Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle

Vierailija
13.10.2020 |

Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne parhaimmat (söpönaamaiset, naiselliset, hoikan muodokkaat, rintavat ja luonteeltaan kepeät) naisista on ehditty tuossa vaiheessa pistää parikin kertaa paksuksi alfojen ja jänniksien toimesta jo. Lisääntymis- ja pariutumiskilvassa nopeat syövät hitaat.

Sellainen hyvännäköinen ja kivaluonteinen, avoin nuori nainen saa niin paljon iskuyrityksiä, että sellaisen on vaikeaa pysytellä naimattomana ja lapsettomana kolmekymppiseksi edes.

Lähes kaikki miss Suometkin ovat lapsettomia ja naimattomia kolmekymppisinä esim. Sara Sieppi, Susanna Laine, Riitta Väisänen, jopa Sofia Belorf. Mutta he eivät huoli ap:tä.

Vierailija
42/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä rajaa sinkkuäitejä ulkopuolelle, ongelma ratkaistu.

15 vuoden päästä pääsetkin näppärästi vaihtamaan nuorempaan malliin.

Ei ole olemassa mitään sinkkuäitejä, vaan he ovat yksinhuoltajaäitejä. Ei ne lapset katoa minnekään parisuhteen loputtua ja ihminen muutu kuin taikatempusta sinkuksi. Aito sinkku on lapseton ja naimaton.

Yksinhuoltajuus on todella marginaalinen ilmiö tänä päivänä. Jos haluat nipottaa termeistä, nipota edes oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan nyt pari virheellistä olettamaa: en etsi lapsetonta naista siksi, että haluaisin itse lapsia. Lisäksi olen pariutunut jo aiemmin, mutta se suhde päättyi eroon. Ero ei ollut minun valintani. Suunnitelmanani ei ollut sinkkuilla tämän ikäisenä, mutta elämä sattui menemään kohdallani näin.

Ap

Etsit siis vapaaehtoisesti lapsetonta naista? Näitä on ylipäätään melko vähän ja markkinasi pienet. Turha ihmetellä miten niin monella on lapsia, kun oikea kysymys on, miksi niin moni haluaa lapsia? Kysymyksenä tosin omituinen, koska biologia ajaa meitä lisääntymään, eikä se ole mikään erityisen järjellä ajateltava asia. Jotkut tosin jättää lapsia hankkimatta tietoisesti tai heiltä puuttuu halu saada lapsia. Laita Tinder-profiiliin, että etsit vapaaehtoisesti lapsetonta naista, ja osallistu vaikka vapaaehtoisesti lapsettomien yhteisöihin ja nettikeskusteluihin. Vauva-palsta on ehkä huonoin keskustelualusta veloille.

Vierailija
44/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä eikös kolmekymppisellä miehellä pitänyt olla "markkina-arvo" korkeimmillaan niin että naisia tulvii ovista ja ikkunoista ja mes poimii parhaat päältä?

Surullinen fakta sekä naisille että miehille on se, että kaikkein parhaat naiset ja miehet varataan jo teini-iässä. Siis ne luonnonkauniit ja -komeat, joilla on ihana ja fiksu luonne. Muut jäävät pyörimään keskenään koko ajan pienenevään pooliin ja keräämään kokemuksia. Sitten neli-viisikymppisinä jäljellä on vain päihdeongelmaisia kehäraakkeja ja todella vaikealuonteisia ja katkeroituneita ihmisiä.

Eli ne kauniit ja fiksut ihmiset ei eroa ikinä, kaikilla kestää parisuhteet hamaan tappiin asti? Höpö höpö ihan tyhjänpäiväistä lätinää. Tää on jotain katkeroituneiden huonossa suhteessa roikkuvien löpinää, kun halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että ei kannatakaan erota koskaan kun ei kuitenkaan ole järkeviä ihmisiä enää vapaana.

Minun vanhemmat olivat ensimmäisessä avioliittossa aivan kuolemaansa asti, niin että äiti menehtyi 1,5 vuotta isän kuoleman jälkeen. Molemmat olivat yli 80-vuotiaita. Ei heidän elämänsä yhdessä ollut mitään  kärsimystä.

Vierailija
45/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, ja mitä väliä sillä on jos nainen on lapsia jo hankkinut ja se ns lapsiluku on täysi?

Miksi kukaan lapseton mies haluaisi naista joka on synnyttänyt (pimppa ja tissit pilalla) ja jolla on elätettäviä?

Sinuako sen naisen pitäisi elättää?

Osaatko sinä edes lukea?

Vierailija
46/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias mies ja tuntuu että olen nyt valmis asettumaan. Töissä en käy, mutta tulen hyvin toimeen. Olen katsellut 20–29-vuotiaita naisia mutta eivät osoita kiinnostusta. Juon kaljaa usein, mutta pitäisi olla myös väkivaltainen jotta naiset huomaisivat.

Syytän liiallista kiltteyttä siitä ettei minulla ole ollut parisuhdetta koskaan, pitäisi hakata aluksi toinen mies jotta olisi markkina-arvo nousisi.

