Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle

Vierailija
13.10.2020 |

Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sinkkuäidit pitäs rajata pois? :o Mie en haluu lapsia, mut jos yksinhuoltaja ei haluu miust isää lapsilleen, nii ei se miuu haittaisi jos hän olis yksinhuoltaja. Tuosta en tiiä, et pitäiskö miehe osallistuu siihe kasvatuksee. :o Jos ei tarvii, nii ei oo mitää ongelmaa. :) Sit olis ongelma, jos nainen alkaisi painostamaan tekemää lapsia, ku niitä en haluu. Ja eikös se syntyvyys oo laskenu? :D Joka paikassa toitotetaa, ku lapsia ei tehä… Et eikös meitä lapsettomii sinkkuja pitäs olla enemmä ku aikasemmi? :o M25

Niinpä, missä ne ovat? Itseasiassa lähimmistä ystävistäni 5 on vela-naisia. Yhtään vela-miestä ei ole tullut vastaan. Tosin olisin valmis deittailemaan miestä jolla on jo muksuja (joskaan en yh-isiä) jos muuten natsaa. Exästä erosin koska hän halusi lapsia, tosin se suhde oli muutenkin fiasko. 

Deittisovellus ihmisille jotka eivät halua lisääntyä, se olisi kova juttu :D

N36

Vierailija
82/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi 28-vuotias sinkkunainen. Todennäköisesti haluan joskus lapsia. Mutta ai niin, oon ylipainoinen joten olen todennäköisesti myös aapeen hakualueen ulkopuolella :D

Minä itseasiassa tykkään ylipainoisista naisista.

Ap

Ohoh! No mutta sehän muuttaa asiaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sinkkuäidit pitäs rajata pois? :o Mie en haluu lapsia, mut jos yksinhuoltaja ei haluu miust isää lapsilleen, nii ei se miuu haittaisi jos hän olis yksinhuoltaja. Tuosta en tiiä, et pitäiskö miehe osallistuu siihe kasvatuksee. :o Jos ei tarvii, nii ei oo mitää ongelmaa. :) Sit olis ongelma, jos nainen alkaisi painostamaan tekemää lapsia, ku niitä en haluu. Ja eikös se syntyvyys oo laskenu? :D Joka paikassa toitotetaa, ku lapsia ei tehä… Et eikös meitä lapsettomii sinkkuja pitäs olla enemmä ku aikasemmi? :o M25

Niinpä, missä ne ovat? Itseasiassa lähimmistä ystävistäni 5 on vela-naisia. Yhtään vela-miestä ei ole tullut vastaan. Tosin olisin valmis deittailemaan miestä jolla on jo muksuja (joskaan en yh-isiä) jos muuten natsaa. Exästä erosin koska hän halusi lapsia, tosin se suhde oli muutenkin fiasko. 

N36

Minä en lapsettomana miehenä ole tavannut kuin lapsia haluavia tai jo lapset saaneita naisia. Velanaiset on aika harvinaisia loppujen lopuksi sinkuissa. Tinderissäkin ihan yksittäisiä tulee vastaan profiilin perusteella.

En tiedä onko pääkaupunkiseudulla tämäkin sitten toisin.

M38

Vierailija
84/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Onko nii, et naisissa on enemmä veloja kui miehissä? :o Miul ei oo kavereita, nii en tiiä, mut mie ja kaksi neljästä veljestäni ei haluta lapsii. Tuo deittisovellus idea o hyvä! Voin jo kuvitella sen raivon sil vauvatalkoista puhuvalla poliitikolla. :D M25

Vierailija
85/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi 28-vuotias sinkkunainen. Todennäköisesti haluan joskus lapsia. Mutta ai niin, oon ylipainoinen joten olen todennäköisesti myös aapeen hakualueen ulkopuolella :D

Minä itseasiassa tykkään ylipainoisista naisista.

Ap

En oikeasti usko, että kolmekymppisistä ylipainoisista naisista on kova kilpailu, joten luulisi, että lapsettoman sellaisen voisi hyvinkin löytää. Itse asiassa vähän ihmettelen, miten voi muka olla niin, että tosi monella kolmekymppisellä nettideiteissä olevalla naisella on lapsia, kun tilastojen mukaan lapset hankitaan keskimäärin kolmekymppisinä, ja monet korkeasti koulutetuthan hankkivatkin lapsia vasta jopa yli kolmekymppisinä. Ja heti vauvan synnyttyä harva lähtee deittailemaan, joten jos kolmekymppisellä on nettideiteissä lapsia, on hänen täytynyt saada ne aika nuorina. Eli jostain syystä sulle on nyt nettideiteissä tullut vaan tiettyä väestönosaa, mikä on tietysti erikoista.

Mutta jos sinulle ei ylipainokaan ole ongelma, niin luulisi, että löytyisi!

Vierailija
86/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Onko nii, et naisissa on enemmä veloja kui miehissä? :o Miul ei oo kavereita, nii en tiiä, mut mie ja kaksi neljästä veljestäni ei haluta lapsii. Tuo deittisovellus idea o hyvä! Voin jo kuvitella sen raivon sil vauvatalkoista puhuvalla poliitikolla. :D M25

Naisissa ehkä on enemmän sellaisia, jotka sanovat olevansa veloja. Miehistä sitten osa ei ole edes ajatellut koko asiaa, ja osa kiertelee "en tiedä vielä, mutta onhan tässä eläkeikään asti aikaa päättää, katsotaan sitten jos jossain vaiheessa haluan, en tiedä". Naiset ehkä tiedostavat selkeämmin, että perhe perustetaan viimeistään tietyssä iässä tai sitten ei ollenkaan, joten he tajuavat miettiä ajoissa, mikä on oma kanta ja toive lasten saamisen suhteen.

Vierailija
87/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tuutista toitotetaan naisille, että lapset pitää tehdä nuorena, kun hedelmällisyys on huipussaan, ja sitten miehet itkee, kun näin on tehty. 

Vierailija
88/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Joo älä edes aloita niistä talkoista :D Ja väitän että nykyään naisissa on enemmän veloja. Kuten sanoin lähimmistä ystävistäni 5 on veloja (30+ ikäisiä. Yhtä heistä tosin mies painostaa tällä hetkellä tekemään muksuja) ja tuttuja vela naisia siihen päälle voin nimetä ainakin toiset 5. Sinkkuja näistä taitaa olla vajaa puolet.

Ikäsi puolesta sulla M25 on vielä hyvä sauma löytää naisia. :)

N36

Vierailija
89/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Minä en lapsettomana miehenä ole tavannut kuin lapsia haluavia tai jo lapset saaneita naisia. Velanaiset on aika harvinaisia loppujen lopuksi sinkuissa. Tinderissäkin ihan yksittäisiä tulee vastaan profiilin perusteella.

M38

En asu pks ja täällä niitä velanaisia ainakin on :). Mutta jostain vaan suurin osa niistäkin on miehen löytänyt. Uskon että Tinderistä on hankala löytää naista joka ei lasta halua, jos on miestäkin. Itse poistin koko Tinderin ja Badoo on jäänyt muodon vuoksi roikkumaan tuohon ja joskus aikani kuluksi selaan ja petyn. Selkään ne miehet kyllä aktiivisesti pyrkivät, siitä ei tarvitse valittaa mutta kun ei riitä se.

N36

Vierailija
90/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on usein lapsia. 45v ja siitä vanhemmat naiset eivät ole yh-äitejä, koska heidän lapsensa ovat jo aikuisia.

Tietysti jotkut saavat lapsia yli 40v mutta harvinaisempaa.

Vierailija
91/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noinkin, mutta itse miehenä en ota naista, jolla on lapsia, vaan ennemmin olen vaikka yksin. Eli minulle kelpaa vain lapseton nainen, enkä siinäkään parisuhteessa halua lapsia.

Vierailija
92/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset ovat lapsellisia yli kolmikymppisinä.

Vierailija
93/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet yllättynyt, että jos teet puolisoehdokkaita poisrajaavia valintoja, tarjokkaita on vähemmän ja kumppanin löytäminen vaikeutuu?

20-vuotiana suuri osa ikäluokasta on sinkkuja, yli kolmikymppisinä melko harva eli tarjonta on myös ikäsi vuoksi pienentynyt. Sinun olisi pitänyt toimia silloin, kun vapaita tarjokkaita ikäluokassasi oli runsaasti.

Et ole myöskään enää nuoruuden raikas, moni yli kolmikymppinen mies on jo hieman pappautunut. Kannattaa tuunata iho, hiukset ja vaatteet kuntoon.

Minä toimin silloin, kun tarjontaa oli runsaasti, mutta tuloksena oli suhde, jonka exäni sitten lopetti, kuten jo sanoin lainaamassasi kommentissa.

Ap

Itse en kyllä lainannut mainitsemaasi kommenttia, jos tarkkoja ollaan. Oliko suhde exäsi kanssa pitkäkin ja onko erosta paljon aikaa? Mitä exä sanoi erotoiveensa syyksi?

Seurustelimme noin kaksi vuotta, erosta on kulunut nyt vuosi ja neljä kuukautta. Välimatka oli varmaan se isoin eron syy, toinen merkittävä syy oli temperamenttiero (minä olen introvertti, exäni taas ekstrovertti).

Ap

Eli olet siis ollut vain pienen osaa aikuiselämääsi suhteessa ja sekin etäsuhteessa? Onko sinulla kokemusta avoliitosta kuten ikäisilläsi lähes aina on?

Kyllä ja en ole ollut avoliitossa. Tuo kokemattomuus avoliiton osalta tosin ei ole minun mielestäni lainkaan niin harvinaista ja outoa kuin sinä ilmeisesti ajattelet. En myöskään näe, että se olisi ehdoton deal breaker sellaisille naisille, joista olen itse kiinnostunut.

Ap

Vierailija
94/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

M38

Sama kokemus. Yhden naisen kanssa olen keskustellut Tinderissä ja yhden kanssa happybancakessa.

Väestöliiton mukaan 12% olisi veloja. Mikähän naisten osuus tästä? Pks:lla varmaan enemmän

M37b

Vierailija
95/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsettomista kova kilpailu todellakaan.

T: hoikka lapseton n32, ikisinkku vaikka nettideittailua yrittänyt vuosikaudet

- kelpaa vain alfachadit

- lyhyt (175 cm) ei kelpaa

- rumat ei kelpaa

Ihan itse olet soppasi tehnyt. 

M35

Vierailija
96/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/147 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kelpaa vain alfachadit

- rumat ei kelpaa

M35

Älkää  nyt yhtään alapeukuttako, koska tämähän on totta. Nuorilla näteillä naisilla on niin paljon kysyntää, että syy miksi nuori/nuorehko nätti nainen on yksin on vain ja ainoastaan nirsous. 

M35

Vierailija
98/147 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nuorempana tule edes mieleen että pitää ymmärtää pariutua ajoissa. Itse olen aina halunnut parisuhteeseen itselle sopivan naisen kanssa ja irtosuhteet sekä sinkkuilu ei kiinnostanut parikymppisenä yhtään. Seurustelin kyllä lähemmäs kymmenen naisen kanssa mutta nyt jo saman kanssa oltu kimpassa yli 10 vuotta josta naimisissa puolet. Nyt jos ero tulisi, niin ainakin ajatuksen tasolla sinkkuilu kuulostaa hyvältä. Irtosuhteet ei vieläkään kiinnosta.

Olen kuullut paljon tarinoita siitä miten hankalaa on löytää naista yli kolmekymppisenä miehenä ja kyllä osittain sen uskonkin varsinkin jos rajaa yksinhuoltajat ulkopuolelle.

Vierailija
99/147 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kelpaa vain alfachadit

- rumat ei kelpaa

M35

Älkää  nyt yhtään alapeukuttako, koska tämähän on totta. Nuorilla näteillä naisilla on niin paljon kysyntää, että syy miksi nuori/nuorehko nätti nainen on yksin on vain ja ainoastaan nirsous. 

M35

Ei kumppani ole mikään ruokaan verrattava asia mitä nirsotaan ja jota pitäisi maistaa vaikka ei kiinnosta. Inhottava ajatus. Haluaisitko sinä että joku seurustelee kanssasi hampaat irvessä kun ei halua olla "nirso"?

Vierailija
100/147 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kelpaa vain alfachadit

- rumat ei kelpaa

M35

M35

Ei kumppani ole mikään ruokaan verrattava asia mitä nirsotaan ja jota pitäisi maistaa vaikka ei kiinnosta. Inhottava ajatus. Haluaisitko sinä että joku seurustelee kanssasi hampaat irvessä kun ei halua olla "nirso"?

Tottakai hän haluaa koska nainen = reikä. Päästä ei löydy palikoita ymmärtämään sellaisia käsitteitä kuin rakkaus ja kumppanuus.