Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yllyttää pettämään

Vierailija
25.12.2013 |

Onko tällainen yleistä? Tuttavapiirissä on tämmöinen tapaus, joka yrittää saada toisia aina sekoilemaan viihteellä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka yllyttäis hyppäämään katolta,se että tarttuuko toimeen kehoituksista,riippuu yllytettävän älykkyydestä.

Vierailija
2/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Yhdessä pettäminen kivaa, se luo yhteenkuuluvuden tunnetta sekä hieman eri tavalla säpinää, se tekee siitä hyväksyttävämpää.

Oikeastaan typerää pettää yksin aivan salaa voimatta jakaa sitä jonkin kanssa. Siinä tuntee itsensä aivan likaiseksi eikä seksi ole enää iloinen ja vapauttava asia, vaan hävettävää rutiinia.

Sellaiset ystävät ovat kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kauan sitten vastaavanlainen ystävänä. Petti miestään ja yllytti minuakin, sekoiltiin sitten yhdessä. Jälkeenpäin ajatellen en toiminut kovin viisaasti.

Miehelleni ei pettämiseni paljastunut. En ole enää yhteydessä kyseiseen "ystävään".

Vierailija
4/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on muutenkin turvallisempi yhdessä liikkua sekä "iskeä" miehiä. Pettämistä tulisi tehdä oikeastaan vain siten. Niin sen myös saa paremmin peitettyä jos ystävä vain luotettava. Oltiin vain tyttöjen kanssa. Myös kokemukset kiva jakaa yhdessä tai jopa pettää molemmat saman miehen kanssa jos ollaan oikein hyvät kaverit.

Ei sitä yksin oikein osaa pettää. Siinä liian iso riski ja tulee typerä olo kun ei voi jutella siitä kenenkään kanssa miten oli kivaa, vai oliko kyseessä vielä urpompi kuin oma mies.

Vierailija
5/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun "ystävä" yllyttäis mua pettää miestäni niin varmasti kysyisin miksi yllyttää mua tuhrimaan omatuntoni ja pilaamaan hyvän parisuhteeni. Kukaan mun oikeista ystävistä tosin ei kuvittelekaan että mua saisi pettämään rakastani vaikka kuinka houkuttelisi, menis kyllä maku sellaseen tyyppiin hyvin nopeasti.

Vierailija
6/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa pettäminen piristää elämää muutenkin eikä vain seksin osalta. Se piristää vaikka se seksi menisi mönkään eikä mies kykenisi mihinkään. Kivaa on yhdessä ystävän kanssa jakaa ne salaisuudet sekä kokemukset. On jännää soitella viikolla ystävälle ja puhua siitä "seikkailusta" sekä salata sitä. Että se piristää elämää eri tavalla kuin että olisi vain lapsista ja miehen asioista kiinnostunut. Se kuin henkinen piristysruiske ja kyllä sitä jaksaa sitten heilua myös kotona.

Vierailija
7/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa! Minun ystäväni halusi rikkoa perheensä jotta saa elää taas sitä nuoruuttaan ja kokeilla muitkain miehiä. Pyytää usein baariin mukaan ja aina pitää olla iskemässä meille miehiä ja hän tosissan kuvittelee että pettäisin miestäni, no en takuulla.

En enää halua lähteä hänen kanssaan kun ei me siellä vietetä aikaa edes yhdessä! Ystävä säätää siellä jokaisen miehen kanssa ja ilta päättyy siihen kun se sanoo että enkai loukkaannu kun hän lähtee miehen matkaan ja mä jään yksin. Joo en loukkaannu kerta toisensa jälkeen... :D

Vierailija
8/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:20"]

Jos mun "ystävä" yllyttäis mua pettää miestäni niin varmasti kysyisin miksi yllyttää mua tuhrimaan omatuntoni ja pilaamaan hyvän parisuhteeni. Kukaan mun oikeista ystävistä tosin ei kuvittelekaan että mua saisi pettämään rakastani vaikka kuinka houkuttelisi, menis kyllä maku sellaseen tyyppiin hyvin nopeasti.

