Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä sinulla on mitä miehen exällä ei?

Vierailija
07.01.2014 |

?

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ohimennen miehen exän. Olen pajon lihavampi. 

Vierailija
42/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan hassua haukkua näitä exiä, sillä tilastojen valossa yli puolet avioeroista on naisten hakemia eli jostakin syystä exät eivät ole olleet kuitenkaan tyytyväisiä ja onnellisia, koska laittoivat miehensä kiertoo, ehkä yllätys odottaakin myöhemmin näitä uusia.   

"On se kyllä hassua, että kaikilla eronneilla miehillä on niin hullut exät :D

Ja kun itse taas seuraan eronneita naiskavereitani, minusta he ovat todella fiksuja naisia.

Mutta kummasti se nyxälle muuttuu aina hulluksi ja riippuvaiseksi ämmäksi " 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona euroa

Vierailija
44/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienemmät tissit, enemmän ikää enkä kärsi mielenterveysongelmista. Toisaalta en myöskään saisi anteeksi samanlaista käytöstä kuin ex, joten jotain koukuttavaa siinä on ollut kun kesti pompottelua. Toisaalta mieskin on nyttemmin saanut mielenterveydestään diagnoosin eli en väitä että nyt sai mahtava mies arvoisensa naisen ja ex oli sairas hullu lehmä. Olipahan vaan eri ihminen kuin minä.

Vierailija
45/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehen exään verrattuna isot rinnat ja muutenkin naisellisempi ja sirompi ulkonäkö. Miehen exä näyttää kiekonheittäjältä, koska on jotenkin roteva ja kookas (ei kuitenkaan mikään kauhean lihava). Niin ja pukeudun paremmin, sillä itselläni tuulitakki kuuluu lenkkipolulle.

Vierailija
46/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit ja hoikempi vartalo.

Vierailija
47/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraisä mikä ylemmyydentunne suurimmasta osasta viestejä huokuu. Ihme ukot teillä, kun ovat teitä ennen seurustelleet noin kuvottavien, rumien, mt-ongelmaisten ja kouluttamattomien naisraunioiden kanssa.

Vierailija
48/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:27"]

Vauva mahassa.

Miehen exä yritti pakottaa monta vuotta miestäni lapsentekopuuhiin ilman mitään vastakaikua.

Heti minut tavattuaan ihana mieheni halusi lapsia :)

Sorry vaan ex-nainen :P

[/quote]

...tai sitten se pakottaminen on mennyt juuri päinvastoin ja sulle on kerrottu vähän eri versio tapahtumista ;)

Vierailija
49/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:33"]

Ylipainoa ja mielenterveysongelmia.

[/quote]

Siis sinulla on edellä mainittuja, vai? Aloittajahan kysyi, että mitä sinulla on mitä exällä ei.

Vierailija
50/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:33"]

Ylipainoa ja mielenterveysongelmia.

[/quote]

Siis sinulla on edellä mainittuja, vai? Aloittajahan kysyi, että mitä sinulla on mitä exällä ei.

[/quote]

Niin ja tässä ketjussahan kuuluu haukkua se ex maanrakoon ja ylentää itsensä?

Vierailija
51/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehillä käynyt mieletön mäihä, kun näin erinomaisia ja täydellisiä naisia ovat löytäneet sen kamalan exän tilalle.

Vierailija
52/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:17"]

Tämä ketju suorastaan huokuu semmoista akkamaisuutta epävarmuutta. Mitäs ne exät on teille tehneet, kun tuolla tavalla vertailette itseänne heihin?

[/quote]

Sitähän täällä kysyttiin eli he vastaavat aloittajan kysymykseen.

Vierailija
53/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että mies?

Vierailija
54/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaa, lastensuojelun asiakkuutta (ai vitsi, kenenkään äitiyttä ei saanut haukkua), pakonomaista tarvetta seurustella ja tehdä lapsia koko ajan kaikkien vastaantulijoiden kanssa, kyky seisoa omilla jaloilla ja itsenäisesti, älyä, moraalia ja ei-pinnallisuutta, päässäni pyörii muuta kuin materia, vaatteet, meikit ja tavarat ja miehet.

Vierailija
55/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että mitäkö on?

*mentiin naimisiin aika pian tavattuamme

*tulen hyvin toimeen appivanhempien kanssa

Ai niin, exä oli muutes meidän häissä :).

Vierailija
56/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mulla ei olisi? Lähtien siitä, että minä olen suorittanut kaksi akateemista tutkintoa ja ex on peruskoulupohjalta roikkunut pitkäaikaistyöttömänä. Minä painan 30kg vähemmän, olen 8 vuotta nuorempi jne.

Vierailija
57/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:45"]

Alkoholiongelmaa, lastensuojelun asiakkuutta (ai vitsi, kenenkään äitiyttä ei saanut haukkua), pakonomaista tarvetta seurustella ja tehdä lapsia koko ajan kaikkien vastaantulijoiden kanssa, kyky seisoa omilla jaloilla ja itsenäisesti, älyä, moraalia ja ei-pinnallisuutta, päässäni pyörii muuta kuin materia, vaatteet, meikit ja tavarat ja miehet.

[/quote]

Ohhoh, harvoin täällä kukaan kertoo noin rehellisesti itsestään:D

Vierailija
58/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuoruutta ja näyttävyyttä. Miehen ex valitettavasti aikasin rupsahtanut ja elämäänsä katkeroitunut. Mulla on myös korkeakoulututkinto ja vakinainen työpaikka, exällä ei kumpaakaan. Ja kai mulla on hieman selväjärkisempi pääkin kuin exällä...

Ai juu, mulla on huomattavasti isommat (ja terhakammat) rinnat :D

Vierailija
59/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi kertomalla mitä kaikkea minussa on mitä exässä ei; kuuma vartalo, kaunis hymy, ihanat pitkät hiukset, älykäs mieli ja muutenkin kuulemma täydellinen paketti :)

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:41"]

En minä vertaa, en ole koskaan tavannut miehen eksää. Luin ketjun otsikon ääneen ja mies vastasi mulle näin.

[/quote]

Vastasi sulle miten?

[/quote]

Vierailija
60/148 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun täällä melkein joka toisella eksällä on mt.ongelma,kuinkahan monella eksällä on oikein lääkärin diagnoosi asiasta vai onko kaikilla eksien ilmoittama ongelma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme