Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle

Vierailija
13.10.2020 |

Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on paljon ja yhä enemmän sekä vapaaehtoisesti että tahattomasti lapsettomia. En tosiaan ymmärrä, miten ap ei ole onnistunut löytämään yhtäkään.

Vierailija
62/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan nyt pari virheellistä olettamaa: en etsi lapsetonta naista siksi, että haluaisin itse lapsia. Lisäksi olen pariutunut jo aiemmin, mutta se suhde päättyi eroon. Ero ei ollut minun valintani. Suunnitelmanani ei ollut sinkkuilla tämän ikäisenä, mutta elämä sattui menemään kohdallani näin.

Ap

Etsit siis vapaaehtoisesti lapsetonta naista? Näitä on ylipäätään melko vähän ja markkinasi pienet. Turha ihmetellä miten niin monella on lapsia, kun oikea kysymys on, miksi niin moni haluaa lapsia? Kysymyksenä tosin omituinen, koska biologia ajaa meitä lisääntymään, eikä se ole mikään erityisen järjellä ajateltava asia. Jotkut tosin jättää lapsia hankkimatta tietoisesti tai heiltä puuttuu halu saada lapsia. Laita Tinder-profiiliin, että etsit vapaaehtoisesti lapsetonta naista, ja osallistu vaikka vapaaehtoisesti lapsettomien yhteisöihin ja nettikeskusteluihin. Vauva-palsta on ehkä huonoin keskustelualusta veloille.

En ole aivan ehdoton sen suhteen, haluanko lapsia vai en. Siitä olen kuitenkin melko varma, että ihan lähivuosina en niitä halua ja naisen pitäisi tuntua vähintään sielunkumppanilta, jotta voisin harkita lasten hankkimista hänen kanssaan.

Ap

Ei varmaan kannata ihmetellä, miksi kumppania ei löydy. :D Selvitä edes oma pääsi kuntoon, mitä oikein haluat. Vaikutat epävakaalta persoonalta. Kaikkea ei vaan voi saada, vaan on opittava tuossa iässä jo tekemään kompromissejä.

Epävakaa persoona, koska en tiedä, haluanko lapsia? Jos nyt pidettäisiin keskustelu asialinjalla, kun en mielestäni ole kirjoittanut provokatiivisesti enkä haukkunut ketään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on paljon ja yhä enemmän sekä vapaaehtoisesti että tahattomasti lapsettomia. En tosiaan ymmärrä, miten ap ei ole onnistunut löytämään yhtäkään.

Olin kyllä keväällä treffeillä erään vela-naisen kanssa, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan, valitettavasti.

Ap

Vierailija
64/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap etsi velanaista vaan naista, jolla ei ole vielä lapsia ja joka on mahdollisesti valmis sellaisia hankkimaan lähitulevaisuudessa. Vela ei hanki lapsia olosuhdemuutoksista johtuen. Ihan kuin homo tai lesbo ei pamahda heteroksi tai biksi olosuhdemuutoksissa. Jos pamahtaa (molemmat), silloin luuli vain olevansa vela tai lesbo/homo, mutta olikin oikeasti lapsia vielä haluamaton/epävarma/mahdollisesti OK lasten suhteen ja bi/pan.

Ongelmaksi muodostuu se, että ap haluaa tutustua ensin rauhassa ja katsella, tuntuuko nainen sopivalta perheen perustamista varten. Tosi hyvä! Just näin pitäisikin tehdä eikä paukata pää punaisena pistämään lapsia alulle. Mutta, ap:n pitäisi saada nuorempi nainen, jolla on aikaa odotella. Koska, jos käykin niin, että ap päättää, ettei hän halua lapsia just tämän naisen kanssa tai ollenkaan, naisella on vielä mahdollisuus erota ja etsiä toinen lapsia haluava mies, ennen kuin ikä tulee vastaan.

Vierailija
65/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikki riippuu naisesta itsestään, että onko se sinkkumutsina jees vai ei.

Harva mies kun sanoisi EI jollekin Anna Paulina Luna kaltaiselle sinkkumutsille:

https://twitter.com/realannapaulina/status/1315344832584388609

Varsinkin kun älyä myös piisaa, jos kuuntelet mitä hän sanoo.

Joten se riippuu tosiaan naisesta itsestään, jos on upea nainen niin ei siinä mikään lapsi muuta mitään.

Vierailija
66/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet yllättynyt, että jos teet puolisoehdokkaita poisrajaavia valintoja, tarjokkaita on vähemmän ja kumppanin löytäminen vaikeutuu?

20-vuotiana suuri osa ikäluokasta on sinkkuja, yli kolmikymppisinä melko harva eli tarjonta on myös ikäsi vuoksi pienentynyt. Sinun olisi pitänyt toimia silloin, kun vapaita tarjokkaita ikäluokassasi oli runsaasti.

Et ole myöskään enää nuoruuden raikas, moni yli kolmikymppinen mies on jo hieman pappautunut. Kannattaa tuunata iho, hiukset ja vaatteet kuntoon.

Minä toimin silloin, kun tarjontaa oli runsaasti, mutta tuloksena oli suhde, jonka exäni sitten lopetti, kuten jo sanoin lainaamassasi kommentissa.

Ap

Itse en kyllä lainannut mainitsemaasi kommenttia, jos tarkkoja ollaan. Oliko suhde exäsi kanssa pitkäkin ja onko erosta paljon aikaa? Mitä exä sanoi erotoiveensa syyksi?

Vierailija
67/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi 28-vuotias sinkkunainen. Todennäköisesti haluan joskus lapsia. Mutta ai niin, oon ylipainoinen joten olen todennäköisesti myös aapeen hakualueen ulkopuolella :D

Vierailija
68/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan miehissä! Itse selaan Badoota ja lähes jokaisella miehellä (alle 40v) on profiilissa ruksittu kohta "Lapsia: Jonakin päivänä" joten pakko vetää ohi. Missä helkutissa hyvät vela-miehet piileksii? Onko heitä?  Muutenkaan ei tässä iässä ole niin helppoa löytää enää muuta kuin seksiseuraa. 

N36

Vierailija
69/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaus on fiksua tehdä lapsettomiin ettei exäsi tule hakutuloksiin.

Kyllä se siitä. Montako isänpäivä korttia sait viime vuonna?

Vierailija
70/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi 28-vuotias sinkkunainen. Todennäköisesti haluan joskus lapsia. Mutta ai niin, oon ylipainoinen joten olen todennäköisesti myös aapeen hakualueen ulkopuolella :D

Minä itseasiassa tykkään ylipainoisista naisista.

Ap

Vierailija
71/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskistä pääsee eroon helposti, mutta pieni muna ei isoksi muutu edes kiihottumalla.

Vierailija
72/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaikki riippuu naisesta itsestään, että onko se sinkkumutsina jees vai ei.

Harva mies kun sanoisi EI jollekin Anna Paulina Luna kaltaiselle sinkkumutsille:

https://twitter.com/realannapaulina/status/1315344832584388609

Varsinkin kun älyä myös piisaa, jos kuuntelet mitä hän sanoo.

Joten se riippuu tosiaan naisesta itsestään, jos on upea nainen niin ei siinä mikään lapsi muuta mitään.

Varmuudella en kelpuuta naista jolla on lapsia. Älä viitsi tuputtaa mielipiteitäsi. 

Vierailija
73/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan miehissä! Itse selaan Badoota ja lähes jokaisella miehellä (alle 40v) on profiilissa ruksittu kohta "Lapsia: Jonakin päivänä" joten pakko vetää ohi. Missä helkutissa hyvät vela-miehet piileksii? Onko heitä?  Muutenkaan ei tässä iässä ole niin helppoa löytää enää muuta kuin seksiseuraa. 

N36

Testasin joskus badoota ja se vasta kuollut paikka olikin.

M38

Vierailija
74/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap etsi velanaista vaan naista, jolla ei ole vielä lapsia ja joka on mahdollisesti valmis sellaisia hankkimaan lähitulevaisuudessa. Vela ei hanki lapsia olosuhdemuutoksista johtuen. Ihan kuin homo tai lesbo ei pamahda heteroksi tai biksi olosuhdemuutoksissa. Jos pamahtaa (molemmat), silloin luuli vain olevansa vela tai lesbo/homo, mutta olikin oikeasti lapsia vielä haluamaton/epävarma/mahdollisesti OK lasten suhteen ja bi/pan.

Ongelmaksi muodostuu se, että ap haluaa tutustua ensin rauhassa ja katsella, tuntuuko nainen sopivalta perheen perustamista varten. Tosi hyvä! Just näin pitäisikin tehdä eikä paukata pää punaisena pistämään lapsia alulle. Mutta, ap:n pitäisi saada nuorempi nainen, jolla on aikaa odotella. Koska, jos käykin niin, että ap päättää, ettei hän halua lapsia just tämän naisen kanssa tai ollenkaan, naisella on vielä mahdollisuus erota ja etsiä toinen lapsia haluava mies, ennen kuin ikä tulee vastaan.

Ap ei halua lapsia. Tai haluaa, jos löytää sielunkumppanin. Kukaan ei ole vielä löytänyt sielunkumppaniaan...

Vierailija
75/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä eikös kolmekymppisellä miehellä pitänyt olla "markkina-arvo" korkeimmillaan niin että naisia tulvii ovista ja ikkunoista ja mes poimii parhaat päältä?

Surullinen fakta sekä naisille että miehille on se, että kaikkein parhaat naiset ja miehet varataan jo teini-iässä. Siis ne luonnonkauniit ja -komeat, joilla on ihana ja fiksu luonne. Muut jäävät pyörimään keskenään koko ajan pienenevään pooliin ja keräämään kokemuksia. Sitten neli-viisikymppisinä jäljellä on vain päihdeongelmaisia kehäraakkeja ja todella vaikealuonteisia ja katkeroituneita ihmisiä.

Eli ne kauniit ja fiksut ihmiset ei eroa ikinä, kaikilla kestää parisuhteet hamaan tappiin asti? Höpö höpö ihan tyhjänpäiväistä lätinää. Tää on jotain katkeroituneiden huonossa suhteessa roikkuvien löpinää, kun halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että ei kannatakaan erota koskaan kun ei kuitenkaan ole järkeviä ihmisiä enää vapaana.

Olen eri, mutta kyllä tuolla edellisellä kirjoittajalla on pointtinsa. Ensinnäkin, epäilen että erofrekvenssi ei niiden kaikkein parhaimpien keskuudessa ole sama kuin koko väestön keskuudessa. Kuitenkin osa eroista johtuu esim. päihteistä, väkivallasta- henkisestä tai fyysisestä - tai uskottomuudesta. Toki on mahdollista, että osa parhaista erehtyy m*lkun kanssa naimisiin, mutta kyllä tämä oman kokemukseni mukaan on harvinaista. Vaikeiden ihmisten puolisot ovat yleensä itsekin tavalla tai toisella vaikeita, vaikka iso osa heistä kieltäytyykin toki itse tätä ymmärtämästä. Toiseksi, hetkeksi vapautuvat parhaat viedään hyvin nopeasti uudestaan markkinoilta. Jolloin tietyn iän jälkeen tilanne on se, että vapaana on enää hyvin vähän ihmisiä joissa ei ole parisuhteen kannalta mitään isompaa vikaa.

Vierailija
76/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet yllättynyt, että jos teet puolisoehdokkaita poisrajaavia valintoja, tarjokkaita on vähemmän ja kumppanin löytäminen vaikeutuu?

20-vuotiana suuri osa ikäluokasta on sinkkuja, yli kolmikymppisinä melko harva eli tarjonta on myös ikäsi vuoksi pienentynyt. Sinun olisi pitänyt toimia silloin, kun vapaita tarjokkaita ikäluokassasi oli runsaasti.

Et ole myöskään enää nuoruuden raikas, moni yli kolmikymppinen mies on jo hieman pappautunut. Kannattaa tuunata iho, hiukset ja vaatteet kuntoon.

Minä toimin silloin, kun tarjontaa oli runsaasti, mutta tuloksena oli suhde, jonka exäni sitten lopetti, kuten jo sanoin lainaamassasi kommentissa.

Ap

Itse en kyllä lainannut mainitsemaasi kommenttia, jos tarkkoja ollaan. Oliko suhde exäsi kanssa pitkäkin ja onko erosta paljon aikaa? Mitä exä sanoi erotoiveensa syyksi?

Seurustelimme noin kaksi vuotta, erosta on kulunut nyt vuosi ja neljä kuukautta. Välimatka oli varmaan se isoin eron syy, toinen merkittävä syy oli temperamenttiero (minä olen introvertti, exäni taas ekstrovertti).

Ap

Vierailija
77/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seurustelimme noin kaksi vuotta, erosta on kulunut nyt vuosi ja neljä kuukautta. Välimatka oli varmaan se isoin eron syy, toinen merkittävä syy oli temperamenttiero (minä olen introvertti, exäni taas ekstrovertti).

Ap

Eli olet siis ollut vain pienen osaa aikuiselämääsi suhteessa ja sekin etäsuhteessa? Onko sinulla kokemusta avoliitosta kuten ikäisilläsi lähes aina on?

Vierailija
78/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias mies ja tuntuu että olen nyt valmis asettumaan. Töissä en käy, mutta tulen hyvin toimeen. Olen katsellut 20–29-vuotiaita naisia mutta eivät osoita kiinnostusta. Juon kaljaa usein, mutta pitäisi olla myös väkivaltainen jotta naiset huomaisivat.

Syytän liiallista kiltteyttä siitä ettei minulla ole ollut parisuhdetta koskaan, pitäisi hakata aluksi toinen mies jotta olisi markkina-arvo nousisi.

Valinta on nyt edessäni; suhteita ja rikosrekisteri vai yksinäisyys ja nuhteettomuus.

Tekstistäsi käy aika selvästi ilmi, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita. Voin vakuuttaa, että "liika kiltteys" ei ole se syy.

Vierailija
79/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinkkuäidit pitäs rajata pois? :o Mie en haluu lapsia, mut jos yksinhuoltaja ei haluu miust isää lapsilleen, nii ei se miuu haittaisi jos hän olis yksinhuoltaja. Tuosta en tiiä, et pitäiskö miehe osallistuu siihe kasvatuksee. :o Jos ei tarvii, nii ei oo mitää ongelmaa. :) Sit olis ongelma, jos nainen alkaisi painostamaan tekemää lapsia, ku niitä en haluu. Ja eikös se syntyvyys oo laskenu? :D Joka paikassa toitotetaa, ku lapsia ei tehä… Et eikös meitä lapsettomii sinkkuja pitäs olla enemmä ku aikasemmi? :o M25

Vierailija
80/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne parhaimmat (söpönaamaiset, naiselliset, hoikan muodokkaat, rintavat ja luonteeltaan kepeät) naisista on ehditty tuossa vaiheessa pistää parikin kertaa paksuksi alfojen ja jänniksien toimesta jo. Lisääntymis- ja pariutumiskilvassa nopeat syövät hitaat.

Sellainen hyvännäköinen ja kivaluonteinen, avoin nuori nainen saa niin paljon iskuyrityksiä, että sellaisen on vaikeaa pysytellä naimattomana ja lapsettomana kolmekymppiseksi edes.

Mutta totuushan on kuitenkin se, että parisuhteet voi kariutua vaikka olisi kuinka hyvännäköinen, avoin ja kivaluonteinen ihminen. Eikä nykypäivänä ole mikään automaatio, että lapsia hankitaan.

Jotenkin aina kummeksuttaa sellainen kuvitelma, että kaikki hyvät olisi niin sanotusti jo ”viety” tiettyyn ikään mennessä, kun vaikka pariutuisikin nuorena, niin elämäntilanteet ja suhteet muuttuu. Ihmiset eroaakin ihan kaiken ikäisinä.

Eroja tulee, mutta pidemmän parisuhteen jälkeen kaikilla ei ole kiire uuteen suhteeseen, varsinkaan naisilla.