Painan 120 kg enkä aio ikän laihduttaa,kysyttävää?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:44"]Sairalloisen lihava, noin 40-vuotias nainen.Perussairautena nivelreuma,sekä Menieren tauti. Potilas ei motivoitunut painonhallintaan. ...
[/quote]
Miksi puhut tässä menneessä muodossa? Jotain rajaa näihin. Tästä lähti ilmoitus. Jos on ap on sairaalloisen laiha, on teidän vihanne myös sairasta. Ja kiusaamisenne
[/quote]
Siis lihava
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:52"]Valitettavasti nämä tiedot kirjoitetaan sairalloisen lihavista potilaista, aina.
[/quote]
Ja sinusta kirjoitettu: kiusaaja työpaikalla, roikkuu netissä haukkumissa muita, ei kykene empatiaan
Mä käyn aika harvoin lääkärissä,viime vuonna kerran kun oli keuhkokuume kuten oli hoikalla miehellänikin.Sitä ennen en 3v käynyt lääkärissä.
Näittekö Iltalehdessä tai Sanomissa missä se nainen 250 kg (ennen) painoi nyt 120 kg? Näytti yllättävän sopusuhtaiselta. Näytti mun mielestä alle 100 kg.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:56"]
Voi, kun totuus satuttaa.
[/quote]
Ei satuta.
Kyllä reumasairaus, sekä siihen liittyvä lääkitys aiheuttaa vähintään reumahoitajan konsultaatiota.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:56"]Voi, kun totuus satuttaa.
[/quote]
Minä olen bmi 24 ja minua kuvottaa nämä haaskat täällä. Olette itse paskoja ihmisiä sisältä. Se että olette hoikkia ei merkitse mitään jos omaa kieroutuneen ilkeän mielen kun saa nostaa paskaa egoaan haukkumilla julmasti ap:ta.
Kerrotko jo ap onko mukava raahata 40 ekstrakiloa mukana vai tuntuuko koskaan tukalalta?
Reumasairaus vaatii myös ns. turvakokeet, joita seurataan tietyin väliajoin. Etkö siis huolehdi reumasairaudestasi?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:03"]
Reumasairaus vaatii myös ns. turvakokeet, joita seurataan tietyin väliajoin. Etkö siis huolehdi reumasairaudestasi?
[/quote]
Reumalääkäri sanoi että on niin lievä reuma ettei tarvitse hänen vastaanotollaan käydä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:07"]
[/quote]
Reumalääkäri sanoi että on niin lievä reuma ettei tarvitse hänen vastaanotollaan käydä.
[/quote]
Tarkoitatko fibromyalgiaa?
Täällä ei raiskaajat, murhaajat jne. Saa samanlaista väheksyntää kuin ap. Jumalauta ämmät herätkää. Ap ei ole tehnyt kellekään pahaa. On vain lihava. On mennyt pinnalliseksi ja sairaaksi maailma. Ja ei , en ole itse lihava.
yhteiskuntahan maksaa viulut toistaiseksi. Vähemmän roskaa ja liikuntaa kehiin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:07"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitatko fibromyalgiaa?
[/quote]
En vaan sjögrenin syndroomaa ei ole siihen lääkitystä.
Tämä ketju taitaa aika hyvin osoittaa, että laihojen naisten itsetuntoon ja luonteeseen se laihuus ei ainakaan positiivisesti ole vaikutannut. Mielummin olisin läski kuin kusipää.
T
175/67
Heh, peukuista päätellen täällä näyttää olevan Ms. Michelin ja kahdeksan kanssaläskiä myötäelämässä :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:16"]
Tämä ketju taitaa aika hyvin osoittaa, että laihojen naisten itsetuntoon ja luonteeseen se laihuus ei ainakaan positiivisesti ole vaikutannut. Mielummin olisin läski kuin kusipää.
T
175/67
[/quote]
Mutta piti kuitenkin loppuun ilmoittaa oma pituus ja paino, ettei kukaan vaan erehtyisi läskiksi luulemaan...
Kysyin viestiketjun eka sivulla tuota rahajuttua. Meillä on kans kolme ihmistä perheessä ja ruokalasku taloustavaroiden kanssa on 400 euroa, joka on vähän. Emme osta irtojukurttia tms. Uskomatonta, että 500 eurolla voi lihava pärjätä!
Valitettavasti nämä tiedot kirjoitetaan sairalloisen lihavista potilaista, aina.