Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?
Kommentit (148)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:21"]
Minuakin vastanneena huvittaa vastausten aikaansaama reaktio. Tässä kysyttiin, mitä minulla on mitä miehen exällä ei ole. Ei kysytty positiivisia puolia. Ei pyydetty kehumaan. Kysyttiin, mitä Minulla on sellaista, jota ei miehen exästä löydy. Ja tähän vastattiin.
[/quote]
No sittenhän tuo itsensä ylistäminen olisikin ymmärrettävämpää, jos olisi erikseen pyydetty kehuja. Sehän tässä just on huvittavaa, että kun kysytään vaan mitä av-mammoissa on mitä exissä ei ole, niin kutakuinkin kaikki ovat koulutetumpia, älykkäämpiä, fiksumpia, kauniimpia, mukavampia, terveempiä, hoikempia, luonteeltaan parempia,... :D
[/quote]
Lievästi katkeraa teksiä?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:25"]
No huh, aikamoisia alkkiksia, läskejä ja moniongelmaisia suurisuita jengin miehillä exinä. Maku ei vissiin ole muuttunut?
[/quote]
Muuttui täydellisesti, kun minut otti :).
[/quote]
word !! rehellisesti voin sanoa että mä todellakin olen exään verrattuna täydellinen. kateelliset panettelee ;-)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:21"]
Minuakin vastanneena huvittaa vastausten aikaansaama reaktio. Tässä kysyttiin, mitä minulla on mitä miehen exällä ei ole. Ei kysytty positiivisia puolia. Ei pyydetty kehumaan. Kysyttiin, mitä Minulla on sellaista, jota ei miehen exästä löydy. Ja tähän vastattiin.
[/quote]
No sittenhän tuo itsensä ylistäminen olisikin ymmärrettävämpää, jos olisi erikseen pyydetty kehuja. Sehän tässä just on huvittavaa, että kun kysytään vaan mitä av-mammoissa on mitä exissä ei ole, niin kutakuinkin kaikki ovat koulutetumpia, älykkäämpiä, fiksumpia, kauniimpia, mukavampia, terveempiä, hoikempia, luonteeltaan parempia,... :D
[/quote]
Lievästi katkeraa teksiä?
[/quote]
Miksi olisi? Mä olen tuossa aiemmin sanonut, että mun miehen ex on nätti, hoikka, fiksu ja ihan mukava. Mä en usko, että mulla on mitään syytä olla katkera. Vai mikä sun teoriasi on? Miksi olisin katkera?
Onko av-mammat niin omassa navassaan kiinni, että eivät voi ymmärtää että joku parisuhteessa oleva voisi suhtautua miehen exään ihan neutraalisti? Jos pitää huvittavana sitä, miten muiden miesten exät ovat järjestään jotain kouluttamattomia, ylipainoisia ja häiriintyneitä alkoholisteja niin en mä tiedä mitä katkeraa siinä on.
Huonompi palkka, 10cm enemmän pituutta ja painoa 40kg enemmän.
Mulla on myös seksihaluja ja paljon huonompi kunto.
Tärkeimmät erot kuitenkin on luonteessa. Jos liitto olisi ollut hyvä, ei eroa olisi tapahtunut. Olen luonteeltani aivan erilainen kuin exä, en parempi enkä huonompi, mutta miehelleni sopivampi.
Sekin on vähän huvittavaa, että jos naureskelee näiden vastausten omassa paremmuudessa kylpemiselle niin oletetaan heti katkeraksi eksäksi. Olettekohan niin tasapainoisia kumminkaan mitä annatte ymmärtää, jos kuvittelette että ellei pidä eksiä pohjasakkana niin täytyy olla itse se eksä ;)
Mä oon ainakin ihan parisuhteessa ja mun miehellä on eksä joka on ihan tavallinen ihminen, enkä nyt just keksi missä olisi jotenkin mua "huonompi".
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:00"]
Olen koulutettu ja "paremmasta piiristä", en wt-taustainen - ja hakuinen.
[/quote]
Oot ottanut jonkun wt-akan jämät? Ei erityisen tyylikästä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:50"]
Nyt vähän ot.. miehelläni on ollut ex, jolla elämän hallintaan ja päihteisiin liittyviä ongelmia. Elämän arvot omiini verraten pinnalliset ja kovat. Ulkonäkö kolkko ja tyyli huorahtava. Tämä siis ollut pitkäaikainen ja vakava suhde, jossa vielä mieheni tuli jätetyksi osapuoleksi.
En väitä että olisin parempi, mutta ainakin hyvin erilainen ja omat arvoni hyvin kaukana tämän exän arvoista. Itseä jotenkin ällöttää, kun miehellä on ollut sellainen nainen. Jos olisin tiennyt tästä aikaisemmin, kun meidän suhde ei ollut vielä vakava, haluaisin varmaan erota. Nyt en tiedä mitä teen ja kuinka päästä tästä yli.