Valinta on nyt edessäni; suhteita ja rikosrekisteri vai yksinäisyys ja nuhteettomuus.

Töissä käymättömyys ja usein kaljan juominen on se, mikä sinussa tökkii. Kumma kun et ole älynnyt itse?

Sivusta kommentoin, että itse olen lähes raitis ja vakitöissä asiantuntijana, mutta tilanne on sama kuin aiemmalla kirjoittajalla eli kiinnostuneita naisia ei ole. 

Vierailija
47/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, ja mitä väliä sillä on jos nainen on lapsia jo hankkinut ja se ns lapsiluku on täysi?

Miksi kukaan lapseton mies haluaisi naista joka on synnyttänyt (pimppa ja tissit pilalla) ja jolla on elätettäviä?

Miksi kukaan itseään arvostava nainen ottaisi miehen, jonka ajatusmaailma on tuollainen ''että nainen menee pilalle''? Jatka vaan teinien perään ulisemista.   

N25

Olen kylläkin nainen, kiitos vain. Ei varmaan mene pilalle jos omaa lasta pukkaa mutta vieraan pennun takia, yäk. Ja stten vielä se kakara itse siinä vinkumassa. 

Mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten sinun pimppa ja tissit menee pilalle vieraan pennun takia?

Vierailija
48/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään sinkkuäitejä, vaan he ovat yksinhuoltajaäitejä. Ei ne lapset katoa minnekään parisuhteen loputtua ja ihminen muutu kuin taikatempusta sinkuksi. Aito sinkku on lapseton ja naimaton.

Yksinhuoltajuus on todella marginaalinen ilmiö tänä päivänä. Jos haluat nipottaa termeistä, nipota edes oikein.

Tavallisesti miehellä jää se elatusvelvollisen rooli ja nainen pitää ensisijaisesti lapset itsellään.

Vierailija
49/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne parhaimmat (söpönaamaiset, naiselliset, hoikan muodokkaat, rintavat ja luonteeltaan kepeät) naisista on ehditty tuossa vaiheessa pistää parikin kertaa paksuksi alfojen ja jänniksien toimesta jo. Lisääntymis- ja pariutumiskilvassa nopeat syövät hitaat.

Sellainen hyvännäköinen ja kivaluonteinen, avoin nuori nainen saa niin paljon iskuyrityksiä, että sellaisen on vaikeaa pysytellä naimattomana ja lapsettomana kolmekymppiseksi edes.

Lähes kaikki miss Suometkin ovat lapsettomia ja naimattomia kolmekymppisinä esim. Sara Sieppi, Susanna Laine, Riitta Väisänen, jopa Sofia Belorf. Mutta he eivät huoli ap:tä.

Riitta Väisänen voisi huolia

Vierailija
50/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan nyt pari virheellistä olettamaa: en etsi lapsetonta naista siksi, että haluaisin itse lapsia. Lisäksi olen pariutunut jo aiemmin, mutta se suhde päättyi eroon. Ero ei ollut minun valintani. Suunnitelmanani ei ollut sinkkuilla tämän ikäisenä, mutta elämä sattui menemään kohdallani näin.

Ap

Etsit siis vapaaehtoisesti lapsetonta naista? Näitä on ylipäätään melko vähän ja markkinasi pienet. Turha ihmetellä miten niin monella on lapsia, kun oikea kysymys on, miksi niin moni haluaa lapsia? Kysymyksenä tosin omituinen, koska biologia ajaa meitä lisääntymään, eikä se ole mikään erityisen järjellä ajateltava asia. Jotkut tosin jättää lapsia hankkimatta tietoisesti tai heiltä puuttuu halu saada lapsia. Laita Tinder-profiiliin, että etsit vapaaehtoisesti lapsetonta naista, ja osallistu vaikka vapaaehtoisesti lapsettomien yhteisöihin ja nettikeskusteluihin. Vauva-palsta on ehkä huonoin keskustelualusta veloille.

En ole aivan ehdoton sen suhteen, haluanko lapsia vai en. Siitä olen kuitenkin melko varma, että ihan lähivuosina en niitä halua ja naisen pitäisi tuntua vähintään sielunkumppanilta, jotta voisin harkita lasten hankkimista hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
51/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä eikös kolmekymppisellä miehellä pitänyt olla "markkina-arvo" korkeimmillaan niin että naisia tulvii ovista ja ikkunoista ja mes poimii parhaat päältä?

Surullinen fakta sekä naisille että miehille on se, että kaikkein parhaat naiset ja miehet varataan jo teini-iässä. Siis ne luonnonkauniit ja -komeat, joilla on ihana ja fiksu luonne. Muut jäävät pyörimään keskenään koko ajan pienenevään pooliin ja keräämään kokemuksia. Sitten neli-viisikymppisinä jäljellä on vain päihdeongelmaisia kehäraakkeja ja todella vaikealuonteisia ja katkeroituneita ihmisiä.

