Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko mies erota vaimostaan?

Vierailija
09.01.2014 |

Tutuistuin noin puoli vuotta sitten harrastukseni yhteydessä 35 vuotiaaseen mieheen (itse olen 23.v) Olimme aluksi vain kavereita, tänä syksynä hän alkoi lähestymään minua enemmän, alkoi flirttailemaan jne. Minulla ei tässä vaiheessa ollut vielä romanttisia tunteita. Mies jatkoi 'piirittämistäni' ja  myönsi olevansa ihastunut minuun, lopulta itsellenikin alkoi tulla tunteita häntä kohtaa. Mies alkoi vihjailemaan eroavansa vaimostaan, Hän on ollut 15 vuotta naimisissa ja heillä on neljä lasta iältään: 3-12 vuotiaita. Mies toi useasti esille tyytymättömyyttä liittoaan kohtaan, ja halustaan erota,mutta huoli taloudesta painaa,heillä ei ole avioehtoa. Hän on koko ajan pyytänyt minua treffeille,ja että pääsisi viettämään aikaa kanssani mutten ole voinut suostua koska hän on naimisissa,ja en halua alkaa elämään toisena naisena.Tunteilleni en kuitenkaan mahda mitään. Seksiä ei siis ole ollut. Uuden vuoden aattona hän tunnusti minulle rakastavansa minua, ja haluaisi erota vaimostaan. En uskonut että hän kertoisi vaimolleen tottuutta, mutta loppiaisena mies kertoi vaimolleen olevansa rakastunut toiseen naiseen. Vaimo tietysti hyvin järkyttynyt ja meni tietysti sekaisin. Nyt vaimo kiristää, uhkailee miestä mm. viemällä mieheltä lapset ja talon jne. Välillä hän yrittää lepytellä miestään ja yrittää saada miestä jäämään. (avioeroa ei ole haettu) Mies on sanonut rakastavansa minua ja että haluaisi elää kanssani, mutta ei tiedä miten lähtisi viemään asiaa eteenpäin, koska pelkää menettävänsä koko omaisuutensa. Suurin pelkoni on että mies ei lopulta eroakaan vaimostaan. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 08:33"]

Onko tää  totta?

[/quote]

Ihan totista totta.

Vierailija
42/42 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:33"]

Mielenkiintoista että minun tarinani löytyy täältä pienillä muunnoksilla. Olen siis se jätetty vaimo. Ja tämä kaikki tapahtui oikeasti vajaa vuosi sitten. Mikähän mahtaa olla kirjoittajan motiivi ja onko kirjoittaja S vai T?

[/quote]

Kerropa nyt sitten että miten kaikki meni, ja onko mies nyt onnellinen uuden nuoremman naisen kanssa? Entä oletko itse toipunut erosta? Oletko etsinyt uutta miestä? Mites lapset? Ovatko traumatisoituneet? Tulevatko toimeen äitipuolen kanssa? Entäs talous? Kuka jäi puille paljaille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme