Selasin Tinderii ja kaikilla naisilla joku tatuoinyi keholla
Mikä juttu? Tuntuu kun miehiä swaippailisi kun on niin äijämäisiä naisia.Missä naisellisuus?
Kommentit (32)
Halutaan olla näet erilaisia ja otetaan tatuointeja. Sitten someen #inkjunkie#finnishgirl. Muttei tajuta että nykyään on erilaista olla iholtaan aivan natu. Sen arvostus on alkanut onneksi taas nousta.
Ei kaikilla ole. Algoritmi on vain määritellyt sinut alemman tason mieheksi ja vastaavasti näyttää sinulle vain alemman tason naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiktok-mädättämät aivot.
Kyllä, mutta tässä oli tinderissä kyse
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole. Algoritmi on vain määritellyt sinut alemman tason mieheksi ja vastaavasti näyttää sinulle vain alemman tason naisia.
LoL LoL Lollipop
Ei mulla ole, mutta swaippasit mut sen enempää katsomatta vasemmalle, koska "ei ole kipinää".
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole, mutta swaippasit mut sen enempää katsomatta vasemmalle, koska "ei ole kipinää".
Minut moni swaippaa oikealle ja mutta ennemmin tai myöhemmin heitetään käteen kaverikortti. Räväkät naiset tuskin kaverikortteja saavat
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut tatuoituja naisia alemman tason naisiksi?
Minulle on näytetty kaikki alueeni naiset jo moneen kertaan. Ei ne algoritmit estä ketään näkymästä minulle, vaikka saattaakin painottaa välillä tietynlaisia naisia. Sitten toki eri asia, jos maksullinen käyttäjä on rajoittanut omaa näkymistään, jos Tinderissä sellainen ominaisuus on.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut moni swaippaa oikealle ja mutta ennemmin tai myöhemmin heitetään käteen kaverikortti. Räväkät naiset tuskin kaverikortteja saavat
Räväkkää naista en parisuhteessa jaksaisi. Toki voin panna muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa niin, kun ei heille sellaisia uskalla antaa, saattavat suuttuessaan vetää turpaan. Yhden viimeaikaisen matchin ex-nainen oli tällainen eikä varmaan yllätä, että mies ei sitten kiinnostunutkaan tällaisesta tasaisen rauhallisesta kuin minä olen :D
Ei mulla ole ainuttakaan. Mut en ookaan Tinderissä. Oon tällainen ujompi naapurintyttönainen. Harmi, ettei naapurissa tosiaan ole ketään komistusta, keski-ikä täällä joku 80+ :D
Samaa sontaa myös Hinge täynnä. Samaten vähintään vähintään yhdeksän kymmenestä naisesta julistaa rakkauttaan viiniin ja/tai koiriinsa. Kuinka omaperäistä ja äärimmäisen mielenkiintoista. Yritättekö te jotenkin olla toinen toistenne kopioita?
Filtteröipä miehenä pois ne tatuoidut, selvästi ylipainoiset ja yksinhuoltajat niin jäljelle jää ehkä 5-10% koko valikoimasta jos sitäkään. Enkä edes laittanut tuohon listaan ilmeistä mielenterveysdiagnoosia omaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa niin, kun ei heille sellaisia uskalla antaa, saattavat suuttuessaan vetää turpaan. Yhden viimeaikaisen matchin ex-nainen oli tällainen eikä varmaan yllätä, että mies ei sitten kiinnostunutkaan tällaisesta tasaisen rauhallisesta kuin minä olen :D
Minullekin yks treffimies selitti että hänen ex oli mt-ongelmainen ja joutui osastollekin välillä. Siinä vaiheessa tiesin että en taida edustaa tämän miehen naistyyppiä ja kaverikortti tulee, kuten sitten tulikin
Mulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, pl. siistit korvikset. Mutta en ole tinderissä. Tervetuloa tutustumaan livenä "oikeassa elämässä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on näytetty kaikki alueeni naiset jo moneen kertaan. Ei ne algoritmit estä ketään näkymästä minulle, vaikka saattaakin painottaa välillä tietynlaisia naisia. Sitten toki eri asia, jos maksullinen käyttäjä on rajoittanut omaa näkymistään, jos Tinderissä sellainen ominaisuus on.
-eri
"Maksullinen käyttäjä"? Maksetaanko joillekin Tinderissä olemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, pl. siistit korvikset. Mutta en ole tinderissä. Tervetuloa tutustumaan livenä "oikeassa elämässä".
Kerro missä olet niin tulen ikkunasi taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Hei. Sama täällä. Olen seurustellut tatuoitujen naisten kanssa. Pidän melkein aina tatuointia miinuksena, muttei se estä minua pitämästä naista siitä huolimatta viehättävänä. Ei viehätys ole niin mustavalkoista. Kokonaisuus ratkaisee. Silti yleisesti ottaen tatuoinnit ovat osoitus keskimäärin alemmasta tasosta, ja jos mies näkee pelkästään tällaisia naisia (mikä taitaa olla hyperbola tosin), se keskimäärin kielii huonommasta tasosta. Mitä tulee itseeni, aika paljon pitää swaipata ennen kuin tulee oikeasti epäviehättäviä naisia vastaan. Kuitenkin Tinderissäkin on varmasti paljon kaikennäköistä porukkaa. Tämä viittaa siihen, että algoritmi näyttää minulle pääasiassa hyvännäköisiä naisia koska olen itse hyvännäköinen mies. Ja tämä jossain määrin korreloi myös tatuointien kanssa, kenties myös iän (minulle näkyy vain nuoria naisia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No eihän se mitään haukkumista ole. Tasokas nainen ja tatuointi ei mahdu samaan ihmiseen. Voihan se olla, että alueellasi ei enää ole kuin alemman tason naisia tinderissä.
Selasin Tinderiä ja kaikilla miehillä näyttää sen perusteella olevan alkoholiongelma. Ei tullut vastaan yhtään profiilia, jossa miehellä ei joko olisi ollut kuvassa tuoppi tai viinilasi, tai sitten profiilitekstissä "artesaanioluet", "viikonloppuisin kavereiden kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Selasin Tinderiä ja kaikilla miehillä näyttää sen perusteella olevan alkoholiongelma. Ei tullut vastaan yhtään profiilia, jossa miehellä ei joko olisi ollut kuvassa tuoppi tai viinilasi, tai sitten profiilitekstissä "artesaanioluet", "viikonloppuisin kavereiden kanssa".
Se on atresaaniolut.
Tiktok-mädättämät aivot.