Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla näitä vikoja av:lla? Entä muita ongelmia?

Vierailija
29.12.2013 |

- usein todella hidas

- Av:n etusivun ensimmäisen (siis ylimmän) keskusteluotsikon linkki ei toimi, eli täytyy odottaa että aloitus putoaa alemmas ennen kuin pääsee klikkaamaan

- vaikka laittaa varmenteen oikein niin se ei muka kelpaa

- edelliseen liittyen: kun viesti ei menekään läpi, se jumittuu eikä omaa viestiä pysty enää kopioda viestinkirjoituskentästä vaan ainut mahdollisuus on kirjoittaa se uudelleen jos jaksaa vaivautua

- kun klikkaa av:n etusivulta monisivuisen viestin viimeiselle sivulle, tuleekin tyhjä sivu vaikka oikeasti kyseisellä sivulla olisi viestejä. Tällöin joutuu klikkaamaan takaisin edelliselle sivulle ja siitä sitten sivu kerrallaan eteenpäin jos haluaa nähdä viimeiselle sivulle kirjoitetut viestit

- haku ei löydä kirjoitettua viestiä, vaikka hakusanojen perusteella pitäisi löytyä

Alkaa jo vähän kyrsiä kun toimii näin surkeasti!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
2/14 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla firefox ja noista ap:n ongelmista ainoastaan tuo, että tulee tyhjä sivu, vaikka pitäisi olla muka kakkossivun viestejä. Niin ja sit joskus tosi hidas ja tulee ilmoitus huoltotauosta. Olen aika tuore tämän palstan käyttäjä, että ei hirveesti vielä kokemuksia.

Miksi evästeet pitäisi poistaa, miten se vaikuttaa palstan toimintaan?

Varmenteesta ei ole koskaan väittänyt, että olisi väärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että tuo alapeukku on tainnut jäädä jumiin mun kohdalla. Oikeastaan ei tartteisi tuota peukutustoimintoa olla ollenkaan. :)

Vierailija
4/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin välillä tulee ilmoitus sivustolle, että päivittävät/korjaavat sivustoa.

Vierailija
6/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hidas. Ipadilla monesti ei tule tätä mihin voi kirjoittaa viestin/kommentin, se tulee jotenkin kun päivittää sivu, muttta ärsyttää. 

Vierailija
7/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mobiililaitteella keskustelua scrollatessa vanhin-uusin-toiminto sekoittaa viestit välillä niin, että samat ensimmäiset pari viestiä toistuvat eikä uusimpia näe.

Vierailija
8/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä ärsyttää ettei viestien lähetys onnistu ja kirjoitetut viestit katoavat. Tänään juuri piti tehdä avaus asiasta mutta niinhän siinä kävi että "viestin lähetys epäonnistui".

Vierailija
9/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bad request" ottaa päähän! Mozzillalla tuota tulee yhtenään eli joudun käyttämään paskaa exploreria.

Vierailija
10/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miinustaja halusit sanoa aiheesta?

Vierailija
11/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin ongelma on se, että tietokoneelta pitää poistaa pikkuleivät tämän tästä, kun käyttää av:ta. Huonosti koodattu sivu siis.

Vierailija
12/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi puhelimella viestin kirjoitus. Täysversiossa ei kirjoitusruutu aukea, mobiilissa viesti ei lähde. Plus sitten tuo pidempien ketjujen lukeminen on sieltä ja syvältä, siinä saa vaihdella uusimmista vanhimpiin ja aina välillä palataan alkuun.

Vierailija
13/14 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen samoja ongelmia kuin ap:lla. Firefox käytössä ja todella ärsyttävää tuo, että ennen kuin klikkaa lähetä, pitää kopioida oma teksti, koska jos lähetys epäonnistuu, koko sivu menee juntturaan.

Vierailija
14/14 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten tämä sekaannusta aiheuttava juttu, että aloitukset tulevat moneen kertaan.

Mulla alkaa mennä jo hermot tähän palstaan. Ehkä tämä surkea toimivuus saa mut häipymään täältä. Ei jaksa hirveän kauaa enää takuta, jos ei ala toimimaan.