[/quote]

Samat sanat. Sellainen "ystävä" olisi kyllä vihamies. Pettäjät yrittää yllyttää muutkin pettämään koska sehän lievittää heidän omatuntoaan kun toisillekkin tulee paska olo ja suhde luultavasti kariutuu + mies haukkuu koko kaupungille huoraksi.

Vierailija
9/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli opiskeluaikana naisystävä, joka seurusteli ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Ko. ystävätär halusi minusta seuraa ulos, mutta hengasi siellä aina miespuolisen työkaverinsa kanssa. Minun piti sitten pitää seuraa miehen kavereille, mikä ei ollut aina kivaa, koska olen varattu.

No, sitten tuo ystävättäreni jätti sen aiemman ukkonsa ja meni naimisiin sen työkaverinsa kanssa. Ja kas, minusta tehtiin tarinan roisto: minä olin kuulemma houkutellut pahoille teille. Näin oli paitsi kaverini eksän myös nykyisen  mielestä. En oikein tiedä, mitä pajunköyttä kaverini niille miehille syötti. Ihan ihme kuvio. Yllättäen välit ko. naiseen sitten katkesivat, ja hyvä niin. Olin itse nuori silloin, päälle parikymppinen, ja kaverini lähemmäs kolmeakymppiä, joten laitan tuon omalta osaltani nuoruuden ja naiiviuden piikkiin.

Vierailija
10/24 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen ystävä. Hän petti omaa miestään, oli ollut suhde toiseen jo jonkun aikaa. Sitten kerroin, että yksi entinen koulukaveri yritti lähennellä ja oli ihastunut minuun. Minulla vakava suhde silloin, yritimme vauvaa ja olin onnellinen. Ystävä houkutteli pettämään niin kuin itsekin teki. Ystävän suhde loppui aikanaan ja yrittävät ilmeisesti miehen kanssa parantaa suhdettaan, kuulemma saivat lapsenkin, kolmannen. Minä en koskaan päätynyt pettämään, saman miehen kanssa edelleen, lapsia ja kohta naimisiin <3

Vierailija
11/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhun tasapaino. Jos sinä tiedät minusta ja sinä minusta, niin eipä ole niin helpoo huudella tai kuiskaillakaan kylillä.

Vierailija
13/24 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuolla "kaverilla" itsellään huono-omatunto tai haluaa muutoin olla "parempi", niin koittaa saada muut käyttäytymään sikamaisesti.

Vierailija
14/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä, joiden pitää aina saada joku kaveri mukaan, tehtiin mitä tahansa. Kaverin pitää juoda juuri saman verran, jälkiruoka pitää ottaa samanlainen... Oman syyllisyydentunteen saa vaimennettua sillä, kun voi jälkikäteen sanoa, että kyllä ne kaikki muutkin. Jos kaverit sanoo ei, niin tämä yllyttäjä narisee, ettei hänkään sitten viitsi.

Vierailija
16/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Tuo "kaveri" siis.

Vierailija
17/24 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 12:49"]

Yhdessä pettäminen kivaa -- Oikeastaan typerää pettää yksin aivan salaa voimatta jakaa sitä jonkin kanssa. Siinä tuntee itsensä aivan likaiseksi

[/quote]

HALOO. Ajatteleeko ja toimiiko kukaan todella noin? Järkyttävää. Eikö pidäkin tuntea "itsensä aivan likaiseksi" jos on pettänyt???

Vierailija
18/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/24 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/24 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan sitä tekee jo ilmankin.

Toisaalta eihän se ole sitä kun vähemmän kiinnostuneena ei edes kerro ettei seurasi edes kiinnosta. Joillekkin älykääpiöille tulee siitä epätoivoinem kostoyritys. Melkein käy niitä sääliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän