Minkä tuotteen ostaminen nolottaa/hävettää kaupassa?
Itseäni ainakin hävettää ostaa raskaustestejä tai kondomeja, onneks on itsepalvelukassat.
Kommentit (38)
Olen aikuinen nainen ja silti joskus vähän hävettää ostaa esim. Suklaavanukkaita. Ihan normaalia, mutta en sitten tiedä..
Lihavana ihmisenä kaikki herkut ja epäterveellinen.
Miehenä minua hävettää ostaa hiusväriä.
Ostin kortsut aikanani erotiikkaliikkeissä, niissä ne ovat viattomin ostos.
Hävettää käydä kolmatta kertaa samana päivänä ostamassa lähikaupasta kaljaa, varsinkin jos on muutamana edellisenäkin päivänä käynyt useamman kerran.
Kurkku
Banaani
Kesäkurpitsa
Kynttilät
Vierailija kirjoitti:
Kurkku
Banaani
Kesäkurpitsa
Kynttilät
No joo näin naisena vähän, mietityttää et ajatteleekohan ne "mitähän tää näillä touhuu" 😁
Ihan kaikkien tuotteiden ostaminen hävettää. Olisinpa omavarainen, niin tietäisin kaiken todellisen hinnan. Jokaisen kaupan tuulikaapissa jo ahdistaa kuluttajan valinnat ja epäeettisten tuotteiden olemassaolo. En shoppaile kun ei se iloa tuota.
Vaimolle siteiden ja tamppoonien ostaminen on tosi noloa. Vaikka tiedänkin mitä merkkiä hän käyttää joten ei pitkään tarvitse siellä naisten osastolla viipyä.
Välillä hävettää ostaa jotain xtra halppistuotteita, luulen et ne olettaa,että oon joku köyhäpummi jolla ei oo varaa ostaa parempaa ruokaa
Maxi Tupla patukka. Tiedän, että kassatyttö tietää että oma patukkani on paljon pienempi patukka.
En ole vielä uskaltanut ostaa venäläistä perseensuristinta.
Liiman ostaminen, kassaneiti katseli viimeksi pitkään. Ajatteli minun haistelevan sitä?
En ole teini, joten mikään ei hävetä.