Naisen löytäminen netistä kolmekymppisenä miehenä tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa, kun rajaa sinkkuäidit hakunsa ulkopuolelle
Välillä tuntuu siltä, että naisista on lapsettomia netissä vain joka toinen ja noista lapsettomista on todella kova kilpailu. Naisen löytäminen taitaa viedä aikaa ja on enimmäkseen tuurista kiinni.
Kommentit (147)
Kaikki haun rajaaminen tekee sopivasta hakutuloksesta pienemmän ja näin vaikeamman löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä eikös kolmekymppisellä miehellä pitänyt olla "markkina-arvo" korkeimmillaan niin että naisia tulvii ovista ja ikkunoista ja mes poimii parhaat päältä?
Surullinen fakta sekä naisille että miehille on se, että kaikkein parhaat naiset ja miehet varataan jo teini-iässä. Siis ne luonnonkauniit ja -komeat, joilla on ihana ja fiksu luonne. Muut jäävät pyörimään keskenään koko ajan pienenevään pooliin ja keräämään kokemuksia. Sitten neli-viisikymppisinä jäljellä on vain päihdeongelmaisia kehäraakkeja ja todella vaikealuonteisia ja katkeroituneita ihmisiä.
Eli ne kauniit ja fiksut ihmiset ei eroa ikinä, kaikilla kestää parisuhteet hamaan tappiin asti? Höpö höpö ihan tyhjänpäiväistä lätinää. Tää on jotain katkeroituneiden huonossa suhteessa roikkuvien löpinää, kun halutaan vahvistaa ajatusta siitä, että ei kannatakaan erota koskaan kun ei kuitenkaan ole järkeviä ihmisiä enää vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä eikös kolmekymppisellä miehellä pitänyt olla "markkina-arvo" korkeimmillaan niin että naisia tulvii ovista ja ikkunoista ja mes poimii parhaat päältä?
Surullinen fakta sekä naisille että miehille on se, että kaikkein parhaat naiset ja miehet varataan jo teini-iässä. Siis ne luonnonkauniit ja -komeat, joilla on ihana ja fiksu luonne. Muut jäävät pyörimään keskenään koko ajan pienenevään pooliin ja keräämään kokemuksia. Sitten neli-viisikymppisinä jäljellä on vain päihdeongelmaisia kehäraakkeja ja todella vaikealuonteisia ja katkeroituneita ihmisiä.
Huutonaurua! Minä löysin tulevan mieheni just täytettyäni 18 vuotta eli minut voi laskea teiniksi. Arvaa vaan, olenko luonnonkaunis, jolla on ihana ja fiksu luonne?
Ihanko totta? :D 5-kymppisenä se on kuule vielä hankalampaa :D :D
Siis joka päivä tämä sama aloitus, hiukan eri versio vain? Miten jaksat vatkata samaa asiaa päivästä toiseen?
Neuvoni sinulle nyt kuitenkin on, että odotat kun täytät 80v. Sen ikäisenä naisia on taas vapailla markkinoilla pilvin pimein. Paljon enemmän kuin miehiä, joten sinullakin on sitten saumaa.
Ja näiden lapsetkin on jo takuulla pois kotoa , ellei peräti haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsettomista kova kilpailu todellakaan.
T: hoikka lapseton n32, ikisinkku vaikka nettideittailua yrittänyt vuosikaudet
En usko sekuntiakaan. Tai sitten olet sysiruma.
Korjaan nyt pari virheellistä olettamaa: en etsi lapsetonta naista siksi, että haluaisin itse lapsia. Lisäksi olen pariutunut jo aiemmin, mutta se suhde päättyi eroon. Ero ei ollut minun valintani. Suunnitelmanani ei ollut sinkkuilla tämän ikäisenä, mutta elämä sattui menemään kohdallani näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis joka päivä tämä sama aloitus, hiukan eri versio vain? Miten jaksat vatkata samaa asiaa päivästä toiseen?
Neuvoni sinulle nyt kuitenkin on, että odotat kun täytät 80v. Sen ikäisenä naisia on taas vapailla markkinoilla pilvin pimein. Paljon enemmän kuin miehiä, joten sinullakin on sitten saumaa.
Ja näiden lapsetkin on jo takuulla pois kotoa , ellei peräti haudassa.
En ole nähnyt täällä tällaista aloitusta viime aikoina. Joku M34 tekee tänne useammin vähän saman tyylisiä aloituksia. Itse olen häntä nuorempi.
Ap
Vain rumat ja vain "sopivaa" miestä etsivät naiset on jäljellä yli 30v miehelle.
Hae suosiolla huomattavasti nuorempaa tai vanhempaa naista. Itse 31 vuotiaana olen huomannut, että ei nuo oma ikäiset maailmanmatkaajat, pintaliitäjät tai äärifeministit kiinnosta. Eivätkä he myöskään ole kiinnostunut minusta.