Eli ne kauniit ja fiksut ihmiset ei eroa ikinä, kaikilla kestää parisuhteet hamaan tappiin asti? Höpö höpö ihan tyhjänpäiväistä lätinää. Tää on jotain katkeroituneiden huonossa suhteessa roikkuvien löpinää, kun halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että ei kannatakaan erota koskaan kun ei kuitenkaan ole järkeviä ihmisiä enää vapaana.

Minun vanhemmat olivat ensimmäisessä avioliittossa aivan kuolemaansa asti, niin että äiti menehtyi 1,5 vuotta isän kuoleman jälkeen. Molemmat olivat yli 80-vuotiaita. Ei heidän elämänsä yhdessä ollut mitään  kärsimystä.

Pointti oli, että kaikki eivät ole yhdessä loppuelämää. Noin hyvä luetunymmärtäminen siellä.

Vierailija
52/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sinä sitten valitat lapsista, jos et niitä itse edes halua? Valitse vain niitä naisia, jotka eivät halua lapsia. Ei luulisi olevan ihan noin vaikeaa, jos osaat kirjoittaa profiiliisi, että et halua lapsia koskaan.

Vierailija
53/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet yllättynyt, että jos teet puolisoehdokkaita poisrajaavia valintoja, tarjokkaita on vähemmän ja kumppanin löytäminen vaikeutuu?

20-vuotiana suuri osa ikäluokasta on sinkkuja, yli kolmikymppisinä melko harva eli tarjonta on myös ikäsi vuoksi pienentynyt. Sinun olisi pitänyt toimia silloin, kun vapaita tarjokkaita ikäluokassasi oli runsaasti.

Et ole myöskään enää nuoruuden raikas, moni yli kolmikymppinen mies on jo hieman pappautunut. Kannattaa tuunata iho, hiukset ja vaatteet kuntoon.

Vierailija
54/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan itseään arvostava nainen ottaisi miehen, jonka ajatusmaailma on tuollainen ''että nainen menee pilalle''? Jatka vaan teinien perään ulisemista.   

N25

Olen kylläkin nainen, kiitos vain. Ei varmaan mene pilalle jos omaa lasta pukkaa mutta vieraan pennun takia, yäk. Ja stten vielä se kakara itse siinä vinkumassa. 

Mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten sinun pimppa ja tissit menee pilalle vieraan pennun takia?

Oletko luonnostaan noin tollo vai oletko treenannut oikein? 

Vierailija
55/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti miehellä jää se elatusvelvollisen rooli ja nainen pitää ensisijaisesti lapset itsellään.

Reilusti yli 90 prosenttia viime vuosina tehdyistä huoltajuussopimuuksista on olleet yhteishuoltajuuksia. Yksinhuoltajuus on marginaalinen ilmiö. Ja molemmat huoltajat ovat elatusvelvollisia jälkikasvunsa suhteen, yrittäkää saada nyt edes perusasiat haltuun, jos alatte näistä väitellä.

Vierailija
56/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä vittuileva asenne vastauksissa johtuu? En haukkunut aloituksessa ketään tai ollut muutenkaan ilkeä. Jos voisitte alapeukuttamisen sijaan selittää, mikä teitä hiertää, niin voin yrittää ymmärtää teitä. Haluaisin keskustella asiasta enkä jankata ja haukkua muita.

Ap

Hiekka hiertää.

Vierailija
57/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole aivan ehdoton sen suhteen, haluanko lapsia vai en. Siitä olen kuitenkin melko varma, että ihan lähivuosina en niitä halua ja naisen pitäisi tuntua vähintään sielunkumppanilta, jotta voisin harkita lasten hankkimista hänen kanssaan.

Ap

Ei varmaan kannata ihmetellä, miksi kumppania ei löydy. :D Selvitä edes oma pääsi kuntoon, mitä oikein haluat. Vaikutat epävakaalta persoonalta. Kaikkea ei vaan voi saada, vaan on opittava tuossa iässä jo tekemään kompromissejä.

Vierailija
58/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet yllättynyt, että jos teet puolisoehdokkaita poisrajaavia valintoja, tarjokkaita on vähemmän ja kumppanin löytäminen vaikeutuu?

20-vuotiana suuri osa ikäluokasta on sinkkuja, yli kolmikymppisinä melko harva eli tarjonta on myös ikäsi vuoksi pienentynyt. Sinun olisi pitänyt toimia silloin, kun vapaita tarjokkaita ikäluokassasi oli runsaasti.

Et ole myöskään enää nuoruuden raikas, moni yli kolmikymppinen mies on jo hieman pappautunut. Kannattaa tuunata iho, hiukset ja vaatteet kuntoon.

Minä toimin silloin, kun tarjontaa oli runsaasti, mutta tuloksena oli suhde, jonka exäni sitten lopetti, kuten jo sanoin lainaamassasi kommentissa.

Ap

Vierailija
59/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu lapsettomille naisille. Niitä kunnon miehiä ei vaan ole vapaana.

Kyllä on vapaana  : )

Vierailija
60/147 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulla on sitten asiat hyvin, kaikki meistä ei ole koskaan edes seurustelleet.