Lihavuus ja itsekuri
Kun aina puhutaan ettei lihavilla sitä ole. Okei, ruuan suhteen ei ole, mutta muuten mulla on. En ole koskaan pettänyt (silloinkaan kun olin hoikka ja kaunis) , en ole koskaan myöhästynyt töistä, ollut koskaan sairaslomalla ja koskaan en ole kertonut ystävän salaisuutta eteenpäin.
Kommentit (187)
Miten te jaksatte tehtailla näitä aloituksia päivästä toiseen? Mitä näillä kuvitellaan saavutettavan?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:20"]Miten te jaksatte tehtailla näitä aloituksia päivästä toiseen? Mitä näillä kuvitellaan saavutettavan?
[/quote]
Ööö..tämä on vanha aloitus ja vastaisku läskihaukkumisketjuille. Minusta hyvä avaus ap:lta
minusta on huvittavaa kun lihava sanoo, että on terve lihavuudestaan huolimatta. mitäs ne nivelet tykkää ylipainosta? ei varmaan kauheen hyvää? ja sydänkin taitaa joutua tekemään enemmän töitä kuin normaalipainoisella...jos syö normaalisti, liikkuu ja on terve niin ei kai pitäisi olla lihava?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:45"]
Kun aina puhutaan ettei lihavilla sitä ole. Okei, ruuan suhteen ei ole, mutta muuten mulla on. En ole koskaan pettänyt (silloinkaan kun olin hoikka ja kaunis) , en ole koskaan myöhästynyt töistä, ollut koskaan sairaslomalla ja koskaan en ole kertonut ystävän salaisuutta eteenpäin.
[/quote] Itse olen hoikka enkä ole koskaan myöhästynyt töistä, ollut koskaan sairaslomalla ja koskaan en ole kertonut ystävän salaisuutta eteenpäin jne. Olen siis parempi ihminen kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:55"]
Vieläkään en ole kuullut järkevää selitystä sille miksi minun pitäisi laihduttaa? Tykkään herkuista ja tykkään ruoasta ja haluan aina syödä itseni kylläiseksi. Saan ihan normaaleja vaatteita kaupoista, selviän työstäni, lapsistani, kotitöistä ja harrastuksista eikä mieskään valita ulkonäöstä. Terveysongelmia ei ole laihoja enempää, miksi siis laihduttaisin ihan ventovieraiden ihmisten mielenrauhan vuoksi?
[/quote]
Älä laihduta hyvä ihminen, jollet halua; olla hyvän näköinen, nauttia liikunnasta, olla "sinut" itsesi kanssa, välttää liikakilojen aiheuttamat sairaudet iäkkäämpänä, näyttää lapsillesi terveen elämän mallia, itsestä huolehtimalla ja terveellisellä ruokavaliolla, pidä kilosi
[/quote]
Kaikki hoikatko nauttii liikunnasta? Juu ei.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 16:44"]http://www.city.fi/yhteiskunta/lihava+luonne/4916
Kyllä lihavuuden ja luonteen välillä on yhteys.
Lihava ei esimerkiksi pysty vastustamaan pöydällä olevaa makkarapalaa. Töihin ajoissa joutumista voi selittää esimerkiksi tiedostamaton pelkko rahantulon ja sitä kautta ruoan loppumisesta.
[/quote]
Ja aivan faktana voin kertoa sulle että kyllä lihava voi vastustaa pöydällä olevaa makkaranpalaa!! Hyi v...u!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:45"]
[/quote] Itse olen hoikka enkä ole koskaan myöhästynyt töistä, ollut koskaan sairaslomalla ja koskaan en ole kertonut ystävän salaisuutta eteenpäin jne. Olen siis parempi ihminen kuin sinä.
[/quote]
Et ole. Koska olet vittumainen
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:44"]minusta on huvittavaa kun lihava sanoo, että on terve lihavuudestaan huolimatta. mitäs ne nivelet tykkää ylipainosta? ei varmaan kauheen hyvää? ja sydänkin taitaa joutua tekemään enemmän töitä kuin normaalipainoisella...jos syö normaalisti, liikkuu ja on terve niin ei kai pitäisi olla lihava?
[/quote]
Tiedätkö, että lievästi ylipainoinen voi olla paljon terveempi kuin laiha? Ja voi myös syödä terveellistä ruokaa, toki keskimäärin hieman enemmän kuin laiha.
Itselläni on bmi 27 ja harrastan mm. uintia ja salitreeniä. En ole keskivartalolihava, ja veriarvot (mm. kolesteroli) ovat hyvät. Lääkäri totesi 50-vuotistarkastuksessa työterveydessä, että ei ole mitään syytä laihduttaa. Ikääntyvälle on kuulemma tutkitusti parempi olla hieman ylipainoinen kuin laiha, kunhan elintavat ovat kunnnossa.
Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa.
Jatkakaa samaan malliin, kusetatte korkeintaan itseänne.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:29"]Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa.
[/quote]
Mä olen bmi 17 ja en pidä itseäni kauniina. Kun ei ole mitään muotoja. Mitä muuten saat tuosta haukkumisestasi? Ja ps. Laihoillakin voi olla selluliittia. Laiha voi olla onneton ja lihava onnellinen. Laiha voi olla ruma ja lihava kaunis. Mikä sinun vihasi takana on?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:29"]Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa.
[/quote]
Oletpa harvinaisen ilkeä ja pahansuopa. Mun paras ystävä on lihava, mutta kaunis ja olen hänestä ylpeä. Hän on kasvoistaan kauniimpi kuin minä ja hänellä on sileämmät reidetkin. Itse bmi 22 ja mulla järkyttävästi sellulittia
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:29"]
Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa.
[/quote]
Mun "äijä" on ihan vapaa vaihtamaan parempaan, jos siltä tuntuu. Ja haluaisin tavata sen, joka säälii mua. Se on totta, että mieluusti olisin itse hoikempi. Mutta en ole, oi voi, elämä jatkuu. Tällä hetkellä on tärkeämpiäkin tavoitteita kuin painon pudottaminen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:29"]Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa. Jatkakaa samaan malliin, kusetatte korkeintaan itseänne. [/quote] Mä olen bmi 17 ja en pidä itseäni kauniina. Kun ei ole mitään muotoja. Mitä muuten saat tuosta haukkumisestasi? Ja ps. Laihoillakin voi olla selluliittia. Laiha voi olla onneton ja lihava onnellinen. Laiha voi olla ruma ja lihava kaunis. Mikä sinun vihasi takana on?
[/quote]
En mä vihaa. Säälin. Säälittää kun heikko luonne ja siitä johtuva läskeys selitellään kaikin päin ja eletään valheessa koko elämä eikä tajuta kuinka paljon nautinnollisempaa elämä olisi normaalipainoisena ja terveenä. Kun näen ihmisiä kadulla, säälittää katsoa heidän taaperrustaan kiristävissä vaatteissa hiki valuen ja selkeää itseinhoa, joka heistä kumpuaa. Kukaan ei voi haluta olla ylipainoinen. Onhan sen oltava jo lähtökohtaisesti todella epämukava olotila kaikista muista ongelmista puhumattakaan. Ei kateeksi käy. Ja sitten joku vielä puputtaa että juu ole vain lihava, saat olla, kärsi koko elämäsi itsesi ja muiden inhosta, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.. b
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:29"]Kaikenlaisia koottuja selityksiä te läskit olette taas tänne oikein ryhmässä tehtailleet :D varmaan tulee parempi olo itelle kun päivät pitkät hokee noita päässään.. ei varmaan teidän äijännekään yhtään tykkäis hieman kiinteämmästä ilman höllyviä makkaroita ja appelsiini-ihoa tai ette ite tykkäisi pukeutua M- tai S-kokoisiin farkkuihin tai ettei aina kaikki säälisi teitä läskejä, kun ovat samassa huoneessa. Jatkakaa samaan malliin, kusetatte korkeintaan itseänne. [/quote] Oletpa harvinaisen ilkeä ja pahansuopa. Mun paras ystävä on lihava, mutta kaunis ja olen hänestä ylpeä. Hän on kasvoistaan kauniimpi kuin minä ja hänellä on sileämmät reidetkin. Itse bmi 22 ja mulla järkyttävästi sellulittia
[/quote]
On se kamalaa kun ei voida kattoa totuutta silmiin. Ystäväsikin olisi ihan varmasti mieluummin normaalipainoinen kuin lihava jos saisi taikaiskusta valita.
Up