[/quote]
No vähän oudolta kuulostaa tuollainen menneisyydessä roikkuminen. Tuntuisko susta mukavammalta, jos miehellä olisi ollut tosi ihana, hyviä arvoja kannattava, söpö ja moraalinen ja nätti ja kaikin puolin hurmaava ex? Vai häiritsisikö se jollain toisella tavalla?
Vaikka mitä, niitä erittelemään :)
Mutta tämän kerron, minulla on ihan älyttömän ihana unelma mies, miehen exällä ei ole, monia ehdokkaita on vuosien aikana ollut mutta ei natsaa.ja hän edelleenkin vuosien vuosien jälkeen on melkoisen katkera ja miettii sitä miksi tuli petettyä koska sen seurauksena mies lähti. Ei löydy ihan helpolla yhtä upeaa ja naista kunnioittavaa miestä joka tosin sanonut että exänsä pettäminen oli hänen onni, ei olisi muuten ikinä törmännyt minuun.
Toivon että hän vielä löytää oman onnensa.
En tiedä yhtään mitä mieheni minussa näkee verrattuna exäänsä.
Tämä tosiasia saikin minut seurustelumme alkuaikoina tuntemaan oloni epävarmaksi ja käytökseni oli sen mukaista, mustasukkaisen sekopäistä aika-ajoin.. En ole käytöksestäni ylpeä, etenkään kun mies todella rakastaa minua, ja exäkin paljastui huipputyypiksi. Tosin en häneen ole koskaan paremmin tutustunut (en häpeän tuskissani ole kehdannut), kerran olemme jutelleet. Nyt harmittaa, sillä uskon, että olisimme voineet tulla mainiosti toimeen, ehkä jopa ystävystyä.. Lapsia ei onneksi kuviossa mukana.
Tuntuisi paremmalle tietysti jos ex olisi sellainen jota voisin arvostaa . Voisin olla varma mitä mies haluaa, tulisi tunne, että tuntisin hänet. En nyt väitä että ex, jota voisin arvosta, tuota automaattisesti takaisi. Tuollainen takin kääntö herättää epäilyksiä minussa. Miksi on ollut tuollaisen naisen kanssa ja vielä haikaillut perään. ( eron jälkeen , ei tietääkseni meidän suhteen aikana) Lisäksi on tullut tunne, että mies on mennyt auttamatta liian monta vuotta väärään suuntaan (minusta ja minun tavoitteista) exän kanssa.
Ihmissuhteet muovaa meitä. Tavallaan pidän miestäni nyt saatuneena.
Enkä itsekään mikään ylevä ole. Johan ajatukseni sen kertovat. Hyvä ja hyvyyteen kuirenkin pyrin. Se minun ihanne on, vaikken siinä aina onnistu.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 00:06"]
Tuntuisi paremmalle tietysti jos ex olisi sellainen jota voisin arvostaa . Voisin olla varma mitä mies haluaa, tulisi tunne, että tuntisin hänet. En nyt väitä että ex, jota voisin arvosta, tuota automaattisesti takaisi. Tuollainen takin kääntö herättää epäilyksiä minussa. Miksi on ollut tuollaisen naisen kanssa ja vielä haikaillut perään. ( eron jälkeen , ei tietääkseni meidän suhteen aikana) Lisäksi on tullut tunne, että mies on mennyt auttamatta liian monta vuotta väärään suuntaan (minusta ja minun tavoitteista) exän kanssa.
Ihmissuhteet muovaa meitä. Tavallaan pidän miestäni nyt saatuneena.
Enkä itsekään mikään ylevä ole. Johan ajatukseni sen kertovat. Hyvä ja hyvyyteen kuirenkin pyrin. Se minun ihanne on, vaikken siinä aina onnistu.
[/quote]
Mihin tämä liittyy?
Kaksi lasta, joilla on myös hänen eksänsä geenit.
Olen lyhyempi, kevyempi eikä mulla ole r vikaa. Exä käy psykiatrilla mm.masennuksen takia. Itselläni on ahdistuneisuushäiriö.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:00"]
Olen koulutettu ja "paremmasta piiristä", en wt-taustainen - ja hakuinen.
[/quote]
... ja täällä sinä silti aikaasi kulutat.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:41"]
?
[/quote]
Ylipainoa, harmaita hiuksia, ryppyjä, korkeakoulututkinto, monta lasta ensimmäisestä avioliitosta... Noi nyt ainakin.
Huumorintajua ja rento elämänasenne.
Miehelle mieluisampi elämänasenne ja halu elättää itse itseni, vaikka kohta jäänkin äitiysvapaille.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:25"]
No huh, aikamoisia alkkiksia, läskejä ja moniongelmaisia suurisuita jengin miehillä exinä. Maku ei vissiin ole muuttunut?
[/quote]
Muuttui täydellisesti, kun minut otti :).