Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle
Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsettomista kova kilpailu todellakaan.
T: hoikka lapseton n32, ikisinkku vaikka nettideittailua yrittänyt vuosikaudet
- kelpaa vain alfachadit
- lyhyt (175 cm) ei kelpaa
- rumat ei kelpaa
Ihan itse olet soppasi tehnyt.
M35
Älkää nyt yhtään alapeukuttako, koska tämähän on totta. Nuorilla näteillä naisilla on niin paljon kysyntää, että syy miksi nuori/nuorehko nätti nainen on yksin on vain ja ainoastaan nirsous.
M35
Miksi ei saisi olla pariutumisen suhteen nirso? Jos kukaan tarjolla olevista ei ole sitä, mitä etsii, niin miksi pitäisi ottaa heistä joku? Eihän pariutuminen ole mikään velvollisuus. Tuo sana "nirso" on alunperin tarkoittanut sitä, jos on niin valikoiva ruokien suhteen, että ei halua syödä/maistaa tosi monia ruoka-aineita. Tämä ei kuitenkaan ole verrannollinen pariutumiseen, koska ihmisen TÄYTYY syödä monipuolisesti erilaisia ruoka-aineita, ja myös pitäisi syödä säännöllisesti. Ei siis voi olla viikkoa syömättä vain siksi, että tarjottu ruoka ei miellytä, ja omalle terveydelle on haitaksi, jos suostuu syömään vain yhtä tai kahta ruoka-ainetta. Mutta pariutumisen suhteen taas on ihan ok, että ei halua kokeilla mahdollisimman erilaisia ihmisiä, ja on myös ok olla sinkkuna, vaikka vuosikausia. Ja jos tietää, mitä etsii, on ihan ok pariutua vasta sopivan kanssa, ei siis tarvitse oikeaa kumppania odotellessa seurustella muiden kanssa.
Mä olen varmaan tuollainen joka on ollut "nirso", mutta en kerta kaikkiaan voinut kuvitellakaan pariutuvani ihmisen kanssa jolle en syty täysillä. Ja kun lopulta kolahti niin kolahti niin lujaa että naimisissa ollaan :) Toisin kun nuo ruikuttajat kuvittelevat niin eivät naiset odota täydellistä miestä vaan oikeaa miestä. Mieheni ei todellakaan ole täydellinen monellakaan mittapuulla, mutta sopii minulle täydellisesti.
Entäs sinkkuisoäidit?
Siellä on vielä mestaa kynnettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
On täysin käsittämätöntä että kolmekymppiset naiset eivät ole istuneet jalat ristissä odottamassa sinua. Elämä on epäreilu.
Jos mies ei ole huorannut itseään niin voi sitä varmaan odottaa myös naiselta.
Täällä 30 vuotias lapseton sinkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sinkkuäidit pitäs rajata pois? :o Mie en haluu lapsia, mut jos yksinhuoltaja ei haluu miust isää lapsilleen, nii ei se miuu haittaisi jos hän olis yksinhuoltaja. Tuosta en tiiä, et pitäiskö miehe osallistuu siihe kasvatuksee. :o Jos ei tarvii, nii ei oo mitää ongelmaa. :) Sit olis ongelma, jos nainen alkaisi painostamaan tekemää lapsia, ku niitä en haluu. Ja eikös se syntyvyys oo laskenu? :D Joka paikassa toitotetaa, ku lapsia ei tehä… Et eikös meitä lapsettomii sinkkuja pitäs olla enemmä ku aikasemmi? :o M25
Niinpä, missä ne ovat? Itseasiassa lähimmistä ystävistäni 5 on vela-naisia. Yhtään vela-miestä ei ole tullut vastaan. Tosin olisin valmis deittailemaan miestä jolla on jo muksuja (joskaan en yh-isiä) jos muuten natsaa. Exästä erosin koska hän halusi lapsia, tosin se suhde oli muutenkin fiasko.
Deittisovellus ihmisille jotka eivät halua lisääntyä, se olisi kova juttu :D
N36
Minä en lapsettomana miehenä ole tavannut kuin lapsia haluavia tai jo lapset saaneita naisia. Velanaiset on aika harvinaisia loppujen lopuksi sinkuissa. Tinderissäkin ihan yksittäisiä tulee vastaan profiilin perusteella.
En tiedä onko pääkaupunkiseudulla tämäkin sitten toisin.
M38
Veikkaan, että vela-naisissa on paljon niitä "nirsoja" jotka eivät kaipaa parisuhdetta. Tai ainakaan eivät aktiivisesti etsi seuraa. Kun perinteinen perhemalli ei kiinnosta, niin ei ole tarvetta tai kiirettä löytää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsettomista kova kilpailu todellakaan.
T: hoikka lapseton n32, ikisinkku vaikka nettideittailua yrittänyt vuosikaudet
- kelpaa vain alfachadit
- lyhyt (175 cm) ei kelpaa
- rumat ei kelpaa
Ihan itse olet soppasi tehnyt.
M35
Älkää nyt yhtään alapeukuttako, koska tämähän on totta. Nuorilla näteillä naisilla on niin paljon kysyntää, että syy miksi nuori/nuorehko nätti nainen on yksin on vain ja ainoastaan nirsous.
M35
Miksi ei saisi olla pariutumisen suhteen nirso? Jos kukaan tarjolla olevista ei ole sitä, mitä etsii, niin miksi pitäisi ottaa heistä joku? Eihän pariutuminen ole mikään velvollisuus. Tuo sana "nirso" on alunperin tarkoittanut sitä, jos on niin valikoiva ruokien suhteen, että ei halua syödä/maistaa tosi monia ruoka-aineita. Tämä ei kuitenkaan ole verrannollinen pariutumiseen, koska ihmisen TÄYTYY syödä monipuolisesti erilaisia ruoka-aineita, ja myös pitäisi syödä säännöllisesti. Ei siis voi olla viikkoa syömättä vain siksi, että tarjottu ruoka ei miellytä, ja omalle terveydelle on haitaksi, jos suostuu syömään vain yhtä tai kahta ruoka-ainetta. Mutta pariutumisen suhteen taas on ihan ok, että ei halua kokeilla mahdollisimman erilaisia ihmisiä, ja on myös ok olla sinkkuna, vaikka vuosikausia. Ja jos tietää, mitä etsii, on ihan ok pariutua vasta sopivan kanssa, ei siis tarvitse oikeaa kumppania odotellessa seurustella muiden kanssa.
Saa olla nirso ja kannattaakin, se vain on totuus ettei kaikille löydy haluamaansa, ehkä joku joka täyttää osin toiveet. Turha edes aloittaa parisuhdetta jos se todennäköisesti menee vituix jo muutaman kuukauden päästä. Ihme uhriutumista osassa kommentteja, tässä ei syytetä ketään mistään vaan sanotaan mikä tilanne.
Niin. Sillä mennään mikä tärkeintä on. Itselle kyllä pikkuisen herää kysymys, että eikö ne tuon ikäiset ja lapsettomat naiset ole niitä ketkä eivät ole kelvannut kenellekään?
Tai sitten hyvin urakeskeisiä eikä välttämättä itse kaipaa siihen elämäntilanteeseen vakavaa suhdetta?
Onnea ap:lle etsintään. :)
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Mistä päin AP ?
Aika yllättävää, että jos itse ensin rajaa valtaosan naisista pois, ei jäljelle jää kovin suurta määrää ehdokkaita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Mistä päin AP ?
Tampereelta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Mistä päin AP ?
Tampereelta.
Ap
No voi saakeli, se siitä vuosisadan rakkaustarinasta :D Liian kaukana :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Mistä päin AP ?
Tampereelta.
Ap
Mistä päin sitten olet?
Ap
Minkä ikäisiä AP etsii? Jos olet 30v mies niin miksi katsot yli 30v naisia?
Itse 32v mies ja ikähaarukka 18-25 kun etsin naisseuraa. Näistä kyllä löytää helposti lapsetonta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi! 😊
Ap
Mistä päin AP ?
Tampereelta.
Ap
Mistä päin sitten olet?
Ap
Pohjois-Pohjanmaalta pieneltä paikkakunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu lapsettomille naisille. Niitä kunnon miehiä ei vaan ole vapaana.
Mitä tarkoitetaan kunnon miehellä?
Minulle se tarkoitaa päihteetöntä, tasa-arvoista, riitelemätöntä, väkivallatonta, kontrolloimatonta (joka ei kontrolloi), keskustelevaa, arvostavaa, henkisesti rakastavaa, kotityöt jakavaa, nuhteetonta, ystävällisellä huumorilla varustettua eläinrakasta ja ympäristövastuullista luonnosta tykkäävää miestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rajaa sinkkuäitejä ulkopuolelle, ongelma ratkaistu.
15 vuoden päästä pääsetkin näppärästi vaihtamaan nuorempaan malliin.
Ei ole olemassa mitään sinkkuäitejä, vaan he ovat yksinhuoltajaäitejä. Ei ne lapset katoa minnekään parisuhteen loputtua ja ihminen muutu kuin taikatempusta sinkuksi. Aito sinkku on lapseton ja naimaton.
Niin että ero poistaa isän lasten elämästä? Sinkku on ihminen joka ei ole parisuhteessa kenenkään kanssa, oli lapsia tai ei.
Mä saatan olla jo liian vanha aloittajan pohtimaan kohderyhmään nähden, mutta ei näin lapsettomana 36 vuotiaana ainakaan ole ihan ovelle jonoa muodostunut :)
Olen ihan kivan näköinen, pitkästä parisuhteesta eronnut, hyvin omillani toimeentuleva nainen. Mutta ehkä vika on siinä, että minun tilanteessani varsin moni nainen on melko tyytyväinen elämäänsä itsekseenkin, eikä kovin aktiivisesti etsi seuraa, vaan todella suunilleen pitäisi kotoa minutkin hakea. Ajattelen, että jos nyt jossain tulee vastaan joku ihan vastustamaton tyyppi, niin kiva, mutta asiat on niin hyvin ilmankin, eli ei ole kauheasti motivaatiota etsimällä etsiä kumppania. Sama tuntuu olevan monella "kohtalotoverillani", eli ystävilläni, jotka samassa iässä ovat sinkkuja ja lapsettomia. Moni kaipasi sitä parisuhdetta kovasti vielä alle kolmekymppisenä (tai oli sellaisessa, kuten minäkin ikävuodet 18 - 34), mutta vähitellen muut asiat ovat täyttäneet elämän ja tuoneet siihen merkityksiä niin, ettei puolison löytäminen tunnu enää itsetarkoitukselta vaan kivalta bonukselta jos sattuu kohdalle osumaan.
Tähän ei siis missään nimessä ainakaan minun kohdallani liity mitään katkeruutta miehiä kohtaan, tai parisuhteitakaan, ainoastaan käsitys hyvään elämään tarvittavista palikoista on iän myötä muuttunut ja monipuolistunut.
Suurena vaarana on joutua statussymboliksi. Eikö miehet enää osaa rakastaa?