Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on koko päivän hoitanut ja hellinyt lapsia, en jaksa enää miehen läheisyydentarvetta

Vierailija
13.10.2020 |

Miten te äidit kestätte miehenne läheisyyden tarpeen? Itselläni on lapset 3 kpl enemmän tai vähemmän iholla koko päivän ja kun he nukahtaa,vhaluaisin vaan olla rauhassa. Mutta tällöin mies odottaa, että on sitten hänen vuoronsa saada huomiota. Ärsyttää niin että savu nousee korvista. Mies ällöttävä enkä jaksa enää lääppiä ja rapsuttaa häntä kun haluaisin vaan olla yksin ja rauhassa.

Miten te muut äidit jaksatte miehen huomionkipeyden päivän lastenhoidon jälkeen? Tuntuu että yksin lasten kanssa olisi helpompaa, olisi vähemmän ihmisiä huomioitavana.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mies huomioi niitä lapsia, miksi kaikki on sinussa kiinni?

Vierailija
2/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisin tuon niin että potkaisin miehen pellolle. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vain yhden lapsen, että hellyyttä riittää myös miehelle. Olen introvertti, joten en jaksaisi lapsilaumaa ja huomiota ruinaavaa miestä. Näin on hyvä.

Ehkä sinulla helpottaa tilanne jossain vaiheessa, kun lapset vähän kasvaa eivätkä ole niin iholla koko ajan. Oletko jutellut miehen kanssa fiiliksistäsi?

Vierailija
4/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei tarvitse jatkuvaa roikkumista ja lääppimistä. Eikä niissä tarvitse roikkua. Parisuhde tulee aina ensin, sitten lapset.

Vierailija
5/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit ihmettele jos ja kun mies lähtee etsimään sitä läheisyyttä muualta mistä sitä saa.

Vierailija
6/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, kyllä se mies kohta löytää jonkun muun, joka haluaa täyttää hänen läheisyydentarpeensa.

Vierailija
7/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ap kehtaa.

Vierailija
8/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiin virkistäytymään kirjoitti:

Huoli pois, kyllä se mies kohta löytää jonkun muun, joka haluaa täyttää hänen läheisyydentarpeensa.

Siitä vaan. Olisi molemmille helpotus.

Ap

Vierailija
9/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkulapsiaika jo takana, mutta muistan että oli ihanaa ja rentouttavaa viettää iltaisin aikaa kahden kesken miehen kanssa. Katsottiin jotain sarjaa, syötiin jäätelöä ja sellaista.

Auttaisiko jos kävisit edes jonain päivinä alkuillasta lenkillä tai jossain itseksesi? Saisit rauhoittua ja palautua päivästä ja ehkä sen jälkeen olisi kiva olla miehenkin kanssa.

Vierailija
10/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillänon kolme lasta ja silloinkin kun he olivat pieniä ja olin kotona heidän kanssaan jaksoin oikein hyvin miestäni. Oikeastaan odotin joka ilta, että saamme lapset nukkumaan ja sitten painelin miehen kainaloon. Lapset ovat rakkaita lapsia, mutta oma rakas mies on se jonka kanssa olen ystävä ja rakas.

Meillä on vieläkin todella hyvä parisuhde, vaikka lapset ovat jo isoja teinejä.

Vierailija
11/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillänon kolme lasta ja silloinkin kun he olivat pieniä ja olin kotona heidän kanssaan jaksoin oikein hyvin miestäni. Oikeastaan odotin joka ilta, että saamme lapset nukkumaan ja sitten painelin miehen kainaloon. Lapset ovat rakkaita lapsia, mutta oma rakas mies on se jonka kanssa olen ystävä ja rakas.

Ihana.

Vierailija
12/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei halua eikä tarvitse mitään läheisyyttä. Väkisellään antaa kerran viikossa nopeasti seksiä. Siinä se.

Vierailija
13/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja fiiliksiä. Itselläni uni tuli ensin. Olen hoitanut kolmen huonosti nukkuvan lapsen yöheräilyt 100%. Siinä vaiheessa, kun sai lapset nukkumaan, oli pakko mennä itsekin, että sai edes jonkun pätkän nukuttua ennen ensimmäistä herätystä. En todellakaan jaksanut s*ksiä.

Vierailija
14/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla tärkein. Hänet olet valinnut. Lapset ovat tulleet myöhemmin.

Vierailija
15/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa justiin noin, melkein ällötti koko ukko. Erohan siitä tuli ja olisi pitänyt tajuta aiemmin erota, niin monta asiaa oli pielessä. Nyt olen tajunnut, miten ihanaa on kun on sopiva puoliso, vaan harvapa sitä hyvästä tietää, jos liian nuorena alkaa seurustelun ja siitä huonosta tulee käsitys parisuhteesta.

Exälläkin on nykyään kai hyvä suhde, joten ei vaan sovittu yhteen.

Vierailija
16/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni ei halua eikä tarvitse mitään läheisyyttä. Väkisellään antaa kerran viikossa nopeasti seksiä. Siinä se.

Aika hyvin teillä, jos joka viikko... Meillä hyvä jos antaa kädestä pitää.

Kuulostaa niin absurdilta ongelmalta että olisi liikaa läheisyyttä ja kosketusta elämässä.

Vierailija
17/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ikäviä kommentteja.

Tunnistan tämän saman ilmiön ja mietin usein itsekin miksi en koe, että saan itsekin siinä läheisyyttä ja huomiota. Eikä pelkästään mies.

Luulen, että oma aika auttaisi asiaan. Siitä saisi mielen virkistystä, jos vaan koronasta huolimatta uskaltaa jonnekin mennä. Elämä on pienten kanssa kiireistä ja väsyttävää.

Itse en kyllä erityisemmin toivo ”omaa aikaa” enneminkin rauhallista aikaa miehen kanssa. Mutta turvaverkko puuttuu ja pienin vielä liian pieni vieraalle hoitoon jätettäväksi.

Vierailija
18/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin teillä, jos joka viikko... Meillä hyvä jos antaa kädestä pitää.

Kuulostaa niin absurdilta ongelmalta että olisi liikaa läheisyyttä ja kosketusta elämässä.

No kyllä ärsyttää kun ei saa IKINÄ esim jumpata rauhassa ilman että joku kiipeää päälle. Kyllä tosissaan voi olla liikaa läheisyyttä. Ehkei vaan sitten sovita yhteen.

Ap

Vierailija
19/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea tapa. Ap on törkeä.

Vierailija
20/88 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi noin vaikeata olla. Kun istut siinä sohvalla ja toisella kädellä vedät irtokarkkia niin sinulla on vielä yks käsi vapaana ja voit sillä antaa helpotusta miehellesi, kyllä se sen jälkeen rauhoittuu ja menee tekemään omia juttujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän