin sivuilla lukemassa ihmisiä, joilla on todellinen, paha riippuvuus kannabiksen kanssa. Tai ylipäänsä herätä tähän päivään.

Ja kyllä, olen poltellut pilveä nuorempana, tiedän, että se on ihan mukava nautintoaine siinä missä skumpan juontikin silloin tällöin, mutta ei kannabis ole mitenkään ainutlaatuinen päihde, joka ei muka koskaan voisi aiheuttaa päihdeongelmaa. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi