Mitä kukaan ei uskoisi sinusta? Mitä sellaista olet tehnyt
mitä kukaan ei uskoisi että olet? Mikä on salaisuutesi jonka haluat pysyvänkin salaisuutena?
Itse olen pullantuoksuinen kotiäiti jolla on hyvä asema sosiaalisesti. Kukaan nykyisistä ystävistäni eikä tuttavistani uskoisi että minulla on ollut huumeongelma.
Kommentit (82)
Olen kleptomaanikko (hallinnassa jotenkin atm)
Väritän totuutta itsestäni, tuskin kukaan tuntee todellista taustaani
Tapoin pikkuserkkuni lemmikanin
heh kuulostampa houkuttevalta ihmistuttavuudelta näiden faktojen pohjalta..
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:52"]
huumeongelmat menneisyydessä
olen kerran ottanut rahaa suihinotosta
puolustukseksi täytyy sanoa että minut huumattiin tuolloin muistan vaan loppu tilanteen kun sain 100 e ja menin abc:lle hakemaan ruokaa mies sanoi kiitos soitan sinulle. Tunnen edelleen kovaa syyllisyyttä, vaikka psyk. kenen luona käyn sanookin että minua käytettiin hyväksi.
Nykyään olen tasapainoinen kotiäiti ja käyn töissä
[/quote]
tasapainoinen kotiäiti ja töissä haha tarkoitin tietenkin että perheenäiti :D
vasta menin takaisin työelämään jäänyt tuo kotiäiti nimitys päälle
Täällä ylipainoinen polvivaivainen lyllerö. Kukaan ei uskoisi, että olen joskus juossut marathonin.
Minulle on myös sanottu, että olen tasainen ja minulla oli varmaan onnellinen lapsuus. Isällä alkoholiongelma ja hakkasi äitiä.
Olen varastellut kaupoista teini-ikäisenä kaljaa, meikkejä, karkkia ym...
Pelkään olla yksin kotona.
Olen psykologi.
Ulospäin olemme monen mielestä ihana pari. Kuulemme siitä jatkuvasti.
Seksiä meillä ei kumminkaan harrasteta. Ei moneen vuoteen enää: Mies ei halua. Olen pitänyt itsestäni huolen, olen hoikka ja monen mielestä seksikkään näköinen joten kuulen jatkuvasti että miehesi on varmaan ihan hulluna suhun. Silloin tekisi mieli itkeä. Itsetuntoni on täysin murskattu, miestä ei kiinnosta vaikka mitä tekisin....
Olen toisinaan jutellut vieraiden miesten kanssa netissä seksistä. Toisaalta kaduttaa, mutta jo monta vuotta puutteessa eläneenä en muuta ole keksinyt. Pettämään en pysty, vaikka mies onkin joskus siitäkin jäänyt kiinni.
Katselen joskus huvikseni gore-kuvia. Siis näitä auto-onnettomuus kuolonuhreista otettuja Poliisien todistusaineisto kuvia Yms vastaavia.
Olen nussinut monta kertaa mieheni kaverin kanssa.
Että kirjoittelen tälle palstalle akateemisia mollaavia viestejä esiintyen milloin maisterina, milloin proffana. Itse olen vain peruskoulun käynyt.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:42"]
Ulospäin olemme monen mielestä ihana pari. Kuulemme siitä jatkuvasti.
Seksiä meillä ei kumminkaan harrasteta. Ei moneen vuoteen enää: Mies ei halua. Olen pitänyt itsestäni huolen, olen hoikka ja monen mielestä seksikkään näköinen joten kuulen jatkuvasti että miehesi on varmaan ihan hulluna suhun. Silloin tekisi mieli itkeä. Itsetuntoni on täysin murskattu, miestä ei kiinnosta vaikka mitä tekisin....
Olen toisinaan jutellut vieraiden miesten kanssa netissä seksistä. Toisaalta kaduttaa, mutta jo monta vuotta puutteessa eläneenä en muuta ole keksinyt. Pettämään en pysty, vaikka mies onkin joskus siitäkin jäänyt kiinni.
[/quote]
Asutteko hki?
Minullakin suuri salaisuus on huumeongelma. Käytin 5-6 vuotta amfetamiinia päivittäin suonensisäisesti. Olin kuitenkin koko ajan töissä, minulla on yliopistotutkinto ja lisäksi laaja opintokokonaisuus toisesta yliopistosta.
Minua pidetään tosi rehtinä ja aitona tyyppinä. Useimpien asioiden suhteen olenkin sellainen. Kuitenkin vuosia sitten jätin miesystävältäni salaa pillerit pois ja tulin parin kuukauden kuluttua raskaaksi - niin kuin olin toivonutkin. Nyt voin vain katsoa taaksepäin ja ihmetellä, miten kaukaa viisas olin tuolloin. Elämä meni nimittäin niin, ettei kumpikaan meistä (siis en minä eikä silloinen miesystäväni) saanut enää lisää lapsia eli hullunrohkea päätökseni oli lopulta kaikkien parhaaksi. Hienoa, että pystyimme saamaan sen yhden rakkaan ja ihanan lapsen.
Olen jonkinmoinen transu/fetisisti, tykkään käyttää sukkahousuja tai stay uppeja.
Olen muutaman kerran myynyt seksiä, ihan normijuttuja.
Poikaystävän kanssa sitten ollaan tehty kaikenlaista, mm peppupanoja.
Useimmat tutut varmaan luulee, että olen vielä neitsyt..
Että mulla oli vuosia kiihkeä seksisuhde ystävättäreni kanssa kun olin vielä naimisissa ex-mieheni kanssa.
Täälläkin yksi seksiä myynyt... Olen 26v yliopisto-opiskelija josta ei varmasti kukaan sellaista uskoisi. Tekisin uudelleen jos tulisi mahdollisuus (lopetin homman lyhyeen koska pelkäsin kiinnijäämistä).
Mulla oli entisessä elämässäni 6v suhde suuren rakkauteni kanssa 1. avioliiton rinnalla. Meistä piti tulla pari erojen jälkeen mutta elämä teki temput ja vei eri suuntiin. Vielä nyt 20 vuoden jälkeenkin ollaan yhteydessä, kumpikin tahoillamme naimisissa.
Kukaan ei koskaan uskoisi että mulla on suhde varattuun ulkomaalaiseen mieheen. Se sotii omia arvojanikin vastaan. Silti toimin miten toimin. Elämä on :(
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:26"]
Sitä että käyn av palstailee....
[/quote]
En kyllä itsekkään myönnä tätä asiaa kenellekkään, en todellakaan. Olen 24v lapseton sinkku, ja täysin AV-koukussa. En myöskään myönnä, että satunnaisesti demitän.
[/quote]
Mä aloitin palstailun täällä (tai no, silloisella vauvapalstalla, joka oli aika erinäköinen..) opiskellessani ulkomailla yliopistossa muutaman vuoden. Olin palstailun aloittaessani 20-vuotias ja nyt 36v ;) On tässä ollut pidempiäkin palstailutaukoja toki. Esikoisen sain 29-vuotiaana.