Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamman lapset on aina hyvin kasvatettuja

Vierailija
09.01.2014 |

Ne huonosti kasvatetut ovat av-mamman kaverin, tutun, naapurin tai veljen vaimon lapsia. Kyllä, siis veljen vaimo on syyllinen huonoon kasvatukseen, velihän tekee 15-tuntista työpäivää kun käly vaan istuu koneella av...eikun kaksplussalla. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko ihan kaikkea mitä av-mammat sanoo!

Vierailija
2/4 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kakarat, oma kullannuppu. Mua huvittaa oikeesti muiden lapsia parjaavat ämmät. Todellakin ämmät, eikä naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuka täällä puhuu totta ja kuka valehtelee?

Vierailija
4/4 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n lapset on kasvatettu? Oletko heitä ylpeävai häpeätkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan