Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle
Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.
Kommentit (147)
Ei ole vaikeaa, mutta voit joutua ottamaan hakuusi mukaan myös parikymppisiä naisia. Parikymppisissä on sinkkuja paljon enemmän kuin kolmikymppisissä, ja lapsettomia on siinä porukassa vielä paljon todennäköisemmin.
Itse olen 34, enkä ole koskaan edes harkinnut lapsia hankkineen naisen kanssa seurustelua. Tyttöystäväni on 22 ja lapseton.
Minä olen 36 v lapseton hoikka tupakoimaton korkeakoulutettu nainen.
Steri tehty 31-vuotiaana.
Olin parisuhteessa yhden ja saman miehen kanssa ikävuodet 21-33 v. Sitä ennen pari lyhyempää parisuhdetta.
Enkä enää halua parisuhteeseen.
Moni mies tunkee saman tien kättä housuihin ja haluaa "ihan vain harrastaa hupip.i.llujuttuja" tai alkaa heti lisääntyä kanssani. Minä en hupip.i.lluksi ala kenellekään ja lapsia en halua. En sen puolisonkaan lapsia. Voin hoitaa kaverini tai siskoni lapsia välillä, mutta siinä se.
Viihdyn ja pärjään yksin, en halua sottaista miestä kanssani asumaan. En ala äidiksi kenellekään, enkä jaksa sitä että toinen on jatkuvasti kyyläämässä persettäni ja hokemassa miten hyvältä perseeni näyttää tai miten sitä olisi hyvä lykkiä tuossa asennossa (Esim. jumppaan lattialla telkkaria katsellessa). En halua myöskään kuulla miten joku jumppaliike on eroottinen, näytän pantavalta tai joku jumppaliike näyttää vammaselta.
Käytöstavat ja järki? Niitä ei miehiltä löydy.
Joten miksi haluaisin miehen elämääni? Häiritsemään untani kuorsaamisellaan?
Vibraattorin kanssa seksi on huomattavasti parempaa kuin miehen kanssa. Vibraattori ei ole kovakourainen ja huono seksissä, hikoile, haise, ole itsekäs ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo sen takia ihmisillä on yleensä kiire löytää se kumppani jonka kanssa lisääntyä ja myöhemmin sitten vaihdetaan oikeaan rakkauteen. Taisit tippua ekasta kelkasta? Voi olla että jäät ilman perhettä.
Tämä taitaa kiteyttää nykyajan ongelman tietyissä piireissä. Vai että kiire lisääntymään ja sitten pakotetaan lapset uusperhehelvettiin ja usein myös isättömyyteen (tai ainakin läsnäolon puutteeseen). Ja sitten saadaan lukea lisää seuraavanlaisia artikkeleita hesarista:
https://www.hs.fi/perhe/art-2000007662653.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen isä mutta jos nyt pitäisi uusi nainen jostain löytää en missään tapauksessa ottaisi poikinutta. Siinä tulee ne kersat kaupan päälle sitten... Miettikää veljet tarkkaan mitä teette.
Siis tavoitteletko jotain uusio-onnea, jossa asutaan perheenä yhdessä :D
Parasta lapset hankkineena naisena on, ettei uusissa suhteissa tarvitse edes miettiä yhteenmuuttoa. Voi keskittyä laatuaikaan miehen kanssa, kun lapset eivät ole kotona, muttei tarvitse miettiä raha-asioita, kotitöiden jakoa yms. Suhde myös pysyy intohimoisempana, kun ollaan välillä erossa. Ja lasten ei tarvitse sopeutua uuteen kumppaniin, kun he eivät häntä edes tapaa.
Komppaan tätä. Minulla on omaa aikaa joka toinen viikonloppu lapsen ollessa isällään. Muuten eletään lapsen kanssa normi arkea, meistä on tullut tiivis parivaljakko.
Lapsi on ja tulee aina olemaan tärkein, mies menee siinä sivussa. Tosin välillä kaduttaa että edes otin miehen tähän kuvioon, kun ei voisi vähempää kiinnostaa täyttää miehen tarpeita omalla vapaa-ajallani. Minun mieheni myös haluaisi lisää (omia) lapsia, mutta valitettavasti en jaksa siihenkään enää taipua. Oon lähes 40-v elämäni aikana miellyttänyt miehiä niin paljon että se on loppu nyt. Nyt on minun vuoro elää omaa elämääni, ei olla jonkun kotiorja ja sängynlämmike.
Ap on jo sen verran iäkäs, että olisi jo korkea aika valita puolensa: haluatko lapsia vai et? 30+ naiset takuulla tietävät jo oman vastauksensa. Onnistumisprosenttisi olisi siis huomattavasti parempi kun päätät kumpaan ryhmään kuuluvaa naista haet. Sellaista naista et enää löydä joka haluaisi yhdessä kanssasi arpoa että tehtäisiinkö lapsia vai ei, kyllä ne kaikki on jo päätöksensä tehneet ja etsivät miestä sen mukaan.
Miten voi olla mahdollista, ettei löydä kuin sinkkuäitejä kolmekymppisistä? Nimittäin tilastojen mukaanhan ensimmäinen lapsi saadaan keskimäärin 30-vuotiaana, ja oletettavasti jos sen jälkeen sinkkuuntuu, se ei tapahdu ihan heti, eli suoraan synnytyslaitokselta ei päädytä Tinderiin. Ja kun mietin tuntemiani ihmisiä, niin nekin jotka hankkivat lapsia, olivat monet lapsettomia vielä 30-vuotiaana. AP:lla on tosi erikoinen otanta, jos hän tapaa vain niitä, jotka ovat saaneet lapsia poikkeuksellisena nuorina - eli käytännössä varmaan paljon nuorempina kuin 30, jotta ovat ehtineet hoitaa vauva-arjen pois alta, erota, alkaa toivoa uutta suhdetta...
Ap, sulla on joku tilastovinouma nyt käsissäsi!
Olen 3 aikuisen lapsen äiti. Lapset tehty nuorena. Isät, joilla on pieniä tai hankalia lapsia eivät ole kuumaa kamaa sinkku markkinoilla. Lapseton taas ei välttämättä ymmärrä, että ne lapset tulee aina olee nro.1. Tietysti parisuhde vaatii kahenkeskistä aikaa. Ja rajojen laittamista lähipiirille.