Itse etsin vain vaan alle 24v tai yli 35v naisia. Yli kolmevitosilla harvoin on ihan pieniä lapsia ja ei mua mikään teini edes haittaisi. Noilla nuoremmilla taas ei niitä lapsia omasta takaa välttämättä ole.
Mistä tämä vittuileva asenne vastauksissa johtuu? En haukkunut aloituksessa ketään tai ollut muutenkaan ilkeä. Jos voisitte alapeukuttamisen sijaan selittää, mikä teitä hiertää, niin voin yrittää ymmärtää teitä. Haluaisin keskustella asiasta enkä jankata ja haukkua muita.
Ap
Mulla on muutama lähes 30v naispuolinen sinkkuystävä. He on kaikki kokeilleet tinderiä, mutta eivät enää jaksa. Kaikki ovat ihania ihmisiä ja varmasti olisivat mahtavia puolisoita. Ovat kuitenkin myös hyvin tottuneita olemaan yksin. En tiedä, jäävätkö sinkuiksi loppuelämäkseen, vai vieläkö jotain löytyy, mutta veikkaan, että miehen tulisi olla kunnollinen, huomioiva ja antaa sopivasti tilaa yksin eloon tottuneelle naiselle, jotta homma voisi toimia.
Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä että naiset usein lisääntyvät nuorempina ja että lapsettomilla naisilla on kova kysyntä.
Olen 34-vuotias mies ja tuntuu että olen nyt valmis asettumaan. Töissä en käy, mutta tulen hyvin toimeen. Olen katsellut 20–29-vuotiaita naisia mutta eivät osoita kiinnostusta. Juon kaljaa usein, mutta pitäisi olla myös väkivaltainen jotta naiset huomaisivat.
Syytän liiallista kiltteyttä siitä ettei minulla ole ollut parisuhdetta koskaan, pitäisi hakata aluksi toinen mies jotta olisi markkina-arvo nousisi.
Valinta on nyt edessäni; suhteita ja rikosrekisteri vai yksinäisyys ja nuhteettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama lähes 30v naispuolinen sinkkuystävä. He on kaikki kokeilleet tinderiä, mutta eivät enää jaksa. Kaikki ovat ihania ihmisiä ja varmasti olisivat mahtavia puolisoita. Ovat kuitenkin myös hyvin tottuneita olemaan yksin. En tiedä, jäävätkö sinkuiksi loppuelämäkseen, vai vieläkö jotain löytyy, mutta veikkaan, että miehen tulisi olla kunnollinen, huomioiva ja antaa sopivasti tilaa yksin eloon tottuneelle naiselle, jotta homma voisi toimia.
Monesti näissä on kaikki muu kohdallaan mutta on pakonomainen tarve lisääntyä ja pian.
Melko vaikeaa se on vaikkei sinkkuäitejä rajaa uloskaan.
M38
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias mies ja tuntuu että olen nyt valmis asettumaan. Töissä en käy, mutta tulen hyvin toimeen. Olen katsellut 20–29-vuotiaita naisia mutta eivät osoita kiinnostusta. Juon kaljaa usein, mutta pitäisi olla myös väkivaltainen jotta naiset huomaisivat.
Syytän liiallista kiltteyttä siitä ettei minulla ole ollut parisuhdetta koskaan, pitäisi hakata aluksi toinen mies jotta olisi markkina-arvo nousisi.
Valinta on nyt edessäni; suhteita ja rikosrekisteri vai yksinäisyys ja nuhteettomuus.
Töissä käymättömyys ja usein kaljan juominen on se, mikä sinussa tökkii. Kumma kun et ole älynnyt itse?
Vierailija kirjoitti:
Älä rajaa sinkkuäitejä ulkopuolelle, ongelma ratkaistu.
15 vuoden päästä pääsetkin näppärästi vaihtamaan nuorempaan malliin.
Ei ole olemassa mitään sinkkuäitejä, vaan he ovat yksinhuoltajaäitejä. Ei ne lapset katoa minnekään parisuhteen loputtua ja ihminen muutu kuin taikatempusta sinkuksi. Aito sinkku on lapseton ja naimaton.
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin tyytymään mieheen jolla on lapsia kun en kelvollista lapsetonta miestä löytänyt. En ole tyytyväinen, mutta kun lapsettomia on niin vähän, varsinkin niitä jotka eivät lasta halua myöhemminkään. N39
Melkoista tuubaa.
Mutta totuushan on kuitenkin se, että parisuhteet voi kariutua vaikka olisi kuinka hyvännäköinen, avoin ja kivaluonteinen ihminen. Eikä nykypäivänä ole mikään automaatio, että lapsia hankitaan.
Jotenkin aina kummeksuttaa sellainen kuvitelma, että kaikki hyvät olisi niin sanotusti jo ”viety” tiettyyn ikään mennessä, kun vaikka pariutuisikin nuorena, niin elämäntilanteet ja suhteet muuttuu. Ihmiset eroaakin ihan kaiken ikäisinä.