Likaisen pepun haju takaapäin
Inhottava ilmiö josta on todella vaikea sanoa kumppanille. Tapailunaisen takapää lemuaa usein pahalta takaapäin pannessa, eikä tämä ole ensimmäinen tapaus joka on tullut vastaan. Siis likaisen ja hikisen p e r s e e n haju. Tiedän, että silloin kun takapuoli huuhdellaan kakkosella käynnin jälkeen ei tällaista hajua ole. Tai jos se pestään vähintäänkin ennen seksiä. Ei ole kyseessä mikään normaali seksin haju vaan selkeästi puutteellisesta hygieniasta johtuva. Tämä meinaa viedä halut tilanteessa sillä ihmisen likainen takapuoli haisee niin luotaantyöntävältä. Itse vagina on kyllä puhdas ja puunattu, niinkuin yleensäkin näissä tapauksissa on ollut, mutta takapää haisee todella. Päättelen että kyse on siis epähuomiosta. Omaa takapuolta harvoin haistaa ellei sinne työnnä sormiaan ja niin se jää monilla pesemättä. Summa summarum, erittäin hankala ottaa tällaista puheeksi koska sanomattakin on selvää että se kolahtaa ikävästi jos kerrotaan että btw sun p e r s e muuten haisee tosi pahalle aina kun sekstaillaan.
Kommentit (165)
Eihän sitä suihkua välttämättä ole saatavilla, jos baarissa käy paskalla.
Tämä on kyllä niin totta. Hyvä aihe👍
Voi olla, etteivät nämä naiset tajua että perse haisee paskalta:/
Kauniin naisen perse ei paskalle haise!
Vanha asfalttiviidakon sanonta
Voihan sitä sanoa panon jälkeen,että - muuten persees haisi tosi pahasti paskalle.
Tuttu, tullut tämä vastaan monesti. Nykyinen naisystävä onneksi peseytyy käsisuihkulla joka wc-käynnillä.
"Likainen ja hikinen" Ei ole välttämättä sama kuin paskainen. Anaalirauhaset ja persvakohiki nyt vaan muodostavat sen perseen ominaistuoksun. Jotkut kiihottuvatkin tästä tuoksusta
On kieltämättä varsin epämiellyttävää. Kokemusta on, valitettavasti. Peskää hyvät naiset myös se perse.
Yksi ihan fiksu nainen tuli ensitapaamiselle suoraan reissusta. Kainaloista tuli kunnon hienhaju ja perse haisi siltä itseltään. En tiedä, miksi ei käynyt ensin suihkussa. Olin kovassa puutteessa, joten harrastimme seksiä, mutta jälkikäteen jäi hieman iljettävä olo. Jäi ainoaksi tapaamiseksi.
M43
Ehdota, että menette yhdessä suihkuun. Siellä voi aloittaa esileikin ja siirtyä sitten sänkyyn.
Toinen keino. Jos juttelette seksiasioista, kerro jostakin entisestä suhteesta, että se nainen ei ollut pessyt pyllyään ja haisi --> ymmärtää varmasti, että kannattaa jatkossa hänenkin pestä ennen sänkyyn menemistä.
Hoonaa jormalla putki puhtaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole ikinä paskantanut baarissa, huoltiksella tms. Ikääkin jo yli 50v.
Minun puolesta vaimo voisi pestä perseensä vaikka vain kerran viikossa. Se tuoksu kiihottaa mielettömästi
Karvaset naiset haisee todella pahalta takaapäin ajellessa,kun pimpukan pepukan karvat haisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole ikinä paskantanut baarissa, huoltiksella tms. Ikääkin jo yli 50v.
Kylläpä sinulla on ollut varmaankin jännittävä elämä. Et liene kotoasi paljon poistunut
Huiii.
Seksi on likaista touhua.
Tuollaisten hiveloiden kannattaa olla erossa seksistä tai ainakin suunnata energiansa parfymoituihin tpu-nukkeihin.
Eritteitä, tuoksuja ja makuja, siitä on eläimellinen seksi tehty. Ihminenkin on vain nisäkäs.
M53
69:ssä on vaarana myös pierut. Kun nuolee pimppaa on nenä melkein anuksessa. Silloin ähelyksen tuoksinnassa voi päästä naiselta tuhti pieru suoraan nenään.
Vierailija kirjoitti:
69:ssä on vaarana myös pierut. Kun nuolee pimppaa on nenä melkein anuksessa. Silloin ähelyksen tuoksinnassa voi päästä naiselta tuhti pieru suoraan nenään.
Kyllä, itsellä kävi niin, kun olin alla nuolemassa ja nainen sai voimakkaan orgasmin, pyllystä turahti pökäle otsalleni, joka taas aiheutti minulle saman tien voimkkaan oksentamis kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Huiii.
Seksi on likaista touhua.
Tuollaisten hiveloiden kannattaa olla erossa seksistä tai ainakin suunnata energiansa parfymoituihin tpu-nukkeihin.
Eritteitä, tuoksuja ja makuja, siitä on eläimellinen seksi tehty. Ihminenkin on vain nisäkäs.
M53
Meinaat, että perseen pesu on jotain täysin utopistista? Siihenhän menee kuitenkin melkein puoli minuuttia.
Kaikissa tilanteissa ei ole bidee-suihkua saatavilla...
On mennyt ihmeelliseksi tämä ihmisen kieltäminen. Ei saa olla hajuja, makuja ei karvoja.
Kasvojen piirteet täytyy meikata piiloon, muistuttamaan toinen toisiaan. Nukkeja.
Luotaantyöntävän persoonatonta.
M52
Itse törmännyt samaan monta kertaa ja välillä kun on kunnon kiimassa, olen nuollut naisia takaapäin ja hirveä paskan käry tullut nenään silloinkin. Sen olen lopettanut kokonaan ja uskomatonta on se, että jotkut naiset ovat olleet mielestäni poikkeuksellisia kaunottaria ja silti takaapäin pannessa vieno paskan käry noussut nenään, vaikka muuten ulkonen olemus on ollut loppuunasti huoliteltu.