Aikooko mies erota vaimostaan?
Tutuistuin noin puoli vuotta sitten harrastukseni yhteydessä 35 vuotiaaseen mieheen (itse olen 23.v) Olimme aluksi vain kavereita, tänä syksynä hän alkoi lähestymään minua enemmän, alkoi flirttailemaan jne. Minulla ei tässä vaiheessa ollut vielä romanttisia tunteita. Mies jatkoi 'piirittämistäni' ja myönsi olevansa ihastunut minuun, lopulta itsellenikin alkoi tulla tunteita häntä kohtaa. Mies alkoi vihjailemaan eroavansa vaimostaan, Hän on ollut 15 vuotta naimisissa ja heillä on neljä lasta iältään: 3-12 vuotiaita. Mies toi useasti esille tyytymättömyyttä liittoaan kohtaan, ja halustaan erota,mutta huoli taloudesta painaa,heillä ei ole avioehtoa. Hän on koko ajan pyytänyt minua treffeille,ja että pääsisi viettämään aikaa kanssani mutten ole voinut suostua koska hän on naimisissa,ja en halua alkaa elämään toisena naisena.Tunteilleni en kuitenkaan mahda mitään. Seksiä ei siis ole ollut. Uuden vuoden aattona hän tunnusti minulle rakastavansa minua, ja haluaisi erota vaimostaan. En uskonut että hän kertoisi vaimolleen tottuutta, mutta loppiaisena mies kertoi vaimolleen olevansa rakastunut toiseen naiseen. Vaimo tietysti hyvin järkyttynyt ja meni tietysti sekaisin. Nyt vaimo kiristää, uhkailee miestä mm. viemällä mieheltä lapset ja talon jne. Välillä hän yrittää lepytellä miestään ja yrittää saada miestä jäämään. (avioeroa ei ole haettu) Mies on sanonut rakastavansa minua ja että haluaisi elää kanssani, mutta ei tiedä miten lähtisi viemään asiaa eteenpäin, koska pelkää menettävänsä koko omaisuutensa. Suurin pelkoni on että mies ei lopulta eroakaan vaimostaan.
Kommentit (42)
Onko Suomessa jo näin suuri miespula?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 23:26"]
Onko Suomessa jo näin suuri miespula?
[/quote]
Ei, vaan älypula ja järjen köyhyys.
Provohan tämä, mutta kyllä näitä tyhmiä naisia on olemassa. Eivät saa miestä vapailta markkinoilta, pitää ottaa joku ressukka, joka hinkuu vierasta piparia. Olisi kyllä ihan oikein, että saisi hoidettavakseen kersat : D Ja kun ei avioehtoa ole, niin puolet menee vaimolle, jos tulot isommat, niin elarit päälle.
Ja usein se pettäjä jatkaa toimintaansa, mihinpä se koira karvoistaan?
Etsi itsesi ikäinen lapseton mies ja säästä itsesi kaikelta draamalta ja katkerien ihmisten seuralta.
Mielenkiintoista että minun tarinani löytyy täältä pienillä muunnoksilla. Olen siis se jätetty vaimo. Ja tämä kaikki tapahtui oikeasti vajaa vuosi sitten. Mikähän mahtaa olla kirjoittajan motiivi ja onko kirjoittaja S vai T?
No miten tarina loppui? En voi muuta sanoa kuin et toivon et pääsit luuseri miehestä lopullisesti eroon. Jättää nyt perhe ihastumisen takia. Niitähän pitkissä liitoissa monesti tulee, vaan siitä kyllä jotkin miehet selviävät tekemättä itsestään pelleä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:45"]
No mitä kävi nro 25?
[/quote]
Erottiin, lapset jäi miehelle ja mies on edelleen tämän toisen naisen kanssa.
Ap ja mies toimivat kuten täällä aina neuvotaan, ei saa pettää vaan ensin pitää erota ja sitten vasta aloittaa suhde.
Ja tadaa, kun näin on tehty, niin silti haukutaan mies ja Ap pystyyn. Koska mies on joskus naimisiin mennyt, ei hänellä ole oikeutta erota, koska hänet on automaattisesti siinä kohtaa tuomittu siaksi ja Ap typeräksi huopakoksi, kun on huolimassa eronneen miehen.
Tää palsta ei todellakaan petä koskaan :-D
Yht'äkkiä ohitseni astelee ystäväni, päällikön yksityisassistentti Tina. Hän vinkkaa minut sivummalle, ja kuiskaa kiihtyneellä äänellä, että henkilökunnan loungessa mínua odottaa jumalaisen kaunis nainen turkiksissaan. Tina katsoo minua merkitsevästi ja toivottaa onnea. Hän tietää, on tiennyt jo kauan.
Nielaisen, pyydän Tinaa rukoilemaan puolestani, ja lähden hitaasti kohti kohtaamispaikkaa. Nyt se siis tapahtuu, hän on tullut. Mies on hakenut eroa. Sekaisessa mielessäni ajatukset risteilevät, kuin värikkäät serpentiinit ja sydämeni lyö tuomion pasuunan lailla. Astun huoneeseen ja kohtaan tummimman koskaan näkemäni silmäparin...
Mika on todennakoisyys, etta noin naurettavan typera mies loytaa viela itseaan typeramman naisen? Kylla se on niin haviavan pieni, etta teidat on tarkoitettu yhteen.
Liekkö miehellä joku kriisi? Kuullostaa mielestäni vähän nyt siltä että miekkonen on tyytymätön elämäänsä, ollut varmaan jo hyvän tovin ennen kun tulit edes kuvioihin ja on halunnut jo pitkään mitätahansa tai edes jotain vaihtelua, ja arpaonni suosi sinua. Edustanet hänelle riippumatonta, vapaata elämää ilman turhaa vastuuta. Olet siis pääsylippu vapauteen. Mies palvelee omaa itsekästä tarvettaan ja etuaan sinua välineenä käyttäen, onko tämä sitten hyvä asia? Kenties hän alkoi leikkimään kotia liian varhain. Lisäplussaa miekkoselle vapauden ja nuoruutesi lisäksi on tietty se jos olet vielä hyvännäköinenkin, ei siinä sen kummempia tarvita. En voi mitenkään uskoa tässä olevan vuosisadan rakkautarinan ainekset.
Oma neuvoni: älä astu tohon ansaan, älä sotkeennu enempää tohon juttuun. Älä. Miehellä on omia ongelmia jotka ei kyllä muijaa vaihtamalla parane. Kerää luusi, kipsuttele tiehesi eli suomeksi sanottuna vetäydy suosiolla ja katkaise kaikki yhteydet mieheen, kun avioerohakemustakaan ei ole vielä jätetty. He voivat vielä pelastaa liittonsa, anna heille edes mahdollisuus parisuhdeterapiaan tmv. ilman että hääräät kuvioissa. Tai sitten vaihtoehtoisesti mahdollisuus (ilman läsnäoloasi) puhua asiat ja tehdä eropäätös jos siihen sitten päätyvät. Anna miehelle mahdollisuus selvittää päänsä ja päättää mitä hän nyt haluaakaan ja missä se oikea vika on, eikä tämäkään tosiaan onnistu jos hääräät koko ajan siinä (en todellakaan usko että hän haluaa nimenomaan sinut, vaan yleisen muutoksen koko elämäänsä ja käyttää sinua välineenä siinä touhussa kuten ylhäällä jo mainitsin). Älä osallistu perheen särkemiseen tän enempää, taitaapi kyllä olla jo myöhäistä. Ja muutenkaan en pidä järkevänä sotkeentua kyseiseen mieheen vaikka olisikin jossain vaiheessa joskus vapaa, tekee nimittäin saman tempauksen sullekin.
Usko mua pliis. Olen itse ollut tämän kertomuksen miehen asemassa, ja siitä ei seurannut loppujen lopuksi mitään muuta kuin sanomista ja kolme särjettyä sydäntä.
Mitä 23v tyttö tekee 35v miehen kanssa???
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:53"]
Mitä 23v tyttö tekee 35v miehen kanssa???
[/quote]
Niinpä.
Mies halusi vaimonsa kanssa lapsen 3 vuotta sitten ja nyt haluaa erota. Just.
Mikä saalis.
Onko tää nyt siis tapahtunut jo vai ei?
Niin, laittaako mies jo nyt rahan sinun edelle?